پرفروش ترین موتورسیکلت های بازار زیر 100 میلیون

موتورسیکلت-کاماپرس
لست سکند

با افزایش روزافزون ترافیک‌های ماشینی و تلف‌شدن زمان زیاد در ترافیک‌های شهری میل به خرید موتورسیکلت در میان مردم نیز افزایش‌یافته است. اما این افزایش تقاضا سبب گران‌تر شدن این وسیله نقلیه هم شده است و اگر شما به فکر خرید آن هستید باید دنبال موتورسیکلت‌هایی باشید که در کنار کیفیت و کارایی بالا، هزینه مناسبی هم داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا موتورسیکلت‌های زیر 100 میلیون تومان را معرفی می‌کند:

1ـ موتورسیکلت رهرو مدل باکسر 150

قیمت این موتورسیکلت در لحظه تهیه این گزارش 86 میلیون و 280 هزار تومان است و 6 ماه گارانتی دارد. این موتور ساخت سال 1402 است و سوخت مصرفی آن بنزین است. نوع رادیاتور این موتور هواخنک، جنس رینگ آن فولاد و ترمز عقب و جلو آن از نوع کاسه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های این موتور می‌توان به استارت برقی و استارت هندلی آن اشاره کرد. کاربرانی که این موتورسیکلت را خریداری کرده‌اند از قدرت و شتاب خوب این محصول راضی بوده و خرید آن را توصیه کرده‌اند.

 

راز آسمان پایتخت

موتورسیکلت-رهرو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2ـ موتورسیکلت پرواز مدل 125

قیمت این موتور 62 میلیون تومان است و 12 ماه گارانتی دارد. این موتور ساخت 1402 است و سوخت مصرفی آن بنزین است. نوع رادیاتور این موتور هواخنک، جنس رینگ آن آلومینیوم و جعبه دنده آن دستی است. این موتور فضایی حمل بار ندارد و ترمز عقب و جلوی آن از نوع کاسه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به استارت برقی، استارت هندلی، جک بغل و جک وسط اشاره کرد. کاربرانی که این موتورسیکلت را خریداری کرده‌اند معتقدند که این محصول استهلاک پایینی دارد و برای استفاده در شهر گزینه مناسبی است. همچنین از کیفیت رینگ و روان بودن آن رضایت بالایی دارند.

موتورسیکلت-پرواز-کاماپرس

3ـ موتورسیکلت کلیک 170سی‌سی

قیمت این موتور 88 میلیون و 430 هزار تومان است. این موتور ساخت سال 1402 است و سوخت مصرفی آن بنزین است. این محصول رادیاتور ندارد، جنس رینگ آن آلومینیوم و جعبه دنده آن اتوماتیک است. این موتور استارت برقی و مسافت سنج دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به جک بغل، جک وسط، چراغ روز و دزدگیر اشاره کرد. کاربرانی که این موتور را خریداری کرده‌اند از سرعت و شتاب خوب این محصول و صدای کم اگزوز آن رضایت بالایی دارند. این موتور غیر اصل است.

موتورسیکلت-کلیک-کاماپرس

4ـ موتورسیکلت مدل آیروکس 150 سی‌سی

قیمت این موتورسیکلت 100 میلیون تومان و 6 ماه گارانتی دارد. این محصول ساخت سال 1402 است. سوخت مصرفی این موتورسیکلت بنزین، جنس رینگ آن آلومینیوم و جعبه دنده آن اتوماتیک است. استارت این موتورسیکلت برقی، ترمز جلو آن از نوع دیسکی و ترمز عقب آن کاسه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مسافت‌شمار آن اشاره کرد.

موتورسیکلت-آیروکس-کاماپرس

5ـ موتورسیکلت دایچی مدلHX180

قیمت این موتور 92 میلیون و 100 هزارتومان است و 12 ماه گارانتی دارد. این محصول ساخت سال 1401 و سوخت مصرفی آن بنزین است. جنس رینگ آن فولاد، جعبه دنده آن دستی و ترمز عقب و جلوی این موتور از نوع کاسه‌ای است. رادیاتور این محصول هواخنک است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به استارت هندلی، جک بغل و جک وسط آن اشاره کرد. کاربرانی که این موتورسیکلت را خریداری کرده‌اند از صدای کم اگزوز آن، سرعت و شتاب بالای آن رضایت بالایی دارند. همچنین این موتور را مناسب استفاده در جاده و مسافت‌های طولانی می‌دانند.

موتورسیکلت-دایچی-کاماپرس

انتهای پیام.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز