پرفروش ترین ماساژور برقی در بازار + قیمت

پرفروش ترین ماساژور برقی در بازار + قیمت کاماپرس
لست سکند

هیچ‌چیز دلچسب‌تر از یک ماساژ کامل و اصولی بعد از یک روز کاری طولانی یا چند ست ورزشی سنگین، بدن را سرحال نمی‌آورد. ماساژ گرفتن به افزایش خون‌رسانی بدن و ماهیچه‌ها، رهایی از کرختگی و گرفتگی و آرامش اعصاب، کمک زیادی می‌کند. یک ماساژ درست و مناسب، کارکرد عصب‌ها و تاندون‌ها را بهبود می‌بخشد و  سلامت عروق و مفاصل مختلف بدن را افزایش می‌دهد. در این میان، بهترین جایگزین ماسورهای حرفه‌ای در خانه، استفاده از دستگاه‌های ماساژور است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین ماساژور برقی در بازار  را معرفی می‌کند.

ماساژور ریلکس اند تون مدل Spin

ماساژور ریلکس اند تون، یک ماساژور سبک و قابل حمل است که در دو رنگ سفید و آبی و با قیمت حدودی 370 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ماساژور دارای چهار سری مختلف با قابلیت چرخش یا Spin است که امکان ماساژ نقاط مختلفی از بدن را برای کاربران ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در ماساژور ریلکس اند تون، قابلیت لرزش است، این یک قابلیت کاربردی برای باز کردن عضلات گرفته و ایجاد آرامش در بدن است. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق برق تامین شده و توان مصرفی 20واتی، گواهی بر کم مصرف بودن آن است. هم‌چنین ماساژور ریلکس اند تون مدل Spin، یک سری مخصوص برای ماساژ و از بین بردن پینه‌های موجود در پا دارد.

ماساژور ریلکس اند تون مدل Spin کاماپرس

ماساژور برقی مدل KH-740

ماساژور KH-740 در چهار رنگ مشکی، قرمز، سبز و خاکستری ارائه شده و قیمت آن به‌طور تقریبی 690 هزار تومان است. این ماساژور تفنگی در سه حالت مختلف ضربه‌ای، لرزشی و حرکتی، به ماساژ بدن می‌پردازد. سری‌های متفاوت کروی، U شکل، استوانه‌ای و تخت ماساژور برقی مدل KH-740، امکان رفع گرفتگی‌های گسترده و ریکاوری عمیق بدن را فراهم می‌کند. جنس بدنه این محصول ضد تعریق بوده و حین ماساژ از دست لیز نمی‌خورد. هم‌چنین ماساژور برقی KH-740 همراه با 5 حالت لرزش، ماساژی کامل و راحت را در اختیارتان می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

ماساژور برقی مدل KH-740 کاماپرس

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BL-888

ماساژور بلوایدیا، محصولی از شرکت وبدن، تولیدکننده مطرح ماساژور در جهان است که در سه رنگ قرمز، مشکی و چند رنگ و با قیمتی حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان در دسترس است. سرعت ضربه و مغزی این محصول در 32 حالت متفاوت تنظیم می‌شود که کاربردی آن را برای برطرف کردن گرفتگی عضلات، تضمین می‌کند. ماساژور برقی بلوایدیا مدل BL-888 به دو صورت ضربه‌ای و لرزشی، کرختی عضلات را از بین برده و آرامش و راحتی را برای بدن به ارمغان می‌آورد. بلوایدیا مدل BL-888 با داشتن یک محفظه‌ دسته‌بندی شده، ریسک گم شدن و خرابی سری‌های مختلف دستگاه را، از بین می‌برد.

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BL-888 کاماپرس

ماساژور برقی بمیدی مدل Bomidi M1

ماساژور برقی بمیدی که در سه رنگ سفید، مشکی و صورتی ارائه شده، در حال حاضر حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. ماساژور برقی بمیدی مدل Bomidi M1 با قدرت ویبره بسیار بالا و امواج مناسب، آرامش عمیقی را در عضلات نقاط مختلف بدن ایجاد می‌کند. 5 سری متنوع این محصول، به‌خوبی بدن را ریکاوری کرده و کوفتگی ماهیچه‌ها را از بین می‌برند.  باتری ماساژور Bomidi M1، توانی برابر با 2500میلی‌آمپر در ساعت دارد که یک باتری قدرتمند در بین ماساژورهای برقی موجود است.

ماساژور برقی بمیدی مدل Bomidi M1 کاماپرس

 

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز