پرفروش ترین فر توکار بوش در بازار + قیمت

لست سکند

با استفاده از فر توکار به جای فر مبله می‌توانید هماهنگی بیشتری در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید. همچنین، فرهای توکار می‌توانند برای آشپزخانه‌هایی که فضای کوچکی دارند، بهترین گزینه باشند. قبل از خرید فر توکار بهتر است فضای مورد نیاز برای نصب فر را در نظر بگیرید که با ابعاد کابینت آشپزخانه شما هماهنگ باشد تا در ادامه برای نصب آن به مشکل بر نخورید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین فر توکار بوش در بازار را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- فر توکار بوش مدل HBF534ES0I

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 19 میلیون و 300 هزار تومان است. شرکت بوش این محصول را با ظرفیت 66 لیتر و در وزن 35000 گرم طراحی کرده است. فر توکار بوش دارای 8 عملکرد پخت متنوع است که از جمله آن می‌توان به گریل چرخان، گریل تمام عرض، حرارت از پایین، حرارت از بالا اشاره کرد. پخت پیتزا، هوای داغ ملایم، هوای داغ سه‎ بعدی از دیگر قابلیت‌های این محصول است. همچنین، این فر مجهز به فناوری یخ زدایی است که با استفاده از آن می‌توانید مواد غذایی را به سرعت پس از خارج کردن از فریزر استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

2- فر توکار بوش سری 8 مدل HBG632BS1I

قیمت این محصول 35 میلیون و 650 هزار تومان است. ظرفیت این فر 71 لیتر بوده و برای یک خانواده پرجمعیت بسیار مناسب است و می‌توان به وسیله آن انواع غذاهای حجیم را آماده کرد. فضای درونی فر از چهار ریل تلسکوپی تقسیم بندی شده، تشکیل شده است که به وسیله آن می‌توان به راحتی ارتفاع سینی را تنظیم کرد.

این فر توکار دارای 8 مرحله پخت است که از جمله آن می‌توان به حالت‌های هوای داغ چهاربعدی، هوای داغ بهینه، حرارت معمولی بهینه اشاره کرد. گریل با هوای داغ، تنظیمات پخت پیتزا، گریل تمام عرض و یخ زدایی از دیگر قابلیت‌های گرمایشی این فر به‌شمار می‌رود. این محصول مجهز به فناوری گردش هوای 4D است که می‌توان به وسیله آن انواع بیسکوییت و کیک را به‌طور همزمان در طبقات مختلف فر آماده کرد.

3- فر توکار بوش مدل HBG636LB1

قیمت این محصول 53 میلیون و 170 هزار تومان است. این بوش با ظرفیت 71 لیتر و بدنه‌ای از جنس استیل و شیشه مقاوم طراحی شده است. این محصول دارای 8 برنامه پخت متنوع بوده که از طریق پنل نمایشی لمسی تعبیه شده بر روی بدنه فر می‌توان آنها را انتخاب کرد. از قابلیت‌های این فر توکار می‌توان به پخت ملایم، حرارت از پایین، حرارت ملایم، حرارت معمولی، حرارت معمولی بهینه اشاره کرد.

تنظیمات پیتزا، گریل تمام عرض، گریل نیم عرض، هوای داغ بهینه و هوای داغ 4 بعدی از دیگر امکانات این محصول به‌شمار می‌روند. فناوری یخ زدایی تعبیه شده بر روی این محصول به شما این قابلیت را می‌دهد که مواد غذایی را به سرعت پس از خارج کردن از فریزر استفاده کنید.

4- فر توکار بوش مدل HBG64B1I

قیمت این محصول 59 میلیون و 350 هزار تومان است. این فر نسبت به مدل‌های قبلی امکانات منحصر به فرد و متنوع‌تری دارد. شرکت بوش این محصول را در ظرفیت 71 لیتر طراحی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت همزمان چندین غذا را برای پخت در آن قرار دهند. این محصول مجهز به 13 برنامه مختلف پخت نظیر پخت ملایم، حرارت از پایین، حرارت از پایین و بالا، حرارت از پایین و بالای بهینه و گرم نگهداشتن غذا است.

از امکانات دیگر این محصول می‌توان به تنظیمات مخصوص پخت پیتزا، گریل نیم عرض، گریل تمام عرض و هوای داغ بهینه اشاره کرد. این فر توکار مجهز به فناوری PerfectRoast است که می‌توان به وسیله آن انواع مرغ و گوشت را به صورت برشته آماده کرد. Echo Clean از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول است که به صورت اتوماتیک به تمیز کردن دستگاه می‌پردازد و کار شما را راحت‌تر می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز