پرفروش ترین دستگاه اندازه گیری قند خون در بازار

پرفروش ترین دستگاه اندازه گیری قند خون در بازار کاماپرس
لست سکند

دستگاه‌ اندازه‌ گیری قند خون زیادی در بازار با طراحی و ویژگی‌های متفاوت در بازار موجود است که برای استفاده افراد مبتلا به دیابت یا افرادی با ریسک ابتلا به قند خون بالا یا پایین، طراحی و ایجاد شده‌اند. دستگاه‌ تست قند خون به وسیله سنجش و تعیین غلظت گلوکز خون، افزایش یا کاهش قند خون بدن را هشدار داده و نظارت و پیگیری میزان گلوکز خون را، آسان‌تر می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پرفروش‌ترین دستگاه‌های قند خون در بازار می‌پردازد.

دستگاه تست قند خون دیابان مدل SMM1000

دستگاه تست قند دیابان SMM1000 در ابعاد ۲x۹x۵ سانتی‌متری یک دستگاه حرفه‌ای ست قند خون در خانه است که با قیمت حدودی 650 هزار تومان به فروش می‌رسد. دستگاه 40 گرمی قند خون دیابان در عرض 5 ثانیه و با تست حداقل 0.5 میکرولیتر خون، جواب تست را در اختیار شما قرار می‌دهد. تعداد 225 عدد نوار تست متناسب دستگاه و بدون نیاز به کدگذاری، همراه این دستگاه قرار دارد. هم‌چنین 25 سوزن تست، محفظه محافظ دستگاه، 2 عدد باتری سکه‌ای و یک دفترچه راهنمای فارسی، در کنار دستگاه اصلی قرار دارد که به استفاده راحت‌تر کاربران از این دستگاه کمک می‌کند.

دستگاه تست قند خون دیابان مدل SMM1000 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دستگاه اندازه گیری قند خون کرسنس مدل IS643212-R

دستگاه قند خون IS643212-R، محصولی از شرکت کره‌ای کرسنس و متخصص در تکنولوژی بیوسنسور است که با قیمت تقریبی 420 هزار تومان در ایران به فروش می‌رسد. این دستگاه با ابعاد ۱.۵ × ۹.۳ × ۴.۷ سانتی‌متر و وزن ۵۱.۵ گرم، تمام نیاز شما را برای یک تست قند خون خانگی، برطرف می‌کند. از قابلیت‌های مورد توجه دستگاه تست قند خون کرسنس IS643212-R، امکان تنظیم شدت پرتاب سوزن می‌باشد. نوارهای تست این محصول کدگذاری نشده و بدون نیاز به وارد کردن کد قابل استفاده می‌باشد. راحتی کار با دستگاه و قیمت منصفانه نسبت به کارایی، از نکات مثبتی است که کاربران در نقد این محصول به آن اشاره کرده‌اند.

دستگاه تست قند خون کرسنس مدل IS643212-R کاماپرس

دستگاه اندازه گیری خون فریسنس مدل TAG

فریسنس یک برند تخصصی ایرانی در زمینه تولید دستگاه تست قند خون است که با ذخیره نتیجه تست در حافظه دستگاه و بهره‌گیری از تکنولوژی ان اف سی، امکان اسکن و دریافت آن را در هر زمان برای پزشک معالج و همراهان بیمار فراهم می‌کند. دستگاه قند خون TAG فریسنس با استفاده از تکنولوژی  و Smooth Lance، به کاهش درد و سوزش هنگام گرفتن تست کمک می‌کند. دامنه وسیع هماتوکریت( درصد گلبول‌های قرمز خون به کل حجم خون) در این دستگاه، اندازه‌گیری دقیقی از قند خون افراد مختلف از جمله افراد حساس و حتی نوزادان، ارائه می‌دهد.

دستگاه تست قند خون فریسنس مدل TAG کاماپرس

دستگاه اندازه گیری قند خون گالا مدل TD4277

دستگاه تست قند گالا TD4277 که با قیمت حدودی 630 هزار تومان عرضه شده است، دارای یک بسته نوار 50 عددی و دو باتری نیم قلمی می‌باشد. هم‌چنین دفرچه راهنما به زبان فارسی، سوزن‌زن و کیف محافظ از دیگر اقلام همرا دستگاه تست قند خون گالا است که به دوام بیشتر دستگاه و استفاده راحت از آن کمک می‌کند. گالا TD4277 دارای گارانتی مادام‌العمر و صفحه ال ای دی بزرگ با نور پس زمینه نیز هست.

دستگاه تست قند خون گالا مدل TD4277 کاماپرس

دستگاه اندازه گیری قند خون اینفوپیا مدل ایزی گلوکو

دستگاه قند خون اینفوپیا ساخت برند کره‌ای ایزی گلوکو، یک دستگاه تست قند خانگی است که با قیمت حدودی 450 هزار تومان در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. این دستگاه همراه با 50 عدد نوار تست، نتیجه را 9 ثانیه بعد از انجام تست به شما اعلام می‌کند. صفحه نمایش این محصول واضح و بزرگ و دارای نمایشگر تاریخ و ساعت است که به نظارت بهتر بر قند خون در ساعت‌ها و روزهای مختلف، کمک می‌کند.

دستگاه تست قند خون اینفوپیا مدل ایزی گلوکو کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز