پرطرفدارترین ماشین لباسشویی و ظرفشویی الگانس در بازار

لست سکند

ماشین لباسشویی و این روزها ماشین ظرفشویی یکی از کاربردی‌ترین وسایل در اغلب خانه‌ها به شمار می‌رود که به نسبت سایر وسایلی که فقط حالت دکور آشپزخانه را دارند، بسیار مفید است و البته در بازار دارای تنوع مدل هم هست که باید در هنگام خرید به این نکته توجه داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

خرید لوازم خانگی، یکی از خریدهایی به شمار می‌رود که باید در آن دقت زیادی خرج داد زیرا با تنوع برندها، مدل‌ها، امکانات مختلف و همچنین اصطلاحات فنی و تخصصی روبرو هستیم. پس تحقیق پیش از خرید، ضروری به نظر می‌رسد. سعی کنید برند های مطرح در این زمینه را خریداری کنید چون این برندها امتحان خود را پس داده‌اند. در واقع هر مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی دارای یکسری امکانات خاص است که باید در زمان خرید به آنها آگاه بود.

کاماپرس قصد دارد در این مطلب با معرفی برند الگانس به نکات بسیار مهم و کاربردی برای خرید ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی پرداخته تا به انتخاب شما برای یک خرید مهم و کاربردی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرکت لوازم خانگی الگانس با بیش از یک دهه سابقه در امر تولید لوازم خانگی در ایران راه اندازی شده و این شرکت مفتخر است که اولین تولیدکننده ماشین‌های ظرفشویی در ایران بوده و در همین راستا اقدام به تولید مدلهای جدید ماشین های ظرفشویی و لباسشویی تمام اتوماتیک کرده است.

شرکت لوازم خانگی الگانس با بیش از 300 نماینده خدمات پس از فروش در تمامی نقاط ایران دارای یکی از مجرب‌ترین و قوی‌ترین خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ایران است. محصولات الگانس از تاریخ نصب دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند.

این برند بر این عقیده است که کیفیت کالای ما تبلیغ اصلی محصولاتمان است و بر همین اساس خریداران این برند با اطمینان از کیفیت برتر محصولات الگانس، کالاها را در بین دوستان و اقوام خود تبلیغ می‌کنند.

این شرکت همواره سعی و تلاش کرده بهترین و برترین محصولات و  خدمات را در اسرع وقت به مشتریان خود ارائه دهد، تا خریدار از بابت خرید خود اظهار رضایت داشته باشد.  همچنین شرکت الگانس در سال‌های مختلفی در نمایشگاه‌های نمایشگاه لوازم خانگی شرکت کرده است که حضور در نمایشگاه  1401 آخرین مورد آن است. در این قسمت می‌خواهیم به معرفی دو نمونه از پرفروش‌ترین و دارای بالاترین امتیازها از ماشین ظرفشویی و لباسشویی بپردازیم.

*ماشین ظرفشویی دیجیتال 15نفره مدل EL9015

این ماشین ظرفشویی، 180پارچه است که یکی از پرفروش ترین انواع ماشین ظرفشویی این برند است که قابلیت انتخاب طبقه دارد و دارای هشت برنامه است. استرلیزه کردن با شست و شو در دمای 80 درجه از دیگر خصوصیات این ماشین ظرفشویی است.

*ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک مدل 12008.5

این مدل لباسشویی هشت و نیم کیلویی است و قابلیت تنظیم در 1200 دور در دقیقه را دارد. کنترل هوشمند دما از 30 درجه تا 95 درجه سانتیگراد، مجهز به برنامه ضدباکتری، درب بزرگ دوبل 308 میلیمتری و سیستم خودکار از بین بردن  حباب های زائد و آبکشی اضافه از دیگر خصوصیات این لباسشویی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : الگانس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز