سامسونگ سری یخچال‌ های سفارشی Bespoke Infinite Line را معرفی کرد

خچال Bespoke Infinity Line-کاماپرس
لست سکند

یخچال سفارشی بی‌انتهای جدید سامسونگ، زیبایی‌شناسی ممتاز، ویژگی‌های کارا و گزینه‌های ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر را برای همگام‌سازی یکپارچه با سبک زندگی کاربران ترکیب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ عرضه جهانی یخچال Bespoke Infinity Line را در بازارهای منتخب در سراسر جهان اعلام کرد. این یخچال که در ابتدا در اروپا عرضه شده است، تا پایان سال به کشورهایی از جمله مکزیک، تایلند و استرالیا گسترش خواهد یافت.

یخچال سفارشی جدید سامسونگ در انواع مدل‌های یخچال، فریزر یا انبار نوشیدنی در دسترس است و دارای طراحی ماژولار مدرن است که به طور یکپارچه با هر فضای داخلی ترکیب می‌شود. با خطوط ساده، مواد و متریال طبیعی باکیفیت و ویژگی‌هایی که راحتی را به حداکثر می‌رساند و ذخیره‌سازی مواد غذایی را ساده می‌کند، یخچال Bespoke Infinity Line ارزش ماندگاری به آشپزخانه‌های مصرف‌کنندگان می‌بخشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته رئیس تیم تجربه مشتری کسب‌وکار لوازم دیجیتال سامسونگ، گسترش مجموعه Bespoke لذت شخصی‌سازی تجربه را به کاربران بیشتری معرفی می‌کند. با ترکیب مواد باکیفیت و طرح‌های ماژولار و قابل شخصی‌سازی، یخچال Bespoke Infinity Line سفارشی‌سازی را در یک یخچال ممتاز به تصویر می‌کشد و ترکیبی نهایی از استایل و عملکرد را ایجاد می‌کند.

طرحی جاودانه که به هر آشپزخانه‌ای جلوه می‌دهد

یخچال Bespoke Infinity Line با زیبایی بی‌انتها که منعکس‌کننده آخرین ترندها است، با هدف دوام و ماندگاری ساخته شده است. این زیبایی‌شناسی جدید که با نام Infinite Design شناخته می‌شود، با ظاهر یکپارچه، متریال ساخت بادوام، روکش ممتاز و نشانه‌های طراحی زیبای خود متمایز می‌شود.

به‌عنوان یک یخچال سفارشی، یخچال Bespoke Infinity Line به طور طبیعی دارای طراحی ماژولار ساخته شده از مواد باکیفیت است که می‌تواند سفارشی‌سازی و ترکیب شود تا مطابق با نیازهای متغیر مصرف‌کنندگان باشد. طراحی بی‌نهایت این تطبیق‌پذیری را با اطمینان از شیک ماندن یخچال بدون توجه به تغییر سبک زندگی مصرف‌کنندگان افزایش می‌دهد. با خطوط ساده، سطح صاف، روکش شیک و قاب لبه‌های مسی طلایی ظریف، این یخچال در هر فضای داخلی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و قدیمی نمی‌شود.

نمای بیرونی یخچال از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است که در برابر ضربه و خراش مقاوم است و اجازه می‌دهد آثار و لکه‌ها به‌راحتی پاک شوند. فضای داخلی با خنک‌کننده فلزی سیاه و روشنایی تونلی روشن و زیبا است – دو ویژگی که تعادل فرم ظریف و عملکرد یخچال را حفظ کرده است.

خنک‌کننده فلزی مشکی که روی داکت و در اعمال می‌شود، نه‌تنها حس ژرفا را برای ظاهر کاملاً ممتاز ایجاد می‌کند، بلکه با جبران سریع اتلاف حرارت، به تازه‌تر ماندن غذا برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند. نورپردازی تونل در قاب و قفسه‌ها زیبایی را بهبود می‌بخشد و درعین‌حال به کاربران مناظر واضحی را از هر گوشه یخچال خود می‌دهد. فضای داخلی نه‌تنها چشمگیر و زیبا است، بلکه جادار است. ظرفیت ترکیب یخچال و فریزر 805 لیتر است، درحالی‌که انبار نوشیدنی فضایی برای نگهداری 101 بطری دارد.

یخچال Bespoke Infinity Line-کاماپرس

بالابردن استانداردهای راحتی و کارایی آشپزخانه

برای ارائه تجربه‌ای که بیشتر با نحوه استفاده از یخچال‌های امروزی آنها مطابقت دارد، یخچال جدید دارای ویژگی‌هایی است که راحتی و کارایی را به حداکثر می‌رساند. این فناوری‌ها باهم، دسترسی فوری به غذا و نوشیدنی‌ها را برای تجربه کاربری برجسته فراهم می‌کنند.

ویژگی بازکردن خودکار در جدید دارای سنسوری در کنار خود است که با یک لمس ساده بی‌درنگ در را باز می‌کند. این امر دسترسی کاربران را به یخچال‌هایشان آسان می‌کند؛ حتی زمانی که دست‌هایشان پر از مواد غذایی یا کثیف است. وجود حسگر داخلی در به این معنی است که دستگیره‌ای وجود ندارد و ظاهر شیک و ساده آن منعکس‌کننده تقاضای مصرف‌کنندگان مدرن برای طراحی‌های خلوت است.

پارچ خودکار دسترسی آسان به آب تصفیه شده خنک را در هر زمان فراهم می‌کند. این پارچ دارای یک دمنده داخلی نیز هست که به کاربران اجازه می‌دهد تا با افزودن هر میوه و سبزی که دوست دارند نوشیدنی‌هایی با طعم دلخواه خود ایجاد کنند. درعین‌حال، یخ‌ساز دوگانه خودکار این یخچال با انتخاب‌های مختلفی نظیر یخ‌های کروی و مکعبی تضمین می‌کند که کاربران همیشه مقدار زیادی یخ داشته باشند.

خنک‌کننده انعطاف‌پذیر برای طراوت بهینه

گزینه‌های ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر یخچال Infinity Line به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور هم‌زمان غذاهای مختلف را در شرایط بهینه ذخیره کنند و همه چیز را به طرز خوشمزه‌ای تازه نگه دارند.

کشوی Flex Pantry10 یک کشوی مستقل است که می‌تواند به‌سرعت به دماهای از پیش تعیین شده مختلف برسد و مطابق با نیازهای روزانه کاربران عمل کند. دو حالت دمای از پیش تعیین شده برای نگهداری طیف گسترده‌ای از مواد خوراکی، از گوشت و ماهی گرفته تا میوه و سبزی، ایده‌آل هستند و طعم و بافت طبیعی آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند.

یکپارچه با اکوسیستم SmartThings سامسونگ

اتصال یکپارچه یخچال با ساده‌تر کردن همه‌چیز، از ذخیره نوشیدنی گرفته تا مدیریت مصرف انرژی، استفاده از این یخچال‌ها را سهولت می‌بخشد.

پشتیبانی SmartThings Energy به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی مصرف برق یخچال خود را کنترل و مدیریت کنند و نکاتی را برای کاهش ردپای کربن و صرفه‌جویی در هزینه ارائه می‌دهد. حالت انرژی هوش مصنوعی با تجزیه‌وتحلیل الگوهای استفاده و سایر عوامل و بهینه‌سازی تنظیمات برای صرفه‌جویی در انرژی، این کارایی را به سطح بعدی می‌برد.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات و مشاهده جزئیات بیشتر، به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

اتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز