محصولات سامسونگ Bespoke در سراسر جهان

محصولات Bespoke سامسونگ-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سامسونگ در تلاش است تا نیازهای مصرف‌کنندگان را مطابق با سبک زندگی در حال تکامل خود برآورده کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوازم‌خانگی سفارشی Bespoke به کاربران این امکان را می‌دهد که طرح‌ها و عملکردهای شخصی‌تری را برای لوازم‌خانگی خود انتخاب کنند.

راه‌های جدید شخصی‌سازی خانه در سنگاپور

لوازم‌خانگی سفارشی Bespoke در سنگاپور طرح‌های عجیب‌وغریب را با هم ترکیب می‌کند تا به مشتریان یک مفهوم منحصربه‌فرد و بازیگوش را برای خانه‌هایشان ارائه دهد. در جشن عشق گسترده به شخصیت‌های دیزنی، سامسونگ مجموعه سفارشی دیزنی خود را معرفی کرد. این مجموعه دارای لوازم‌خانگی سامسونگ با طرح‌هایی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دیزنی است که به مصرف‌کنندگان سنگاپور این امکان را می‌دهد تا حس شگفتی و نوستالژی دوران کودکی را به طراحی و دکوراسیون داخلی خانه خود اضافه کنند.

محصولات Bespoke سامسونگ-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

جشن نوآوری و تنوع در اندونزی

در جشن هفتاد و هفتمین سالگرد روز استقلال اندونزی، سامسونگ با دو تصویرگر اندونزیایی همکاری کرد تا طرح‌های محدودی را روی محصولات Bespoke به نمایش بگذارد. مصرف‌کنندگان می‌توانند از میان سه طرح انتخاب کنند: «باغ پروانه‌ها» یا «Timun Mas» اثر کاترین هونستا یا «تفکر مجدد اندونزی» اثر راشل آجنگ. این طرح‌ها تنوع قومی و فرهنگی اندونزی را برجسته می‌کند و به مصرف‌کنندگان اندونزیایی اجازه می‌دهند از قطعات هنری در خانه‌های خود لذت ببرند و درعین‌حال به ریشه‌های اندونزیایی خود افتخار کنند.

بیشتر بخوانید:

هرآنچه باید درمورد خط تولید سامسونگ Bespoke و اولین محصول آن بدانید

ارائه امکانات طراحی نامحدود سفارشی Bespoke در آفریقای جنوبی

چالش خانگی سفارشی سامسونگ در آفریقای جنوبی بار دیگر برگزار شد تا امکانات طراحی نامحدود لوازم سفارشی را به نمایش بگذارد. به مدت دو هفته، شرکت‌کنندگان آشپزخانه و فضای نشیمن ایده‌آل خود را خواهند ساخت. این چالش به خلاقیت و نوآوری کاربران بستری می‌دهد و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا طراحی خانه رؤیایی خود را با استفاده از سری فوق‌العاده قابل تنظیم و براق سفارشی‌سازی کنند.

محصولات Bespoke سامسونگ-کاماپرس

سطح جدید از شخصی‌سازی در آمریکا

با Bespoke، سفارشی‌سازی واقعی چیزی فراتر از یک انتخاب است. در ایالات متحده، برند Lowe’s و سامسونگ برای راه‌اندازی مجموعه‌ای از پنل‌های یخچال سفارشی سامسونگ با نسخه محدود همکاری کردند و به خریداران راه دیگری برای سفارشی‌سازی فضاها و بیان سبک‌های شخصی منحصربه‌فردشان ارائه کردند. این پنل‌ها را می‌توان با مجموعه رنگ‌ها و روکش‌های پانل‌های سفارشی سامسونگ ترکیب کرد و تطبیق داد. هر نسخه از این پنل‌ها از سبک‌های امضای هنرمندان و دیدگاه‌های متمایز استفاده می‌کند و به خریداران آمریکایی اجازه می‌دهد تا سبک‌های شخصی خود را بدرخشند.

علاوه بر این، سامسونگ همچنین پنل‌های MyBespoke جدیدی را عرضه می‌کند که به مصرف‌کنندگان در ایالات متحده این امکان را می‌دهد تا یخچال‌های سفارشی خود را مطابق با زندگی روزمره خود تنظیم کنند. این پنل‌ها به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند آثار هنری موردعلاقه خود، عکس‌های خانوادگی، طراحی خلاقانه و موارد دیگر را بر روی درب‌های فرانسوی سفارشی یخچال Bespoke به نمایش بگذارند. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند برای تکمیل طراحی شخصی‌شده‌ای که انتخاب می‌کنند، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را برگزینند و یخچالی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد برای خانه خود بسازند.

مخاطبان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر، به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز