پرطرفدارترین تینت لب مایع در بین خانم ها

تینت لب محصولی بین رژ لب و برق لب، با ترکیبی بر پایه آب و در عین حال ماندگاری بالاست. همین قابلیت آن را به محصولی مناسب و پرطرفدار برای استفاده روزانه و خصوصا فصول گرم سال تبدیل کرده است. نمونه‌های متنوع تینت لب با امکان خرید آسان و قابلیت مقایسه‌ای در وبسایت‌های خرید اینترنتی در دسترس کاربران است.

کاماپرس، در این مطلب فهرستی از پرطرفدارترین تینت‌ها و رژلب‌های مایع در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ را معرفی می‌کند.

1- تینت لب روغنی میس بیوتی گلدن رز

این محصول با ترکیبی از روغن گیلاس و توت فرنگی، روغن جوجوبا، ویتامین E و مرطوب کننده تولید شده است. تغذیه و آبرسانی، براق کنندگی و ایجاد رنگ طبیعی برخی از ویژگی‌های این تینت لب است.

این محصول که رنگ آن مطابق با سطح PH لب‌ افزایش می‌یابد، به قیمت 221 هزار تومان در روژاشاپ به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

2- تینت لب مایع سیترای

این تینت لب با بافتی مات و مخملی، پوششی ملایم و یکنواخت بر روی سطح لب ایجاد می‌کند. همچنین ترکیب این محصول به گونه‌ای است که حتی در آب و هوای گرمسیری نیز دوام و ماندگاری مطلوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

این تینت لب در 5 رنگ مختلف و با قیمت 202 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

3- برق لب میوه‌ای رولی گلدن رز

محصول پرطرفدار بعدی، برق لب میوه‌ای رولی گلدن رز است که با قابلیت آبرسانی و نرم و درخشان کنندگی عرضه شده است. برق لب میوه‌ای گلدن رز، با سر رولی و با استفاده از عصاره میوه‌هایی همچون کیوی، لیمو، موز، توت فرنگی و پرتقال و رایحه‌ای خوش تهیه شده است. قیمت این محصول 132 هزار تومان است.

4- رژ لب مایع براق لومینوس مای

پوشش براق و درخشان، بافت نرم و سبک و ماندگاری مناسب برخی از ویژگی‌های این محصول است. همچنین بافت این رژ لب به گونه‌ای است که بر روی رژهای جامد نیز قابل استفاده بوده و نمایی درخشان بر روی لب ایجاد می‌کند.

رژ لب مایع براق لومینوس مای به قیمت 157 هزار و 200 تومان در روژاشاپ قابل تهیه است.

5- رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا

این محصول نیز با ساختار مایع براق و پوشش دهی کامل و یکنواخت، علاوه بر آبرسانی، برق و درخشش زیبایی روی لب‌ها ایجاد می‌کند. رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا در 8 رنگ زیبا و با قیمت 159 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز