گران ترین رژ لب ها در بازار لوازم آرایشی چند؟

لست سکند

حتی برای افرادی که آرایش چندانی نمی‌کنند، رژ لب کاربرد زیادی دارد و چهره را تغییر می‌دهد. با این حال خرید لوازم آرایشی به دلیل تماس مستقیم با پوست، دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است. تنوع برند رژ لب‌های موجود در بازار، انتخاب رنگ مناسب با چهره و پیدا کردن رژ لب اصل و بدون سرب کار دشواری است. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی هر محصول و ضمانت اصالت آن می‌توانند به افراد در انتخاب گزینه مناسب کمک کنند.

کاماپرس در ادامه با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی گران‌ترین رژ لب‌های موجود در بازار می‌پردازد:

رژ لب مدادی ایدون

این رژ مات در هفت رنگ مختلف تولید می‌شود. رژ لب ایدون منیرال بسیار سبک است و ماندگاری بالایی دارد. این رژ از مواد خالص معدنی تولید شده است و برای افرادی که به دنبال یک رژ 100 درصد طبیعی هستند، مناسب است. عصاره تمشک اسکاندیناوی استفاده شده در این محصول، سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین E است که رطوبت لب‌ها را تامین می‌کند.

راز آسمان پایتخت

رژ لب مایع آی ام وینیل پوپا

این رژ دارای بافت مایع است که رنگدانه‌های فراوان‌تری دارد و ماندگاری بیشتری فراهم می‌کند. این رژ در هشت طیف رنگ مختلف تولید می‌شود و دامنه انتخاب بیشتری را برای افراد فراهم می‌کند. بافت مایع این رژ لب مثل اثر لاتکس لب‌ها را می‌پوشاند. بعد از چند ساعت از مصرف، بدون هیچ تغییری روب لب‌ها باقی می‌ماند و بافت براقی روی لب‌ها دارد.

رژ لب سوپر بادوام رژبزه

این رژ لب به صورت مدادی طراحی شده است و امکان رسم خطوط بسیار دقیق را فراهم می‌کند به طور کلی کاربرد راحتی دارد. این رژ به همراه تراش مخصوص عرضه می‌شود. بافت این رژ روی لب به صورت مات و مخملی است و فرمولاسیون آن فاقد پارابن است و حساسیت ایجاد نمی‌کند. این رژ دارای فرمولاسیون ضد پخش است و ماندگاری بسیار زیاد این محصول، باعث می‌شود که از تمدید مجدد رژ در طول روز بی‌نیاز شوید.

رژ لب کامفورت رژبزه

این رژ لب در 14 رنگ مختلف تولید می‌شود و طیف آن هر سلیقه‌ای را در بر می‌گیرد. این محصول دارای بافت ابریشمی و سبک است که آن را به گزینه مناسبی برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند. رژ لب کامفورت رژبزه دارای بافت یکدست و رنگدانه‌هایی است که حالت براق روی لب ایجاد می‌کند. ویتامین‌های مختلف استفاده شده در این محصول، برای آبرسانی و حفظ رطوبت لب‌ها مناسب است و باعث یکدست شدن رژ روی لب‌ها می‌شود.

رژلب مات دوسه

بافت مات این رژ به صورتی است که فقط یک بار کشیدن آن روی لب‌ها، پوشش زیادی ایجاد می‌کند؛ این در حالی است که رژ‌های روغنی و چرب باید چندین بار روی لب کشیده شوند که یکدست شوند. رنگدانه‌های زیاد رژ دوسه باعث می‌شود که بافت مات و مخملی ایجاد شود و لب‌ها بزرگ‌تر و حجیم‌تر دیده شوند. بافت کریستالی و غنی این محصول از خشکی لب‌ها ممانعت می‌کند. این محصول در 17 رنگ مختلف تولید می‌شود و بافت سبک آن را به گزینه مناسبی برای روزمره تبدیل کرده است.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز