پخش دو قسمت از سریال یاغی در این هفته

این هفته استثنائا دو قسمت از سریال یاغی در پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سریال‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روابط عمومی فیلیمو ضمن قدردانی از بینندگان سریال یاغی به طرفدران این سریال اعلام کرد که قسمت سیزدهم این سریال پنج‌شنبه و قسمت چهاردهم این سریال روز جمعه پخش می‌شود که علاقمندان می‌توانند طی دو روز متوالی دو قسمت از یاغی را تماشا کنند.

فیلیمو دلیل پخش دو قسمت یاغی را طولانی شدن روند کارشناسی و قضایی سریال جیران اعلام کرد و برای قدردانی از مخاطبان این پلتفرم این تصمیم را گرفته است.

راز آسمان پایتخت

سریال یاغی که کاری از محمدکارت به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی است پیش از این هرهفته پنجشنه‌ها از پلتفرم فیلیمو قابل تماشا بود که این هفته 20 و 21 مرداد پخش می‌شود.

چرا پخش جیران متوقف شد؟

سریال جیران که 23 قسمت از آن در پلتفرم فیلیمو منتشر شده بود با شکایت شاکی خصوصی به علت نقض مالکیت ادبی و هنری با صدور حکم در تاریخ 29 تیرماه 1401 متوقف شد. طبق حکم صادر شده برای این سریال، جیران تنها در صورتی می‌تواند ادامه پخش داسته باشد که مالکیت ادبی آن رعایت شود. در این سریال به وقایعی پس از مرگ امیرکبیر و عاشقانه‌های ناصرالدین شاه و جیران پرداخته شده که از بازیگران آن می‌توان بهرام رادان، غزل شاکری، مریلا زارعی، پریناز ایزدیار، مهدی پاکدل و … را نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز