پاینده ؛ فروش اینترنتی لوازم یدکی هیوندای و میتسوبیشی

هیوندا-کاماپرس

فروشگاه قطعات خودرو پاینده، یکی از قدیمی‌ترین مراکز عرضه لوازم یدکی خارجی خارجی است. این فروشگاه از دهه 30 فعالیت خود را آغاز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی فروشگاه پاینده و محصولات و خدمات آن می‌پردازد؛

* مرحوم فرج‌الله فهیمی حدود 70 سال پیش در محله چراغ برق تهران که قلب لوازم یدکی تهران است، فروشگاه پاینده را با هدف واردات و عرضه لوازم یدکی خودروهای آمریکایی ایجاد کرد. دو دهه بعد که خودروهای ژاپنی به ایران وارد شدند، این فروشگاه لوازم یدکی این خودروها را نیز عرضه کرد. در سال‌های بعد فروش لوازم یدکی خودروهای کره‌ای نیز به خدمات این فروشگاه اضافه شد.

* از چند سال پیش، فروشگاه اینترنتی پاینده نیز فعالیت خود را برای ارایه خدمات به طیف گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان آغاز کرد.

راز آسمان پایتخت

* در فروشگاه اینترنتی پاینده طیف گسترده‌ای از لوازم یدکی خودروهای ژاپنی و کره‌ای از جمله محصولات میتسوبیشی، هیوندای و کیا عرضه می‌شود؛ از اگزوز تخلیه دود، قطعات بدنه و محصولات برقی خودرو گرفته تا سیستم ترمز، سیستم تهویه و تزئینات داخلی.

* با توجه به تعداد خودروهای هیوندای و میتسوبیشی موجود در ایران، تمرکز اصلی فروشگاه اینترنت پاینده بر عرضه لوازم یدکی خودروهای این دو شرکت است.

* بخش اخبار و مقالاتِ فروشگاه اینترنتی پاینده، اطلاعات و اخبار مربوط به شرکت‌های خودروساز ژاپنی و کره‌ای را منتشر می‌کند. برخی از مطالب این بخش نیز به معرفی ترفندهای نگهداری و مراقبت از خودرو مربوط است.

* فروشگاه پاینده در حوزه فروش شمع‌های خودرو نیز فعالیت گسترده دارد و دارای نمایندگی شمع دنسو ژاپن است.

* فروشگاه پاینده، با راه‌اندازی یک باشگاه مشتریان به اعضا خدمات و تخفیف‌های بیشتری ارایه می‌دهد. از جمله این خدمات، ارایه 5 درصد فاکتورهای هر خرید، به صورت تخفیف روی خریدهای بعدی است.

* فروشگاه پاینده دارای مجوز کشوری کسب و کار مجازی است. هم‌چنین این فروشگاه در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده و نماد اعتماد الكترونیكی دارد.

* این مجموعه دو صفحه مستقل در اینستاگرام برای لوازم یدکی خودروهای میتسوبیشی و هیوندای راه‌اندازی کرده است. هر کدام از این صفحه‌ها حدود ۱۱ هزار دنبال‌کننده دارد.

* پاینده در حال حاضر علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دو فروشگاه فیزیکی نیز در تهران دارد.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه پاینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز