ویژگی‌ های بهترین وکیل ملکی

وکیل ملکی-کاماپرس

نقش یک وکیل ملکی خوب اطمینان از انتقال قانونی ملک از فروشنده به خریدار است. همراهی یک وکیل املاک به معنای اجتناب از دردسر و صرفه جویی در پول است. وکیل ملکی متناسب با نیاز موکلان خود مسئولیت‌های زیادی را بر عهده دارند درنتیجه از ویژگی و قابلیت‌های زیادی باید برخوردار باشند.

کاماپرس در ادامه به بیان چند نمونه از مهمترین ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی می‌پردازد.

قدرت تحلیل و دانش کافی وکیل ملکی

چه به یک وکیل برنامه ریزی املاک نیاز داشته باشید یا یک وکیل دعاوی ملکی بخواهید، قطعا به فردی تحلیلگر نیاز خواهید داشت. وکیل ملکی باید مهارت‌های بین فردی و حل مسئله خوبی داشته باشد. شخصی که بتواند به صورت حضوری و کتبی ارتباط موثری برقرار کند. هنگام انتخاب یک وکیل املاک، بررسی پیشینه موکل می‌تواند بسیار مهم باشد. برای یک وکیل دعاوی ملکی، دانش گسترده در مورد دعاوی مدنی و امور مربوط به وثیقه و همچنین دانش کافی در مورد بهداشت و حقوق خانواده ضروری است.

کمک به برنامه‌های مالی برای جلوگیری از مالیات املاک

بسیاری از مشتریان برای کاهش بار مالیاتی خود از وکلایی کمک می‌گیرند که بر قانون املاک به خوبی تسلط دارند. به طور خاص، یک وکیل ملکی ممکن است به شما کمک کند تا دارایی خود را بدون متحمل شدن مسئولیت مالیاتی منتقل کنید یا از مالیات بر دارایی‌های خود با نرخ بالاتر جلوگیری کنید. از آن‌جا که قوانین املاک می‌تواند به سرعت تغییر کند، یک وکیل ملکی خوب در این زمینه باید از آخرین اخبار مالی مطلع و از تمام ابزارهای اقتصادی موجود آگاه باشد.

توجه وکیل ملکی به حوادث احتمالی پس از فوت موکل

یک وکیل ملکی باتجربه می‌تواند با ایجاد یک طرح املاک، از مصائب و مشکلات افراد پس از مرگ آن‌ها جلوگیری کند. مشورت با یک وکیل املاک به خانواده شما کمک می‌کند تا از بسیاری از نگرانی‌های قانونی در امان باشند؛ مواردی که به طور اجتناب ناپذیری به دنبال مرگ سرپرست خانواده پیش می‌آید. یک طرح املاک می‌تواند کشمکش‌ها، سردردها و زمان صرف شده برای وصیت نامه و سایر مسائل پس از مرگ را کاهش دهد. حضور یک وکیل ملکی در خانواده به افراد این امکان را می‌دهد که بیشتر بر روی آن‌چه واقعاً مهم است تمرکز کنند. بسیاری از مردم نگران بدهی‌هایی هستند که پس از مرگ باقی می‌ماند و طلبکاران در تلاش برای ادعای مالکیت هستند. وکیل املاک با وجود تجربه و سوابق مثبت خود، قادر به محافظت حقوقی در برابر وصول بدهی و حقوق وراث است. یک وکیل ملکی کارآزموده باید به طور مستمر از امور مرتبط با سلامتی و دستورالعمل‌های پزشکی موکل خود مطلع باشد. توجه به این موضوع باعث می‌شود تا بازماندگان دچار تنش پس از مرگ یا تصادف نابهنگام نشوند.

راز آسمان پایتخت

تسلط بر انواع پرونده‌های ملکی

پرونده‌های دعاوی ملکی از تنوع زیادی برخوردار هستند. دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری و دعاوی ملکی ثبتی هریک می‌تواند خسارات جبران ناپذیری بر طرفین معامله وارد کند. دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی، اخذ ثمن معامله، دعاوی مربوط به سرقفلی، فروش مال غیر، خیانت در امانت، دعاوی ابطال سند رسمی و بی‌شمار موارد دیگر حاکی از زمینه‌های‌ کاری گسترده وکیل ملکی است. یک وکیل املاک مجرب باید به بتواند به بررسی تخصصی و عمقی پرونده بپردازد تا بهترین راهکار را برای هر مسئله ارائه کند. علاوه‌بر تجربه، دانش تخصصی وکیل به قدرت تجزیه و تحلیل او کمک شایانی می‌کند. وکیل املاک جهت ورود به این حوزه به صورت کاملا تخصصی در ابتدا نیاز دارد که وکالت پایه یک خود را کسب کند.

هیچ جایگزینی برای تجربه و سوابق کاری مثبت وجود ندارد. اطمینان از انتخاب یک وکیل ملکی باتجربه، همراه با صلاحیت‎ و اعتبار بهترین کار برای جلوگیری از ضررهای احتمالی است. دفتر وکالت دکتر احمد زهره‌وند، با برخورداری از وکلای متخصص و مسلط در حوزه املاک، بهترین و مجرب‌ترین وکیل را در اختیار افراد می‌گذارد. این مجموعه بیش از 510 پروژه ملکی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دفتر وکالت دکتر زهره‌وند مراجعه کنند.

وکیل زهره وندکاماپرس

نام وکیل: دکتر احمد زهره‌وند| کانون: مرکز|استان: تهران|شهر: تهران|آدرس: تهران نیاوران سه راه یاسر ابتدای عمار بن‌بست راز پلاک 35 واحد 20

drzohrehvand.com :آدرس وب سایت

تلفن دفتر: 02122281385

تـخصص و تحصیلات

دکترای حقوق خصوصی

دوره‌های تخصصی

امور ملکی، وکیل خانواده، وکیل کیفری، وکیل شمال تهران

وکیل ملکی و کیفری، وکیل منطقه یک تهران

انتهای پیام

مرتبط با : زهره وند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز