ویژگی‌های جارو پشت بند تراکتوری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید جارو پشت بند تراکتوری یا سوییپر تراکتور با توجه به مزایای متعدد آن از جمله کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، قیمت مناسب و کاهش نیاز به نیروی انسانی، یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در صنایع محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، جارو پشت بند تراکتوری یا سوییپر صنعتی دستگاهی است که بر روی قسمت مال بند، یعنی بخش جلویی یا پشتی تراکتور و مینی لودر نصب می‌شود. از این دستگاه برای نظافت و پاکسازی خیابان‌ها، معابر و فضاهای با مساحت بالا مانند محیط کارگاه‌ها و سوله‌ها با کیفیت و سرعت بالا استفاده می‌شود. ایران بابکت به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح این دستگاه، انواع جارو پشت بند تراکتوری را با ویژگی‌های متنوع طراحی و تولید می‌کند. کاماپرس در ادامه به بررسی‌ ویژگی‌های جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت می‌پردازد.

کاربردهای جارو پشت بند تراکتوری کدام است؟

جارو تراکتوری یا همان جارو پشت بند تراکتوری، یک نوع جلوبند است که در قسمت جلویی یا پشتی تراکتور نصب شده و مانند یک جاروی مکانیزه بزرگ قادر به پاکسازی محیط از انواع زباله مانند نخاله، براده‌های چوب، شیشه و فلز، خاک، شن و ماسه، شاخ و برگ درختان و مانند آن است.

این دستگاه دارای یک برس بوده که از طریق نیروی هیدرولیکی و با حرکت دورانی باعث جارو شدن سطح زمین می‌شود. از جمله مهم‌ترین کاربردهای جارو پشت بند تراکتوری می‌توان به نظافت و پاکسازی انبارهای کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ، نظافت مرغداری‌ها و گاوداری‌ها، خیابان‌ها و معابر، محوطه معادن و غیره اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حال حاضر، ایران بابکت یکی از برندهای مطرح و اصلی در تولید جارو پشت بند تراکتوری باکیفیت و با قیمت مناسب است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های جارو تراکتوری ایران بابکت در ادامه بررسی شده است؛

قدرت و توان بالا: جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت پاک‌کننده‌ای قدرتمند و حرفه‌ای با کارایی بالا است که برای نظافت مساحت‌های بزرگ مانند خیابان‌ها، پارک‌ها، فرودگاه‌ها، ساختمان‌های صنعتی و غیره تولید می‌شود. تمام محصولات ایران بابکت با موتور قدرتمند و مطابق با تراکتورهای با توان بالا عرضه شده است.

دوام و طول عمر بالا: جارو تراکتوری ایران بابکت با ساختاری محکم و بدنه فلزی تولید شده و از این نظر دارای استحکام و طول عمر بالا بوده و در برابر انواع آسیب و ضربه مقاوم است.

سیستم جمع‌آوری دو طرفه: برخی از انواع جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت دارای سیستم جمع‌آوری دو طرفه است. به این معنا که این دستگاه با یک برس بزرگ در جلو و یک برس کوچک در پشت آن، نظافت و تمیزکاری محیط را انجام می‌دهد. این ویژگی موجب می‌شود تا جارو انواع زباله‌های کوچک و بزرگ را در یک حرکت جمع‌آوری کند.

فیلتراسیون و مخزن: ایران بابکت انواع جارو تراکتوری را با سیستم  فیلتراسیون بسیار قوی تولید و عرضه می‌کند. ضمن این‌که جارو پشت بند تراکتوری از یک مخزن برای نگهداری زباله‌های جمع‌آوری شده برخوردار بوده و شما می‌توانید زباله‌ها را بعدا در محل مخصوص تخلیه کنید.

تنظیم عمق برس‌ها: جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت دارای دو چرخ قابل تنظیم پشت بند و جلوبند است. این چرخ‌ها وظیفه تنظیم عمق برس‌ها و میزان برخورد برس با زمین را بر عهده دارند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پاکسازی را با توجه به نوع سطح تنظیم کرده و امکان استفاده حداکثری از برس جارو تراکتوری را فراهم می‌کند.

آب‌پاش: قابلیت آب پاش در جاروهای تراکتوری ایران بابکت به کاربر کمک می‌کند تا علاوه بر جاروکشی، سطح موردنظر را آب پاشی کند. این قابلیت ضمن جلوگیری از پخش شدن گرد و غبار، موجب پاکسازی بیشتر محیط می‌شود.

بغل زن: جارو تراکتوری ایران بابکت با قابلیت بغل زن برای نظافت لبه و کناره دیوارها تولید می‌شود. بغل زن جارو تراکتوری شامل یک برس و یک پمپ هیدرولیکی است که با حرکت دواری، امکان پاکسازی جدول‌ها و مکان‌های غیرقابل دسترس را نیز فراهم می‌کند.

مهم‌ترین مزایای جارو پشت بند تراکتوری چیست؟

برخی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید جارو پشت بند تراکتوری شامل کم شدن هزینه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، اصطکاک بسیار ناچیز، قطعات مصرفی خیلی کم، برخورداری از قابلیت حرکت رو به جلو، کاهش نیاز به منابع انسانی، قیمت بسیار مناسب، کیفیت ساخت بسیار بالا، استحکام بالا و بدنه مقاوم و از جنس فلز درجه یک است.

خرید جارو تراکتوری ایران بابکت

شرکت اطلاع گستر اطلس، با برند ایران بابکت، تولید کننده اصلی انواع جارو بابکت، جارو پشت بند تراکتور و تجهیزات و مینی لودرهای صنعتی است.

از خدمات ویژه مجموعه ایران بابکت می‌توان به گارانتی یکساله محصولات، خرید حضوری و غیرحضوری، ارسال سریع 7 تا 10 روزه محصول و امکان مراجعه حضوری برای بازدید و بررسی مستقیم کیفیت محصولات اشاره کرد. ضمن این‌که این مجموعه به‌عنوان خدمات ویژه پس از فروش، کارشناسانی را برای نصب رایگان جارو بر روی تراکتور و مینی لودر به محل مورد درخواست مشتری ارسال می‌کند. برای خرید جارو تراکتوری ایران بابکت تنها کافی است با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز