وبینار «کسب و کار در اتریش» برگزار می‌شود

لست سکند

اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش 2 تیرماه وبیناری با موضوع «کسب و کار در اتریش» برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، سخنرانان این وبینار کریستوف گرابمایر، رایزن اقتصادی اتریش در ایران و المار درابک، وکیل و متخصص امور حقوقی اتریش هستند.

در این رویداد، گرابمایر و درابک به بررسی بازار تجاری و کسب و کار در اتریش، آشنایی با پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در اتریش، ثبت شرکت در کشور اتریش و سایر مسائل حقوقی مرتبط خواهند پرداخت و در نهایت به پرسش های شرکت‌کنندگان در این وبینار پاسخ می‌دهند.

مخاطبین این وبینار تجار، بازرگانان و علاقمندان به سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی شرکت و مهاجرت به اتریش هستند. لازم به ذکر است که این وبینار به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش از سال 1396 فعالیتش را با هدف گسترش و تقویت پیوندهای بازرگانی، صنعتی و اقتصادی میان فعالان اقتصادی ایرانی و اتریشی آغاز کرده است. این موسسه در راستای رسیدن به اهداف خود به برگزاری جلسات هم‌اندیشی، شبکه سازی، سمینارها، وبینارها و اعزام هیئت‌های تجاری پرداخته است.

شرکت پرسال، مشاورین معماران سده، ساسان اوج پارس، موسسه داوری تمدن کهن ری، موسسه حقوقی کریمی و همکاران و … از شرکت‌های عضو این اتاق به شمار می‌روند.

تحقیق و پژوهش در زمینه شرایط اقتصادی کنونی بازار و ارائه پیشنهادهای کاربردی جهت تسهیل رویه‌های کاری موجود، حضور و مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، به‌روز رسانی، ارائه اطلاعات و فعالیت‌ مداوم در فضای مجازی در زمینه اخبار و اطلاعات تجاری و اقتصادی اتریش از جمله فعالیت‌های اتاق مشترک ایرن و چین است.‌

مرتبط با : اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز