وام ضروری بازنشستگان افزایش یافت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وام ضروری بازنشستگان کشوری، از ۷ به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش کاماپرس، درحالی که نوبت سوم وام ضروری بازنشستگان کشوری به مبلغ 7 میلیون تومان در 24 خرداد سالجاری به حساب آنها واریز شده بود، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش 3 میلیون تومانی این وام و پرداخت نوبت چهارم این وام تا پایان هفته جاری خبر داد.
صندوق بازنشستگی کشوری هرساله تسهیلاتی کم بهره و کوچک به بازنشستگان پرداخت می کند و هر ساله هم مبلغ این وام تاحدودی افزایش می یابد، در سال 97 مبلغ پرداخت تسهیلات ضروری بازنشستگان پنج میلیون تومان بود و طی دو سال گذشته این مبلغ رشد کرده و حالا در تیرماه 99 به 10 میلیون تومان رسیده است.
به گفته فتح الله شعبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری نوبت چهارم از مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری به میزان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود که تا پایان هفته به حساب 24 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.
او با بیان اینکه پیش از این قرار بود مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری به رقم هفت میلیون تومان در هفت نوبت برای ۲۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط پرداخت شود، گفت: تاکنون این تسهیلات هفت میلیون تومانی در سه نوبت به حساب حدود ۷۵ هزار نفر از واجدان شرایط واریز شده است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

نوبت پیشین وام ضروری بازنشستگان

راز آسمان پایتخت

به گزارش برنا، بیست و چهارم خرداد سالجاری بود که معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز نوبت سوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی برای بیش از ۲۸ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.
او با بیان اینکه تسهیلات ۷ میلیون تومانی در هفت نوبت برای 200 هزار نفر از واجدین شرایط پرداخت خواهد شد، افزود: این تسهیلات در سال جاری و تاپیش از این در دو نوبت به حساب حدود ۵۰ هزار نفر از واجدین شرایط واریز شده است.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز