همه چیز درباره نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

نایلون شیرینگ یکی از انواع نایلون های پلاستیکی است که معمولا برای پک کردن و بسته‌بندی از آن استفاده می‌شود. نایلون شیرینگ در بسته‌بندی اصولی و محافظت از محصولات در برابر آلودگی و ورود ضربه نقش مهمی دارد.

به گزارش کاماپرس، نایلون شیرینگ به‌واسطه مزایای متعدد آن مانند استحکام و مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار، انعطاف و تغییرپذیری در دمای بالا و همچنین ظاهر درخشنده و شفاف آن کاربردهای فراوانی در مصارف خانگی و صنایع مختلف دارد. در حال حاضر با توجه به کاربردهای متعدد نایلون شیرینگ، انواع این نایلون تولید و در بازار عرضه می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی نایلون شیرینگ و اهمیت آن در بسته‌بندی محصول می‌پردازد.

نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ، یک نایلون پلاستیکی پرکاربرد در صنایع برای بسته‌بندی محصولات است که با استفاده از روش وکیوم، به‌خوبی به‌دور محصولات مختلف پیچیده شده و آن‌ها را پوشش می‌دهد. این نایلون یک پلمیر از جنس پلی‌اتیلن‌هایی مانند LDPEL بوده و ضخامت برخی از انواع آن تا حدود 50 میکرون نیز می‌رسد. نایلون‌های شیرینگ در انواع دو لایه و تک لایه و با ابعاد مختلفی تولید و به‌شکل رولی به‌فروش می‌رسند. ضمن این‌که به این نایلون‌ها، نایلون شیرینگ بسته‌بندی یا روکش هم گفته می‌شود.

نایلون شیرینگ چه انواعی دارد؟

نایلون شیرینگ با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهای متعدد آن در صنایع از جمله صنایع غذایی، خانگی و ساختمانی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. برخی از انواع نایلون شیرینگ در ادامه آمده است؛

نایلون شیرینگ حبابدار: نوع حبابدار نایلون شیرینگ با توجه مقاومت بالا و ویژگی ضربه‌گیر بودن آن، معمولا در جابه‌جایی لوازم، اسباب کشی و مانند آن استفاده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

نایلون شیرینگ گلخانه‌ ای : نایلون شیرینگ گلخانه‌ ای همانطور که از نام آن پیدا است، برای پوشش سازه‌های گلخانه استفاده شده و یک گزینه اقتصادی محسوب می‌شود.

شیرینگ نایلونی: اگر قصد خرید کیسه زباله یا خرید نایلون برای بازیافت یا حتی به‌عنوان نایلکس فروشگاهی دارید، بهترین گزینه نمونه‌های تولیدی از شیرینگ نایلونی است.

شیرینگ پی وی سی: نایلون شیرینگ پی وی سی در مقایسه با دیگر انواع شیرینگ دارای ضخامت کمتری بوده و گزینه مناسبی برای بسته‌بندی‌های چاپ‌پذیر است.

شیرینگ پلی الفین: شیرینگ پلی الفین به‌نوعی نمونه ارتقا یافته پی وی سی است که دارای جنس بسیار نرمی بوده و قابلیت چاپ‌پذیری بالایی نیز دارد.

مزیت‌های نایلون شیرینگ کدام است؟

مزایا و ویژگی‌های نایلون شیرینگ که موجب محبوبیت آن در صنایع مختلف شده است، شامل حساسیت در برابر تغییرات دمایی، انعطاف‌پذیری و تغییر شکل در دمای 160 تا 220 درجه، مقاومت در برابر فرسودگی، مقاومت در برابر جابه‌جایی و ضربه و همچنین ظاهر بسیار درخشان و شفاف است. برخی از دیگر مزایای نایلون شیرینگ در صنعت بسته‌بندی در ادامه بررسی شده است؛

محافظت از محصول: نایلون شیرینگ از محصولات در برابر آب و هوا، نفود هرگونه گرد، غبار و ذرات معلق محافظت می‌کند. این نایلون‌ها همچنین مقاومت خوبی در برابر نفوذ نور خورشید به محصول دارند.

بسته‌بندی حرفه‌ای: ظاهر زیبا و شفاف نایلون شیرینگ موجب نمایش کامل محصول شده و بسته‌بندی محصول را حرفه‌ای و اصولی نشان می‌دهد. ضمن این‌که نایلون‌ها قابلیت چاپ نیز دارند.

قدرت تهویه: قدرت تهویه نایلون‌های شیرینگ موجب کاهش آسیب‌های وارده به محصول از طریق رطوبت می‌شود.

نایلون شیرینگ-کاماپرس

نایلون شیرینگ چه کاربردهایی دارد؟

نایلون شیرینگ به‌عنوان یک نایلون پلاستیکی بسیار پرکاربرد در صنعت بسته‌بندی در تمام کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کارخانه کوچک یا بزرگ برای بسته‌بندی محصول خود در خط تولید نیاز به نایلون شیرینگ و یک دستگاه شیرینگ پک دارد.

از جمله مهم‌ترین کاربردهای نایلون شیرینگ در صنایع بسته‌بندی می‌توان به استفاده در کارخانه‌های تولید مواد غذایی از جمله انواع نوشابه و آب معدنی، قوطی چای، شانه تخمه مرغ و غیره، کارخانه‌های تولیدی محصولات بهداشتی و دارویی، کارخانه تولید بسته‌های حجیم مانند کولر، تلوزیون، یخچال، تولیدی‌های خانگی مختلف مانند خوراکی و لوازم بهداشتی، مراکز پست و بسته‌های پستی، تولیدی‌های اسباب بازی و لوازم تحریر و غیره اشاره کرد. ضمن این‌که انواع نایلون شیرینگ بسته بندی ، گزینه مناسبی برای بسته‌بندی‌های فریزری و یخچالی در هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی مصارف خانگی است.

قیمت نایلون شیرینگ چقدر است؟

قیمت نایلون شیرینگ در تمام انواع و نمونه‌های آن یکسان نبوده و میزان هزینه‌ای که برای خرید نایلون شیرینگ نیاز است به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر بر روی قیمت نایلون شیرینگ می‌توان به رنگ، جنس، عرض، ضخامت، نوع، تک لایه یا چندلایه بودن و غیره اشاره کرد. ضمن این‌که طبیعتا به هر میزان که از متریال مرغوب‌تری در تولید نایلون شیرینگ استفاده شود، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود. از دیگر عوامل موثر، تهیه نایلون شیرینگ به‌صورت سفارشی یا چاپی است.

خرید نایلون شیرینگ از فروشگاه درویش

فروشگاه نایلون و نایلکس درویش، به‌عنوان یک مجموعه تولیدی معتبر در حوزه تولید و عرضه انواع کیسه زباله ، کیسه های پلاستیکی و نایلون از جمله نایلون شیرینگ فعالیت می‌کند. با مراجعه به وبسایت مجموعه درویش، می‌توانید انواع نایلون شیرینگ را به‌صورت سفارشی و در ابعاد و اندازه دلخواه خریداری کنید. این فروشگاه در حال حاضر علاوه بر همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر، موفق به دریافت استانداردهای داخلی و بین‌المللی متعددی شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیاکو پلاستیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز