همه چیز درباره فونیکس FX و امکانات آن

یکی از خودروهای شاسی بلند بازار که نظر جوانان و اسپرت پسندها را به خود جلب کرده، فونیکس FX است. این خودرو تولید کشور چین است و رقابت تنگاتنگی با دیگر کراس اوورهای چینی مانند خودرو لیفان، دیگنیتی و فیدلیتی دارد. قیمت خودرو مذکور نسبت به مدل‌های مشابه تولید کشورهای کره و فرانسه پایین است. با وجود مناسب بودن نرخ فونیکس اف ایکس نسبت به مدل‌های مشابه برخی درگاه‌ها تمکتنی به نام «خودرو اقساطی» دارند که متقاضیان به راحتی امکان خرید خودرو مذکور یا دیگر اتومبیل‌ها را داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، فونیکس اف ایکس یکی از جدیدترین خودروهای کراس اوور بازار است که در دو تیپ اکسلنت و پرمیوم به بازار عرضه می‌شود. مشخصات فنی دو تیپ مذکور خودرو فونیکس متفاوت است اما هر دو نوع معرفی شده از نظر ظاهر و آپشن به نسبت یکسان به نظر می‌رسند. قیمت خودرو فویکنس بسته به تیپ آن اندکی متفاوت است. با توجه به رشد روز افزون قیمت خودرو و افزایش قابل توجه نرخ کراس اوورها، برخی نمایشگاه‌ها و مراکز فروش خودرو، امکان خودرو اقساطی را فراهم کرده‌اند. با این حساب با خیال آسوده امکان خرید خودروهای مختلف وجود خواهد داشت.

نگاهی به طراحی داخلی خودرو فونیکس FX

خودرو پرمخاطب فونیکس سال 2021 به بازار عرضه شد. این خودرو به دلیل طراحی جالب توجه و امکانات رفاهی مناسب و کابین جذاب مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این خودرو از لحاظ طراحی ظاهری با جلو پنجره بزرگ و بدون فریم، رنگ متفاوت حاشیه رینگ‌ها، زیردرب‌ها و آینه‌های جانبی و همچنین شیب زیاد شیشه پشتی، چراغ‌های عقبی به هم پیوسته و بال دو تکه رنگ قرمز و مشکی مورد توجه قرار دارد.

درباره کابین خودرو فونیکس اف ایکس نیز بدانید

کابین این خودرو نیز جالب توجه بوده و مورد پسند قشر جوان قرار دارد. کابین این خودرو به روز حالت یکپارچه داشته و با مانیتور سیستم مالتی مدیا، دریچه‌های باریک تهویه و لیور دنده الکتریکی تزئین شده است. طراحان داخلی این خودرو تلاش کرده‌اند تا در دیزاین کابین آن حداقل دکمه‌های فیزیکی را به کار ببرند.

بررسی مشخصات فنی خودرو فونیکس

خودرو فونیکس از لحاظ فنی نیز بسیار مورد توجه بوده و از این بابت هم توانسته نظر مساعد خریداران را به دست آورد. با توجه به تیپ خودرو فونیکس، امکان بحث و بررسی روی مشخصات فنی آن وجود دارد. فونیکس اف ایکس تیپ اکسلنت، پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت حداکثر 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متری است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر بوده و شتاب ان در کمتر از 9.9 ثانیه به 100 کیلومتر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

اما فونیکس اف ایکس پرمیوم پیشرانه 1.6 لیتری به همراه گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دارد. به لحاظ فنی، این اتومبیل به اندازه 197  اسب بخار قدرت داشته و سقف گشتاور آن 297 نیوتن متر است. ضمنا این تیپ فونیکس اف ایکس شتاب صفر تا 100 آن 8 ثانیه اعلام شده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر به هفت لیتر می‌رسد.

خودرو اف ایکس-کاماپرس

نگاهی به آپشن‌های فونیکس

هر دو تیپ این خودرو فول آپشن بوده و رانندگی مطلوبی را برای رانندگان خود قم می‌زنند. از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به ترمز کمکی، کنترل پایداری الکترونیکی، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس تلفن همراه، فرمان سه حالته، روکش چرمی، گرم کن و سردکن صندلی‌های جلو و هشداردهنده نقاط کور تنها برخی از امکانات این خودرو جوان و پرمخاطب بازار است.

بهترین درگاه برای خرید خودرو فونیکس یا ماشین دیگر کدام است؟

ایرانیانی که مایل به خرید این مدل اتومبیل هستند اما نقدینگی کافی ندارند، خودرو اقساطی گزینه مناسبی برایشان است. البته این مدل خرید باید از مراکز حضوری یا غیرحضوری معتبر انجام شود. همراه مکانیک یکی از درگاه‌های معتبر است که امکان خرید اقساطی فونیکس اف ایکس یا هر خودرو دیگری را با ضمانت کافی فراهم کرده است. افراد به منظور آگاهی از شرایط خرید خودرو به شکل اقساطی کافی است به وبسایت معتبر این مجموعه به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا در صورت داشتن سوال از متخصصان این مجموعه به شم اره‌های 02167632000 یا 02191070700 تماس بگیرند.

همراه مکانیک یک مرکز معتبر آنلاین خرید، فروش، کارشناسی و حتی خرید قسطی انواع خودرو داخلی و خارجی، اعم از قدیمی و جدید، است که به همراه یک تیم قوی به مشتریان خدمات مذکور را می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز