همه چیز درباره صندوق اهرمی «موج» فیروزه/ آغاز ثبت‌نام از 7 آبان

لست سکند

ثبت‌نام نهمین صندوق فیروزه با عنوان صندوق اهرمی «موج» فیروزه از 7 آبان آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه دارد. با پذیره‌نویسی در این صندوق امکان دریافت وام و سهام تا ۲ برابر سرمایه اولیه فراهم شده است.

به گزارش کاماپرس، با شرکت در پذیره‌نویسی صندوق موج فیروزه، در کنار امکان استفاده از فرصت کسب سود بازگشایی نماد، می‌توان تا دو برابر پول و سرمایه، سرمایه‌گذاری کرد.

صندوق اهرمی موج فیروزه چیست؟

صندوق اهرمی موج فیروزه نوع جدیدی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام است. این صندوق با برخورداری از ترکیب بهینه دارایی‌های سهامی و همچنین با استفاده از اهرم مالی به عنوان نوعی اعتبار جهت خرید سهام، به کسب بازدهی‌ بیشتر از سایر صندوق‌های سهامی موجود در بازار می‌پردازد.

اهرم در بازارهای مالی به معنای اعتبار و وام است. به عبارت دیگر با پذیره‌نویسی در صندوق اهرمی موج فیروزه می‌توان تا حدود دو برابر پول قدرت سرمایه‌گذاری داشت. این مساله در بازارهای صعودی امکان بازدهی سرمایه‌گذاری را نسبت به تمام سهام‌ها و صندوق‌ها بالاتر می‌برد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تاسیس 2 صندوق اهرمی و ساحل آرام در گروه مالی فیروزه

برنامه های جدید گروه مالی فیروزه / تاسیس صندوق ساحل آرام

مکانیزم عملکردی صندوق اهرمی موج فیروزه به این صورت است که روزانه بر اساس بازدهی سبد سرمایه‌گذاری صندوق، سود تعهدی واحدهای عادی تخصیص و مابه التفاوت سود به واحدهای ممتاز اختصاص پیدا می‌کند.

مزایای سرمایه‌گذاری در «صندوق موج»

ضریب اهرم پایدار، معافیت از مالیات و خرید و فروش آنی، سابقه مدیریت حرفه‌ای دارایی، امکان کسب بازدهی بالاتر و نقدشوندگی به واسطه بازارگردان برخی از مهمترین مزایای صندوق اهرمی موج فیروزه محسوب می‌شود.

همچنین با جستجوی نماد موج از طریق شبکه کارگزاری و تنها با 100 هزار تومان می‌توان برای سرمایه گذاری در این صندوق اقدام کرد.

دریافت وام و سهام تا ۲ برابر سرمایه

صندوق اهرمی “موج” فیروزه با دو نوع واحد سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند. با خرید واحدهای ممتاز این صندوق با نماد “موج”، می‌توان علاوه بر مبلغ سرمایه‌گذاری، تا 2  برابر از امتیاز کسب وام یا اعتبار، برای خرید سهام استفاده کرد.

سرمایه‌گذاری در واحدهای عادی صندوق موج نیز بازدهی تعهدی سالانه روزشمار حداقل ۲۴ و حداکثر ۳۰ درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران می‌کند.

تفاوت واحدهای ممتاز و عادی صندوق اهرمی موج فیروزه

واحدهای ممتاز صندوق اهرمی موج فیروزه دارای مزیت اهرمی بوده و در کنار ریسک‌پذیری، توانایی بسیار زیادی در جهت کسب بازدهی بالا دارند. واحدهای ممتاز به شکل صندوق‌های قابل معامله با جست‌و‌جوی نماد موج در کارگزاری‌ها قابل دسترسی هستند. اما واحدهای عادی، واحد کم‌ریسک سرمایه‌گذاری بوده  که بدون ایجاد هیچ‌گونه ضرری، بازدهی مناسب ۲۴ الی ۳۰ درصدی روزشمار را برای سرمایه‌گذاران تعهد می‌کند.

نحوه پذیره‌نویسی در «صندوق موج»

با 2 روش می‌توان در این صندوق ثبت‌نام کرد. در روش اول کارشناسان صندوق موج با شما تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات ثبت‌نام انجام می‌شود. در روش دوم با مراجعه به وبسایت کارگزاری فیروزه آسیا به نشانی www.firouzehasia.ir می‌توان نسبت به ثبت‌نام اقدام کرد.

صندوق اهرمی موج فیروزه برای چه کسانی مناسب است؟

صندوق موج فیروزه به دلیل استفاده از مزیت اهرمی، با وجود سود بالا، ریسک زیادی می‌طلبد، لذا این صندوق مناسب کسانی است که با پذیرش ریسک خواهان دستیابی به سود بالاتری از سهام و سایر صندوق‌های سهامی باشند.

گروه مالی فیروزه در سال 1384 با هدف جذب و مدیریت سرمایه در بورس تهران آغاز به کار کرد. یکی از اهداف اصلی این مجموعه از ابتدای فعالیت شرکت، ارائه خدمات مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری بر اساس استانداردهای بین‌المللی در بازار سرمایه ایران بوده ‌است. طی این سال‌ها با شناخت بیشتر بازار سرمایه در ایران  این مجموعه توانسته خدمات گسترده‌ای در حوزه تامین مالی، مشاوره شرکتی، کارگزاری و سبدگردانی را به مجموعه خدمات این گروه بیافزاید.

انتهای پیام

مرتبط با : صندوق سرمایه گذاری فیروزه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز