برنامه های جدید گروه مالی فیروزه / تاسیس صندوق ساحل آرام

گروه مالی فیروزه-کاماپرس
لست سکند

نشست خبری گروه مالی فیروزه با عنوان “فیروزه و اصحاب رسانه” صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، در این برنامه که با حضور مدیرعامل گروه مالی فیروزه و دیگر مدیران مجموعه برگزار شد، برنامه‌ها و دستاوردهای مجموعه در حوزه سرمایه‌‌گذاری در بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری‌های خصوصی و همچنین چشم انداز آتی گروه مالی فیروزه تشریح شد.

در این نشست مطرح شد که در راستای تنوع‌بخشی صندوق‌های سرمایه‌گذاری و جذب منابع، برنامه تاسیس متداول صندوق های جدید در دستور کار قرار دارد.

در حال حاضر موافقت اصولی و مجوز تاسیس صندوق با درآمد ثابت با عنوان ساحل آرام فیروزه از سازمان بورس کسب شده و درمرحله تاسیس است.

گفتنی است، گروه مالی فیروزه در سال 1384 با هدف جذب و مدیریت سرمایه در بورس تهران آغاز به کار کرد. یکی از مهمترین اهدافو اولویت‌های این مجموعه، ارائه خدمات مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری بر اساس  استانداردهای بین المللی در بازار سرمایه ایران بوده وطی این سال‌ها با شناخت بیشتر بازار سرمایه ایران توانسته خدمات گسترده‌ای در حوزه سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی، مشاوره شرکتی، کارگزاری و سبدگردانی به مجموعه خدمات گروه اضافه کند.

راز آسمان پایتخت

گروه مالی فیروزه همچنین با تاسیس استارتاپ استودیوی کنترل‌ تک از سال 1396، نسبت به بررسی  تک ایده‌های موفق سراسر دنیا اقدام کرده و بهترین نمونه‌‌ها را در قالب استارتاپ‌های فناوری‌محور پیاده‌سازی و اجرا کرده است. به گونه‌ای که تا به امروز هفت استارتاپ در کنترل‌ تک متولد شده و در مراحل مختلف رشد خود قرار دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : صندوق سرمایه گذاری فیروزه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز