همه چیز درباره رزرو هتل آستریا کرملین در آنتالیا

تور لحظه آخری-کاماپرس

ترکیه به واسطه برخورداری از جاذبه‌های گردشگری متعدد از آثار تاریخی و معماری باشکوه گرفته تا مراکز خرید متنوع و هیجان‌انگیز، یکی از مقاصد محبوب گردشگران در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، ترکیه با توجه به بازدید سالانه میلیون‌ها گردشگر از این کشور، هتل‌های لوکس و جذابی را در خود جای داده است؛ از این رو بهتر است گردشگران در انتخاب هتل فاکتورهای مختلف همچون میزان دسترسی، امکانات و خدمات رفاهی، نظافت و تمیزی و هزینه رزرو را در نظر داشته باشند. هتل آستریا کرملین آنتالیا، یکی از هتل‌های پنج ستاره ترکیه است که امکانات و خدمات متعددی را برای مسافران فراهم کرده است.

این گزارش به معرفی و شرایط رزرو اتاق در هتل آستریا کرملین آنتالیا ‌پرداخته است.

هتل آستریا کرملین ترکیه کجاست؟

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا یکی از هتل‌های پنج ستاره و مشهور ترکیه است که در منطقه لارا در شهر آنتالیا قرار دارد. در طراحی این هتل از کاخ کرملین روسیه الهام گرفته شده و مسافران با رزرو اتاق در این هتل می‌توانند اقامت در محل زندگی سزارهای روس را تجربه کنند. این هتل میانگین امتیاز 8.40 از 10 را از مهمانان خود کسب کرده است.

راز آسمان پایتخت

موقعیت جغرافیایی و دسترسی هتل آستریا کرملین

موقعیت جغرافیایی و دسترسی هتل آستریا کرملین آنتالیا به مراکز مختلف شهری، یکی از مهم‌ترین نکات در رزرو هتل محسوب می‌شود. هتل آستریا کرملین آنتالیا از نظر جغرافیایی در موقعیت نسبتا خوبی واقع شده و فاصله آن با فرودگاه آنتالیا و مرکز شهر به ترتیب 12 کیلومتر و 20 کیلومتر است. این هتل با مراکزی همچون تیم پارک لند آف لجندز آنتالیا یا همان سرزمین افسانه‌ها حدود 10 کیلومتر، با باشگاه گلف آنتالیا تنها هفت کیلومتر و با پارک آبی سرزمین افسانه‌ها تنها هشت کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین مرکز خرید به این هتل نیز بازار آنتالویا است.

امکانات هتل آستریا کرملین آنتالیا

هتل آستریا کرملین آنتالیا به عنوان یکی از خاص‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در سرتاسر دنیا، امکانات بی‌شماری را برای مسافران در نظر گرفته که برخی از آنها در ادامه معرفی شده است.

ورزش‌ها و تفریحات آبی: نخستین و جذاب‌ترین نکته در مورد این هتل، وجود یک ساحل اختصاصی و تعداد بسیاری استخرهای متنوع است که امکان برگزاری انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی را برای مسافران فراهم کرده است. از دیگر امکانات هتل آستریا کرملین آنتالیا در تفریحات آبی می‌توان به سونا و حمام ترکی برای رفع خستگی، استخر سرپوشیده، سه پارک آبی برای کودکان و شش پارک آبی برای بزرگسالان اشاره کرد.

رستوران‌ها و کافه‌ها: یکی از تفریحات جذاب در هر سفر، غذا خوردن در رستوران‌ها یا کافه‌های آن شهر یا کشور است. هتل آستریا کرملین آنتالیا از این نظر نیز دارای شش رستوران باکیفیت با غذاهای لذیذ و هفت بار باشکوه و زیبا است.

سایر امکانات: از دیگر امکانات هتل آستریا کرملین می‌توان به پارکینگ، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های سیگار ممنوع، فامیلی روم، اینترنت وای فای، اسپا، منطقه ساحل اختصاصی و دید ساحل اشاره کرد.

خدمات هتل آستریا کرملین آنتالیا

هتل آستریا کرملین آنتالیا علاوه بر امکانات متعدد، خدمات بسیاری را در راستای رفاه هرچه بیشتر مهمانان خود ارائه می‌کند. به عنوان مثال می‌توان به خدمات متنوعی همچون ماساژ در بهترین سطح ممکن در بخش آب درمانی هتل اشاره کرد. ضمن اینکه مسافران مقیم در هتل آستریا کرملین آنتالیا می‌توانند در دوره‌های آموزش شنا یا تیراندازی با کمان نیز شرکت کنند.

هزینه رزرو اتاق در هتل آستریا کرملین آنتالیا

هزینه رزرو تور و رزرو اتاق در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا با توجه به مواردی چون تاریخ یا فصل رزرو، مدت اقامت و همچنین نوع اتاق درخواستی متفاوت است. این هتل دارای سه نوع اتاق شامل اتاق استاندارد دو تخته یا تخت دونفره، اتاق دو خوابه با یک تخت اضافه و همچنین سوئیت دوبلکس جادار است.

رزرو هتل آستریا کرملین آنتالیا با بیسان گشت

بیسان گشت، به عنوان یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری معتبر و با تجربه در زمینه اجرای تورهای خارجی و داخلی، تورهای طبیعت‌گردی و تورهای ورودی به صورت مستقیم فعالیت می‌کند. این مجموعه با داشتن تمامی مجوزهای لازم از سوی سازمان‌های معتبر همچون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، علاوه بر برگزاری انواع تورهای مسافرتی، خدمات رزرو هتل در کشورهای مختلف را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

گردشگران برای رزرو تور ترکیه، تور آنتالیا یا رزرو اتاق در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا می­توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز