همه چیز درباره خرید فلاور باکس فایبرگلاس

فلاورباکس-کاماپرس

فلاورباکس فایبر گلاس از ترکیب الیاف شیشه‌ای و مواد نفتی مانند رزین پلی استر ساخته شده و علی‌رغم چگالی و وزن پایین، مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف و پوسیدگی دارد. از دیگر مزایای خرید فلاورباکس فایبر گلاس، قیمت ارزان و اقتصادی آن در مقایسه با ویژگی‌های محصول است؛ با این حال، تنوع فلاورباکس فایبرگلاس از نظر طرح و سبک، خرید این محصول را با کمی چالش مواجه می‌کند.

در این گزارش، راهنمای خرید فلاورباکس فایبرگلاس ارائه شده است.

فلاورباکس فایبرگلاس چیست؟

متریال و مواد اولیه فایبرگلاس یا همان شیشه پلاستیک، یک نوع ماده مصنوعی یا کامپوزیتی است که با ترکیب الیاف و مواد نفتی تشکیل شده و از ویژگی‌های متنوعی مانند مقاومت بالا، ظاهر زیبا و وزن سبک برخوردار است. تولید انواع فلاورباکس‌ با استفاده از این ماده به شدت مورد استقبال و در بسیاری از موارد جایگزین فلاورباکس‌های سنگی، سفالی و شیشه‌ای شده است.

فلاورباکس-کاماپرس

مزایای فلاورباکس فایبرگلاس

ویژگی‌های متنوع فایبرگلاس موجب شده که فلاورباکس آن از کاربردهای متعددی برای تزئین فضاهای داخلی و خارجی برخوردار باشد که برخی از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های این نوع فلاور باکس در ادامه بررسی شده است.

راز آسمان پایتخت

1- تنوع ابعاد و سایز: فلاورباکس فایبرگلاس در سایزها و ابعاد متنوع و متناسب با نیاز مشتریان طراحی و تولید شده و قابلیت کشت گل و گیاهان مختلفی دارد؛ به‌طوری که می‌توانید فلاورباکس فایبر گلاس مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه و متناسب با اندازه و ریشه گیاه موردنظر سفارش داد.

2- وزن بسیار سبک: فلاورباکس فایبر گلاس به وزن‌ بسیار سبک آن معروف بوده و به راحتی قابل جابه‌جایی و حمل است؛ از این رو خرید فلاور باکس فایبرگلاس و استفاده از آن برای روف گاردن‌ها یا آویزان کردن روی نرده‌ها و تراس مناسب است.

3- مقاومت و طول عمر بالا: از دیگر دلایل محبوبیت خرید فلاورباکس فایبر گلاس، کیفیت و مقاومت بسیار بالای این محصول در مقابل شرایط آب و هوایی، حرارت، اشعه UV، رطوبت و امثال آن است. در واقع فلاورباکس فایبر گلاس گزینه‌ای بادوام و اقتصادی محسوب می‌شود که در همه شهرها قابل استفاده است.

4- تنوع طرح و رنگ: خرید فلاورباکس فایبر گلاس در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و دلخواه و متناسب با سلیقه مشتریان و دکوراسیون مدنظر قابل سفارش و اجرا است.

5- قیمت مناسب: خرید فلاورباکس فایبر گلاس یک خرید اقتصادی و به صرفه محسوب می‌شود؛ چرا که مشتریان می‌توانند با پرداخت قیمت و هزینه کم، فلاورباکس با کیفیت و با دوام خریداری کنند.

فلاورباکس-کاماپرس

در خرید فلاورباکس فایبرگلاس به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید فلاورباکس فایبر گلاس مناسب برای محیط‌های مختلف باید با آشنایی با انواع این محصول و نکات کلیدی صورت گیرد که برخی از این نکات در ادامه بررسی شده است.

1- تعیین کاربرد و نوع فلاورباکس: نخستین گام برای خرید فلاورباکس فایبرگلاس، آشنایی با انواع این محصول و انتخاب متناسب‌ترین نوع با کاربرد موردنظر است. انواع فلاورباکس فایبرگلاس شامل فلاورباکس چهارگوش، فلاورباکس مخروطی و فلاور باکس دایره‌ای است.

2- فضای موردنظر: ابعاد و متراژ فضای موردنظر برای نصب فلاورباکس فایبرگلاس نقش مهمی در انتخاب محصول دارد. برای مثال فلاورباکس‌های مربعی گزینه مناسبی برای مساحت‌های کم با ارتفاع بلند و فلاورباکس‌های دایره‌ای گزینه‌ای مناسب برای مرکز فضاهای بزرگ هستند.

3- کاربرد و عملکرد: پیش از خرید فلاورباکس فایبر گلاس حتما به کاربرد و عملکردی که از باکس خریداری شده انتظار دارید، توجه کنید. به عنوان مثال فلاورباکس فایبر گلاس دایره‌ای به عنوان یک سازه دکوراتیو در مرکز فضاهای بزرگ مانند پارک‌ها، ویلاها، روف گاردن‌های بزرگ و امثال آن ظاهری زیبا و البته کاربردی دارد.

4- نوع گل و گیاه: دیگر عامل مهم در خرید فلاورباکس فایبرگلاس مناسب، توجه به نوع گل و گیاهی است که قصد دارید در آن بکارید و همچنین تناسب اندازه و ریشه گیاه با اندازه و ابعاد باکس است.

فلاورباکس-کاماپرس

خرید انواع فلاورباکس از “ایده سبز”

ایده سبز، یک مجموعه معتبر و تخصصی در زمینه فضای سبز بوده که در راستای افزایش سرانه فضای سبز فعالیت کرده و تاکنون پروژه‌های موفقی را اجرا کرده است.

این مجموعه با برخورداری از تیم متخصص، خدمات ویژه و متعددی اعم از اجرای انواع فلاور باکس روف گاردن مانند فلاورباکس فایبرگلاس، طراحی دیوار سبز، تراس سبز، نصب انواع سایبان و آلاچیق، محوطه سازی ساختمانی و طراحی فضای سبز شهری و انواع زمین بازی و ورزشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

برای بهره‌مندی از خدمات ایده سبز می‌توانید به وبسایت رسمی آن به آدرس  idehsabz.co مراجعه کرده و پس از مشاهده پروژه‌های قبلی، فلاورباکس موردنظر خود را در طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز