همه آنچه باید درباره یارباکس بدانید

مجموعه «یارباکس» در سال 1397 با عنوان استارتاپ حمل و نقل بین شهری مرسولات پستی آغاز به کار کرد. آغاز و طرح ایده اولیه این استارتاپ از چهار سال پیش از زمان ذکر شده شکل گرفت، اما به دلیل برخی از محدودیت‌های تجاری در زمینه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری، در نهایت آغاز به کار این شرکت تا سال 1397 به تعویق افتاد.

هدف این مجموعه در آغاز، از بین بردن مشکلات پیش‌ روی حوزه حمل و نقل و روند سنتی جابجایی مرسولات و کالاها بود. این مجموعه در نظر دارد تا حوزه خدمات خود را در سراسر کشور گسترش دهد.

در ادامه کاماپرس 6 نکته از این مجموعه را بیان می‌کند که مطالعه آن برای فعالان حوزه حمل و نقل مفید است؛

1. محمد گلوی مدیر عامل شرکت چابک گستر مبین- برند یارباکس- است. سرمایه‌گذار استارتاپ مذکور شرکت سرمایه‌گذاری ایران- چین اعلام شد. این مجموعه در آغاز به کار خود 100 پرسنل داشت که به صورت مستقیم مشغول به کار بودند.

2. این شرکت ماموریت ارسال، دریافت و تحویل مرسوله‌های پستی را بر عهده دارد. مجموعه مذکور در ابتدای کار در 77 شهر بار خیز ایران به مبدایت تهران و بالعکس آغاز به کار کرد. اکنون این مجموعه در بیش از 125 شهر کشور نمایندگی دارد.

راز آسمان پایتخت

3. یارباکس خدماتی مانند ضمانت کالا، خدمات به سراسر کشور، پیگیری آنلاین مرسوله، تحویل درب به درب، برآورد قیمت، محاسبه قیمت در لحظه و … را ارائه می‌دهد.

4. یکی از اهداف این مجموعه در آغاز کار استفاده از موتورهای برقی در داخل ایران بود. هم‌چنین این مجموعه یک برنامه جامع برای لجستیک- حمل کالا و مرسوله- داخل و خارج شهر تهران داشت. یارباکس از همان ابتدای کار در نظر داشت که در زمینه حمل و نقل کالاها، از اتوبوس‌ها و هواپیماها استفاده کند.

5. مشتریان حمل و نقل یارباکس تمامی اشخاص، مغازه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند. مجموعه‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی، آروند، سونی، دلتوس، شنبه، توزین الکتریک، شهر خودرو، پرسه بازار و… از مشتریان این شرکت هستند.

6. این مجموعه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشت. یارباکس در این رویداد از خدمات و امکانات جدید خود رونمایی کرد. همچنین اقدامات دیگری مانند پرزنت و آموزش کار با سامانه و اپلیکیشن، شرکت در مسابقه و قرعه‌کشی و… در جریان این نمایشگاه صورت گرفت.

مرتبط با : یارباکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز