بسته‌ های هیجان انگیز همراه اول ویژه عید فطر

لست سکند

همراه اول بسته‌های ترکیبی جدیدی را به مناسبت عید فطر رونمایی کرده است. این بسته‌ها برای مشترکین سیم‌کارت‌های نسل جدید یا همان یوسیم و سیم‌کارت انارستان در دسترس است. در ادامه کاماپرس به معرفی بسته‌‌های جدید همراه‌ اول به مناسبت عید فطر می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بسته ترکیبی مشترکین یوسیم

این بسته برای تمام استفاده‌کنندگان یوسیم اعم از مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته شده است. این بسته ترکیبی شامل 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه درون شبکه است. مکالمه درون شبکه شامل تماس با خطوط همراه اول و خطوط تلفن ثابت می‌شود. قیمت این بسته 12 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

بسته ترکیبی برای مشترکین سیم کارت انارستان

مشترکان انارستان یا همان سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی نیز می‌توانند بسته ترکیبی مختص به خود را فعال کنند. این بسته شامل 1 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه دورن شبکه می‌شود. این بسته با قیمت 3 هزار تومان برای مشترکان در دسترس است.

راز آسمان پایتخت

نحوه فعال‌سازی و مدت زمان بسته

برای فعال‌سازی این بسته‌ها می‌توان از سه درگاه مختلف استفاده کرد. اولین راه شماره‌گیری ستاره 100 ستاره 67 مربع است. کد دستوری ستاره 1 مربع نیز راه دیگر برای خرید بسته مناسبتی عید فطر است. در نهایت این بسته‌ها در اپلیکیشن همراه من نیز قابل فعال‌سازی هستند. بسته‌ها سه روزه هستند و قابلیت تمدید بسته تا پایان کمپین وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه اول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز