هشت ایده خلاقانه دیوار خزه ای که دکوراسیون شما را متحول می‌کند!

دیوار خزه ای-کاماپرس
لست سکند

دیوار خزه‌ای یا ماس وال تبدیل به یکی از اجزای مهم طراحی دکوراسیون‌های مدرن شده است. به عقیده متخصصان ، خلق آثار هنری در طراحی داخلی می‌تواند روحی انتزاعی به فضا ببخشد و این نوع طراحی‌ها جهت تکمیل تمام سبک‌های طراحی داخلی قابل استفاده است.

به گزارش کاماپرس، خزه در انواع بافت‌ها و رنگ‌ها وجود دارد و به خوبی با مواد بی‌شمار دیگری مانند سنگ، چوب یا بتن هماهنگ می‌شود و بنابراین برای هر خانه یا فضای تجاری مدرنی که می‌خواهید با فضای سبز ادغام کنید، قابل استفاده است.

کاماپرس در ادامه مطلب به معرفی هشت ایده دکور خلاقانه با استفاده از ماس وال یا دیوار خزه‌ای می‌پردازد.

لوگو خزه‌ای

خزه ماده مناسبی برای ایجاد آرم یا حروف سفارشی است. اگر به یک تابلوی راهنمای جدید و جذاب برای کسب و کار و فعالیت تجاری خود نیاز دارید، بدون شک لوگو خزه‌ای انتخابی عالی برای شما خواهد بود. بنابراین، حتما لوگوهای خزه‌ای را امتحان کنید تا یکنواختی بیلبوردهای تکراری و خسته کننده را از بین ببرید!

دکور خزه‌ای برای فضاهای تجاری

آیا می‌دانستید که بزرگ‌ترین غول‌های فناوری جهان مانند اپل در حال نصب دیوارهای خزه‌ای در ساختمان های خود هستند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند؟ دیوارهای خزه ای نه تنها فضای کاری را سرزنده و جذاب می‌کنند، بلکه نقش بسیار موثری به بهبود بهره‌وری، کاهش سطح استرس، تقویت قوه درک و یادگیری و افزایش نرخ بهبودی از بیماری دارند.

راز آسمان پایتخت

دیوارهای خزه علاوه بر این که یک عنصر سبز را به اتاق کنفرانس محل کار شما اضافه می‌کنند، مزایای حذف نویز را نیز ارائه می‌دهند و به همین دلیل، خزه یک انتخاب عالی برای دکوراسیون محل کار و بهبود عملکرد آکوستیک اتاق جلسه شما است.

دیوار خزه‌ای در طراحی دکوراسیون خانه

طراحی دکوراسیون با استفاده از دیوار خزه‌ای، می‌تواند انتخابی بسیار جذاب و جسورانه باشد. می‌توانید کل دیوار را با انواع مختلف خزه‌ها بپوشانید تا یک باغ داخلی ایجاد کنید یا می‌توانید دیوارهای خزه‌ای ساده‌تری را برای طراحی تم مینیمال انتخاب کنید. بطور کلی گزینه‌های طراحی فراوان و همه کاره‌ای برای دوست‌داران طبیعت با استفاده از ماس وال وجود دارد.

دیوار خزه ای-کاماپرس

دیوار خزه‌ای در حمام

دیوارهای خزه‌ای برای حمام انتخابی بسیار ایده آل هستند و جزو بهترین وسایل دکوری برای حمام به شمار می‌روند. دیوارهای خزه‌ای قادرند تا آب را از بخار جذب کرده و تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را از هوای بخار گرفته حمام دریافت کنند.

اگر سبزی گیاهان را بدون دردسر نگهداری می‌خواهید، می‌توانید از خزه‌های تثبیت شده استفاده کنید. خزه‌های تثبیت شده نیازی به نور خورشید یا آبیاری ندارند و می‌توانند در تاریک‌ترین گوشه‌های حمام شما زندگی کنند. بنابراین، اگر به دنبال ایده های دکور حمام هستید، دیوارخزه ای بهترین گزینه برای شماست.

دیوار خزه‌ای برای گوشه‌های دنج خانه

برای جذاب‌تر کردن گوشه‌های دنج خانه‌تان، دیوارهای خزه‌ای را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید. دیوارهای خزه‌ای نه تنها فضا را بهتر می‌کنند، بلکه به عطر هوای داخل خانه نیز جذابیت می‌بخشد و کیفیت هوای خانه را بسیار سالم‌تر می‌کنند. همچنین برای رشد به  آفتاب نیازی ندارند؛ بنابراین می‌توانید آن‌ها را در هر گوشه‌ای از خانه خود به راحتی نصب کنید.

پارتیشن دیواری خزه‌ای

اگر به دنبال روشی هنرمندانه برای سبز کردن فضای زندگی خود هستید، پارتیشن دیواری خزه‌ای بهترین انتخاب برای شماست. یک پارتیشن دیواری خزه‌ای با رنگ سبز می‌تواند حسی از طبیعت را به اتاق شما بیافزاید و اتاق شما را به فضاهای کاربردی متعدد تقسیم کنند؛ این تلاقی هنر و کاربرد در زندگی است!

پارتیشن خزه ای-کاماپرس

دیوارهای خزه‌ای برای رستوران‌ها و کافه‌ها

دکوراسیون خزه‌ای مشتریان جوانی را که به دنبال مکان‌های زیبا با طراحی دکوراسیون زیبا هستند، جذب می‌کند. البته می‌توان گفت بطور کلی خزه برای چشم‌ها تسکین دهنده است و با جذابیت طبیعی خود، برای تمام مشتریان در هر سنی جذابیت دارد.

دکور خزه‌ای رنگارنگ

اگر از طرفداران دکوراسیون تک رنگ نیستید، خزه‌های رنگارنگ برای شما گزینه‌ای عالی و شاد خواهند بود. خزه‌های تثبیت شده در گزینه‌های رنگی مختلفی وجود دارد که انتخابی عالی برای مدارس، کافه ها و حتی گوشه‌ای از خانه یا محل کار شما به شمار می‌روند.

طراحی و اجرای دیوار سبز خزه‌ای یا ماس وال با مجموعه ایده سبز

ایده سبز طراح و مجری فضای سبز خدمات متنوع و گسترده‌ای را در زمینه طراحی و اجرای دیوارهای خزه‌ای انجام داده است. افرادی که قصد اجرای دیوارهای خزه ای در خانه، اداره و… را دارند می‌توانند با مراجعه به وبسایت ایده سبز از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

این مجموعه با سابقه اجرای پروژه‌های موفق متعدد در زمینه اجرای انواع فضای سبز فعالیت می‌کند؛ از خدمات این مجموعه می‌توان به طراحی روف گاردن، نصب انواع سایبان و آلاچیق، محوطه‌سازی ساختمانی، طراحی فضای سبز شهری، انواع زمین بازی و ورزشی، باغچه زیر راه‌پله و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز