هزینه سفر 7 روزه با تور تایلند چقدر است؟

قیمت تور تایلند 7 روزه چقدر است؟ - کاماپرس
لست سکند

سفر به کشور تایلند هزینه بالایی نمی‌خواهد؛ شاید تصور کنید کشور تایلند در دسته کشورهای گران قیمت قرار می‌گیرد؛ اما در واقعیت شما برای سفر به این کشور نیازی نیست هزینه‌های خیلی بالایی بپردازید. تور تایلند ارزان این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با هزینه کم سفری رویایی و به یادماندنی را تجربه کنید. همچنین با شرکت در تور پاتایا ارزان می‌توانید از پایتخت زیبای این کشور و طبیعت بکر آن نیز لذت ببرید. رایج‌ترین تورهای تایلند، تورهای 7 روزه هستند اما سوالی که مطرح می‌شود این است که برای 7 روز اقامت در این کشور به چقدر بودجه نیاز دارید؟ همراه ما باشید تا هزینه روزانه شما را بررسی کنیم.

پکیج‌های تور تایلند ارزان لحظه آخر این امکان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا با هزینه کم سفر کنند. اصولا سفر به تایلند با تورهای گردشگری مقرون به صرفه‌تر از سفر شخصی خواهد بود؛ بنابراین برای تجربه سفری مقرون به صرفه پیشنهاد می‌کنیم اولین بار با تور به این کشور سفر کنید. در حال حاضر تور پاتایا ارزان و یا تور تایلند در سایت گردشگری لحظه آخر بین 60 تا 90 میلیون تومان است؛ بنابراین با این مبلغ سفری رویایی پیش روی شماست.

برای سفر به تایلند به چقدر بودجه نیاز داریم؟

هزینه‌های سفر به تایلند، شامل موارد مختلفی می‌شود که بهتر است قبل از اقدام به رزرو بلیط، این هزینه‌ها را در نظر داشته باشید. ابتدایی‌ترین هزینه، هزینه پاسپورت، ویزا و عوارض خروج از کشور است. در صورتی که پاسپورت معتبر با حداقل 76 ماه اعتبار داشته باشید، نیازی نیست مجدد برای اخذ هزینه بپردازید؛ اما در صورت نداشتن پاسپورت لازم است 400 هزار تومان پرداخت کنید. هزینه ویزا نیز بر اساس آژانس گردشگری متفاوت است و در نهایت برای خروج از کشور برای سفر اول مستلزم پرداخت 470 هزار تومان، سفر دوم 720 هزار تومان و سفر سوم 960 هزار تومان هستید. در کل برای سفر 7 روزه به تایلند به 1000 تا 2500 دلار نیاز دارید.

حداقل هزینه روزانه در یک سفر اقتصادی به تایلند

در صورتی که سفر اقتصادی به تایلند را انتخاب کردید، می‌توانید به شیوه‌ای کاملا ارزان در این کشور روزانه اقامت داشته باشید و جاذبه‌ها را بگردید. به این سبک، سبک کوله‌گردی گفته می‌شود یعنی شما می‌توانید وسایل مورد نیاز را جمع کنید و سراسر تایلند را کاملا مقرون به صرفه بگردید. در تایلند اماکن و جاذبه‌های رایگان زیادی وجود دارد. یک کوله‌گرد در تایلند روزانه به 20 تا 40 دلار نیاز دارد که این هزینه‌ها به شرح زیر است:

  • اقامت در یک هاستل: ۸ دلار
  • اسموتی میوه ای: ۱ دلار
  • هزینه ورودی معبد: ۲ دلار
  • ۲ وعده غذای خیابانی: ۶ دلار
  • کرایه تاکسی: ۲ دلار
  • هزینه کل: ۱۹ دلار

حداقل هزینه روزانه در یک سفر متوسط در تایلند

سفر به تایلند ارزان است اگر حداقل ها را در نظر بگیرید. - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در صورتی که به دنبال یک سفر خیلی اقتصادی نیستید و می‌خواهید کمی بیشتر هزینه کنید، می‌توانید در این کشور از جاذبه‌های بیشتری دیدن کرده و فعالیت و تفریحات بیشتری را تجربه نمایید. برای این سفر روزانه به 50 تا 100 دلار نیاز دارید. در چنین حالتی ریز هزینه‌های شما به شرح زیر خواهد بود:

  • اتاق دو تخته ارزان قیمت در هتل: ۲۰ دلار
  • ناهار در رستوران: ۵ دلار
  • کوکتل: ۵ دلار
  • غذای خیابانی برای شام: ۲ دلار
  • خرید سوغات: ۴ دلار
  • کرایه تاکسی: ۴ دلار
  • هزینه کل: ۴۵ دلار

حداقل هزینه روزانه در یک سفر لوکس به تایلند

برای تجربه یک سفر لوکس روزانه به 200 تا 400 دلار نیاز دارید. در چنین حالتی باید در هتل‌های لوکس و زیبا اقامت داشته باشید و می‌توانید غذاهای خوبی سرو کنید و حتی در سالن‌های ماساژ وقت بگذرانید. در ادامه هزینه روزانه شما در چنین حالتی را آورده‌ایم:

  • سوئیت لوکس در یک هتل زیبا: ۱۵۰ دلار
  • تور معبد خصوصی: ۵۰ دلار
  • کلاس آشپزی تایلندی: ۳۰ دلار
  • ناهار در رستوران توریستی: ۱۰ دلار
  • درمان اسپا: ۲۰ دلار
  • شام در یک رستوران خوب: ۳۰ دلار
  • هزینه کل: ۲۹۰ دلار در روز

مجموع هزینه‌های سفر به تایلند با تور چقدر خواهد بود؟

اما در نهایت به چقدر بودجه نیاز داریم؟ در این بخش میانگین هزینه‌های روزانه شامل هزینه اقامت، جاذبه‌گردی، حمل و نقل و… را در قالب یک جدول آورده‌ایم:

اقامت هاستل: 10 تا 50 دلار

مهمانخانه: 20 تا 70 دلار

هتل: 50 تا 500 دلار

حمل و نقل اتوبوس: 1 تا 2 دلار در هر سفر

قطار: 5 تا 10 دلار در هر سفر

قایق: 2 تا 5 دلار در هر سفر

تاکسی: 5 تا 10 دلار در هر سفر (مسافت کوتاه)

موتوسیکلت: 2 تا 5 دلار در هر روز (اجاره)

غذا غذاهای خیابانی: 2 تا 5 دلار در هر وعده

رستوران‌های محلی: 10 تا 20 دلار در هر وعده

رستوران‌های لوکس: 20 تا 50 دلار در هر وعده

بازدید از جاذبه ها معابد: 20 تا 50 بات (حدود 0.60 تا 1.50 دلار)

موزه ها: 100 تا 200 بات (حدود 3 تا 6 دلار)

پارک ها: 50 تا 100 بات (حدود 1.50 تا 3 دلار)

گشت و گذارها: 50 تا 100 دلار

تور تایلند لحظه آخر؛ انتخابی که در ارزان بودن آن شکی نیست

3 رزرو انواع تورهای تایلند از سایت لحظه آخر با امکان مقایسه قیمت ها - کاماپرس

اگر به دنبال تور تایلند ارزان هستید و یا می‌خواهید در تور پاتایا ارزان شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به تورهای آژانس گردشگری لحظه آخر بزنید. لحظه آخر با برگزاری تورهای مقرون به صرفه به مقصد تایلند از آژانس‌های مختلف این امکان را در اختیار مسافر قرار می‌دهد تا قیمت‌ها را مقایسه کرده و سپس اقدام به رزرو نماید. برای رزرو آنلاین تور وارد سایت لحظه آخر شوید و از همین حالا تور مدنظر را با قیمت استثنایی رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز