هزینه اقامت در هتل اسپیناس آستارا 20 شهریور 1401

لست سکند

در قلب استان گیلان، هتلی وجود دارد که یکی از سه هتل برتر این خطه به شمار می‌رود؛ هتل اسپیناس آستارا که جاذبه‌های زیادی برای توریست‌ها دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل اسپیناس آستارا هتلی ۴ ستاره است که با محيطی آرام و چشم‌اندازی زيبا در كنار درياچه طبيعی استیل آستارا نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند.

این هتل با طرح و نمای تخت جمشید در ۴ طبقه همراه با آسانسور و ۱۱۶ باب اتاق و سوئیت در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. حالا این هتل دارای ۷۸ اتاق و ۷ آپارتمان و ۳۱ سوییت است که شامل اتاق‌های یک تخته و دو تخته، سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنت می‌شوند و تمامی سلیقه‌ها را در بر می‌گیرند. همه اتاق‌ها و سوئيت‌ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچال و مینی‌ بار و گاوصندوق هستند.

ویژگی‌های هتل اسپیناس آستارا

امکانات رفاهی هتل اسپیناس آستارا نیز قابل توجه است. این هتل شامل امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، لابی باشکوه و مجلل همراه با موسیقی زنده در اعیاد محلی و ایرانی است. از جمله امکانات تفریحی دیگر در این هتل می توان به قایقرانی، تنیس، فوتبال و بدمینتون، سالن بیلیارد و زمین بازی کودکان اشاره کرد. آلاچیق ساحلی، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، قایق سواری نیز جزو تفریحات هتل اسپیناس به شمار می‌روند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی از امکانات عمومی این هتل به شمار می‌روند. همچنین سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق جلسه و اجتماعات برای مسافران به قصد سفرکاری گزینه مناسبی است.

کافی شاپ هتل اسپیناس را نباید از یاد برد؛ کافی شاپی با چشم‌انداز تالاب استیل! علاوه بر این، طراحی منحصر به فرد رستوران خیام هتل اسپیناس با غذاهای محلی و نوشیدنی‌های سنتی و چای ایرانی علاقه هر مهمانی را برمی‌انگیزد. این رستوران با ظرفیت 230 نفر با موسیقی زنده، پذیرای مهمانان است. رستوران شقایق نیز محل سرو صبحانه هتل است.

دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی مانند آبگرم کوته کومه، آبشار لوندویل، بازار مرزی آستارا و گردنه حیران از مزیت‌های هتل اسپیناس آستارا به شمار می‌روند. همچنین می‌توان به فضای سبز همراه با جنگل و دریاچه استیل و طبیعت چشم‌‌ نواز این هتل نیز اشاره کرد.

در ادامه هزینه یک شب اقامت در هتل اسپیناس آستارا قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز