هزینه اقامت در هتل استقلال تهران 16 شهریور 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

ممکن است هنگام عبور از بزرگراه چمران به سمت پارک وی، یک ساختمان بتنی جذاب نظر هرکسی را جلب کند. این همان هتل استقلال تهران است؛ یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روزگاری هتل پنج ستاره استقلال تهران به عنوان لوکس‌ترین هتل پایتخت و البته بزرگترین هتل خاورمیانه شناخته می‌شد. نام آن هم هتل رویال هیلتون بود.

تاریخچه هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران در حوالی سال 1341 توسط سه شرکت انگلیسی، آمریکایی و ایرانی ساخته شد و ده سال بعد در سال 1351 توسط محمدرضاشاه پهلوی افتتاح شد و شروع به کار کرد. البته این ساختمان در زیربنایی با متراژ ۷۰ هزار مترمربع تاکنون بارها مورد بازسازی قرار گرفته و امروزه یکی از بهترین هتل های تهران شناخته می‌شود.

اتاق های هتل استقلال تهران

هتل استقلال ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت مجلل دارد. معمولاً سوئیت‌های بزرگ در برج غربی قرار داشته و دارای دو اتاق خواب جداگانه هستند. این سوئیت‌ها چشم‌اندازی بی‌بدیل از شهر تهران داشته و بسیار راحت هستند. سوئیت‌های برج شرقی نیز دارای یک اتاق خواب بوده و چشم‌انداز خوبی به ارتفاعات شمال تهران دارند. البته اتاق‌هایی که در طبقات فوقانی قرار گرفته‌اند، چشم‌انداز زیباتری داشته و منحصربه‌فرد هستند. در برج شرقی ۱۱۴ باب اتاق یک نفره، ۱۵ باب سوئیت کوچک، ۳ باب سوئیت بزرگ و ۱۵۹ اتاق دو نفره وجود دارد. در برج غربی نیز شاهد ۱۷۵ اتاق دو نفره، ۵۶ اتاق یک نفره، دو سوئیت بزرگ و ۲۸ سوئیت کوچک هستیم.

راز آسمان پایتخت

هتل استقلال تهران چه امکاناتی دارد؟

هتل استقلال تهران تنها یک اقامتگاه 5 ستاره نیست بلکه امکانات رفاهی مختلفی نیز در آن وجود دارد. از بارزترین فروشگاه‌های این هتل می‌توان به فروشگاه فرش دستباف اشاره کرد که نظر مهمانان خارجی را به خود جلب می‌کند. فروشگاه جواهرات و عتیقه جات نیز در این هتل واقع شده‌اند. البته رستوران‌های متعددی هم در هتل استقلال پذیرای مهمانان هستند. در این رستوران‌ها می‌توان از غذاهای ایتالیایی، تایلندی و فرانسوی نیز بهره‌مند شد.

گفتنی است که زمین تنیس در ضلع جنوب غربی هتل پذیرای میهمانان است. علاوه بر آن، هتل استقلال دارای یک کلوپ ورزشی بسیار پیشرفته با دستگاه‌های مجهز بوده و مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آن‌ها استفاده کنند. از دیگر امکانات چشمگیر هتل استقلال می‌توان به استخر و سونا تمیز و شیک اشاره کرد.

خدمات این هتل نیز شامل فیلم‌برداری و عکاسی، انبار چمدان، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، خشکشویی و خدمات پزشکی است. از طرفی این هتل دارای اینترنت در لابی به صورت رایگان، کافی نت، آسانسور، نمازخانه، آژانس مسافرتی، فضای سبز، خدمات تور، روزنامه، خدمات تشریفات ویژه، پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰ اتومبیل، اعلام حریق، تهویه مطبوع، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات است.

باید توجه داشت ضلع شرقی هتل استقلال تهران در حال حاضر خارج از سرویس است اما در ادامه هزینه اقامت در انواع اتاق‌های ضلع غربی هتل استقلال قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز