هر آنچه که باید در مورد جراحی ترمیم بینی بدانید

جراحی-بینی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

معمولا افرادی که از اولین عمل جراحی بینی خود نتیجه مطلوب نمی‌گیرند، به منظور تغییر شکل ظاهری یا عملکرد بینی خود، جراحی ترمیم بینی انجام می‌دهند. جراحی ترمیم بینی به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از جراحی اولیه است. جراحی ترمیم بینی برای افرادی که از نتیجه اولیه رینوپلاستی بینی خود ناراضی هستند یا هنوز مشکلات بینی آنان مثل قوز و انحراف بینی با وجود مراقبت‌های بعد از عمل بینی برطرف نشده است، انجام می­شود.

به گزارش کاماپرس، امکان تغییر حالت در بینی‌های استخوانی کمتر از بینی‌های دیگر بوده و نیاز به عمل ثانویه معمولا در بین افرادی که بینی گوشتی دارند، رواج بیشتری دارد. گاهی جراح زیبایی در اولین جراحی، اصلاحات بیش از حدی روی بینی انجام می­دهد و در نتیجه، برای بهبود اشکالات به وجود آمده، عمل جراحی بینی ثانویه انجام می­دهد.

بسیاری از افراد علت این کار را عدم تجربه کافی پزشک می‌دانند؛ از این رو انتخاب جراح بینی، یکی از مهمترین عوامل موثر در عمل ترمیم بینی به شمار می‌رود. اگر جراح بینی مهارت‌های لازم را داشته باشد و با رعایت اصول عمل زیبایی بینی کار خود را انجام دهد دیگر نیازی به جراحی دوباره نخواهد بود.

در این گزارش، نکات لازم درباره جراحی ترمیم بینی ارائه شده است.

بهترین زمان برای انجام جراحی ترمیم بینی

بهترین زمان برای انجام جراحی ترمیم بینی تقریبا یک سال بعد از جراحی اولیه است. گاهی بیماران به دلیل نارضایتی و احساس ناامیدی بیش از حد، تمایل پیدا می­کنند که زودتر از این موعد عمل ترمیم بینی انجام دهند. اولین و مهم‌ترین دلیل برای این زمان یک‌ساله آن است که در این مدت، بینی کاملا ترمیم نشده و همچنان تورم دارد و پوست بینی روی استخوان جوش نخورده است؛ بنابراین بینی بر اثر برش‌های جدید با آسیب‌های بیشتری مواجه می‌شود و در نتیجه، این دوره بهبودی باید به طور کامل طی شود تا مشکل جدیدی در پی برش‌های جدید ایجاد نشود.

راز آسمان پایتخت

هزینه جراحی ترمیم بینی

هزینه‌ای که برای ترمیم بینی در نظر گرفته می‌شود، اغلب بیش از هزینه‌ای است که برای عمل اولیه صرف می‌شود، زیرا عمل ثانویه بینی سخت‌تر و پیچیده‌تر از عمل اولیه بوده و جراح کار حساس‌تری در پیش دارد.

ترمیم-بینی-کاماپرس

اهداف عمل جراحی ترمیم بینی

افراد به طور کلی با دو هدف متفاوت برای جراحی ترمیم بینی اقدام می‌کنند که در ادامه شرح داده شده است.

1- بهبود عملکرد بینی: بروز مشکلات تنفسی و اختلال در روند طبیعی عملکرد بینی باعث می‌شود که افراد به دنبال جراحی ثانویه باشند.

2- عدم رضایت از جراحی اول: در مواردی پس از عمل اولیه و سپری کردن دوره بهبودی، ممکن است که بینی فرد همچنان بزرگ باشد یا شکل ظاهری مناسبی نداشته باشد و مشکل انحراف بینی یا قوز آن نیز به طور کامل برطرف نشده باشد؛ بنابراین در این موارد افراد به دنبال جراحی ثانویه و انجام اصلاحاتی روی بینی خود هستند.

اهمیت انتخاب بهترین جراح برای انجام جراحی بینی ترمیم

به دلیل پیچیدگی و حساسیت بالای جراحی ترمیم بینی باید دقت لازم در انتخاب بهترین جراح بینی صورت گیرد تا روند جراحی ترمیم بینی با موفقیت بالایی همراه باشد. درحقیقت، بینی فرد یک بار تحت جراحی قرار گرفته و قرار است که در مرتبه دوم نیز برش‌هایی در نواحی قبلی صورت گیرد که انجام جراحی را برای بار سوم غیرممکن می‌کند؛ بنابراین افراد باید به زیبایی و سلامتی خود اهمیت داده و با دقت بالایی، مهارت و سابقه جراح مدنظرشان را بررسی کنند.

جراحی ترمیم بینی با «دکتر خسرو مقتدر»

متقاضیان جراحی ترمیم بینی باید در نظر داشته باشند که جراح، نقش بسیار مهمی در موفقیت‌آمیز بودن عمل ثانویه آنان دارد. پزشکی که با روش‌های جدید ترمیم بینی به خوبی آشنایی داشته و از تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشد، جراحی آسان و بدون استرس همراه با نتیجه‌ای مطلوب را برای بیمار رقم می­زند.

دکتر خسرو مقتدر، یکی از بهترین جراحان بینی در تهران است که توانسته عمل‌های موفقیت‌آمیز بسیاری را در رزومه خود به ثبت برساند. دکتر خسرو مقتدر فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و در زمینه جراحی گوش، حلق و پلاستیک بینی و صورت، از متخصصان ماهر و خبره به شمار می‌رود.

متقاضیان عمل جراحی بینی می‌توانند با مراجعه به وبسایت دکتر خسرو مقتدر به آدرس www.drkhosrowmoghtader.com  اطلاعات لازم را از خدمات متنوع و ویژگی‌های خاص این جراح کسب کنند. برای تعیین وقت مشاره نیز می­توان با شماره تلفن همراه 09051488460 تماس گرفت یا به صورت حضوری مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دکتر خسرو مقتدر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز