هر آنچه که باید درباره هتل امیرکبیر کیش بدانید

هتل امیرکبیر کیش-کاماپرس
لست سکند

هتل پنج ستاره امیرکبیر در فهرست محبوب‌ترین اقامتگاه‌های جزیره کیش از نگاه گردشگران قرار دارد. معماری لوکس و سنتی این هتل تازه تاسیس، یادآور بناهای تاریخی عصر صفوی است. به همین دلیل، ظاهر زیبای هتل امیرکبیر، توجه تمام مسافران را بدو ورود به خود جلب می‌کند. این هتل زیبا تنها 12 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی کیش فاصله دارد.

به گزارش کاماپرس، گردشگرانی که قصد اقامت در هتل امیرکبیر کیش را دارند، می‌توانند از خدمات آنلاین مجموعه ایران هتل بهره‌مند شوند. ایران هتل، به‌روزترین سامانه تحت وب در زمینه رزرواسیون هتل را در اختیار دارد و گارانتی بهترین قیمت در لحظه را به مشتریان ارائه می‌کند. عدم دریافت کارمزد کنسلی و امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه از دیگر مزایای این سامانه محسوب می‌شود.

متنوع‌ترین اتاق‌ها در هتل امیرکبیر کیش

این هتل در 6 طبقه ساخته شده است و 54 اتاق و 154 تخت‌خواب دارد. این اتاق‌ها شامل سوئیت لوکس دو نفره، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق کانکت دو نفره، اتاق کانکت پنج تخته و… می‌شود. عناصر زیبای معماری سنتی را در تمام این اتاق‌ها می‌توانید مشاهده کنید. از جمله امکانات موجود در اتاق‌های هتل امیرکبیر می‌توان به روم سرویس، کتری برقی، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی‌بار، کمد لباس، اینترنت وای فای و… اشاره کرد. هر کدام از این اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به سمت دریا یا جزیره کیش دارند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 5 سال در این هتل رایگان است.

هتل امیرکبیر کیش-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

خدمات و امکانات عمومی هتل امیرکبیر

اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط این هتل قابل دسترس است. مهمانانی که با خودروی شخصی به جزیره کیش سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ رایگان این هتل استفاده کنند. اگر قصد یک پیاده‌روی کوتاه عصرگاهی را داشتید، فضای سبز اینجا منظره زیبایی در هنگام غروب به شما ارائه می‌کند. استخر سرپوشیده چهارفصل، سونای خشک، سونای بخار، ماساژ، حمام ترکی، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ و… از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود. بسیاری از مهمانان این هتل از بابت تمیزی، کیفیت غذا و خوش‌رویی کارکنان احساس رضایت دارند. رستوران هتل امیرکبیر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را همراه با پخش موسیقی زنده برای مهمانان خود سرو می‌کند.

دسترسی این هتل به مراکز تفریحی چگونه است؟

هتل امیرکبیر کیش در بلوار میرمهنا واقع شده است و تا حدی از مرکز شهر فاصله دارد. هر چند که معمولاً این نکته به عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفته می‌شود، اما در فصول شلوغ سال می‌تواند یک مزیت محسوب شود. این هتل حدود یک کیلومتر از بازار عرب‌ها و مجتمع گلف کیش فاصله دارد. اگر قصد گشت و گذار در ساحل این جزیره را دارید، اسکله و پارک میرمهنا را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین، هتل امیرکبیر حدود 2.6 کیلومتر از شهر باستانی حریره فاصله دارد. لازم به ذکر است که این هتل پنج ستاره، سرویس ترانسفر رایگان فرودگاهی را نیز برای میهمانان خود در نظر گرفته است. مسافرانی که قصد استفاده از این سرویس را دارند، باید اطلاعات پرواز خود را هنگام رزرو هتل در بخش توضیحات خاص ثبت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز