هر آنچه می‌خواهید درباره هود کن بدانید

هود کن
لست سکند

در سال ۱۹۳۷ اولین دستگاه تهویه مخصوص آشپزخانه‌ها با عنوان «هود» در دالاس تگزاس تولید شد و راهش را به خانه‌ها باز کرد. دستگاه‌های تهویه خانگی از اواسط دهه ۳۰ شمسی به ایران هم رسیدند و تا سال‌ها فقط هودهای وارداتی در بازار کشور یافت می‌شد.

تا اینکه «هود کن» برای نخستین بار محصول تولیدی جدید و ایرانی‌پسند خود را در سال 1362 تولید کرد. همین است که هود آشپزخانه در ایران معمولا با نام «هود کن» شناخته می‌شود.

کاماپرس در ادامه به چند نکته جالب درباره هود کن می‌پردازد که برای علاقمندان و تولیدکنندگان صنایع جالب توجه خواهد بود؛

۱. محصولات تولیدی گروه کن که در سال 1362 تاسیس شده است، اجاق گاز صفحه‌ای، فر توکار، هود، سینک ظرفشویی، کن‌تِراست و کنی هستند.

۲. پرفروش‌ترین محصولات کن را می‌توان هود کن شیشه‌ای اطلس، اجاق گاز کن شیشه‌ای اپل، سینک استیل کن و اجاق‌گاز شیشه‌ای عنوان کرد.

راز آسمان پایتخت

۳. گروه کن دارای استاندارد بین‌المللی در تجهیزات آشپزخانه و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا است.

۴. هود کن در سال 1380، تنوع محصولات خود را افزایش داد و علاوه بر هود آشپزخانه، به تولید اجاق‌گازهای توکار نیز مشغول شد.

۵. لوح سپاس اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، نشان ویژه مدیریت برتر در تولید تجهیزات آشپزخانه، برنده مسابقات ملی طراحی صنعتی منتخب آیدیران در دو گروه اجاق‌گاز و هود از جمله افتخاراتی هود کن به شمار می‌آید.

۶. این شرکت از سال 1387 با نام «گروه لوازم خانگی کن» در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع به فعالیت پرداخت. گروه لوازم خانگی کن، تامین تمام تجهیزات آشپزخانه داخل و خارج از کشور را هدف‌گذاری و تامین سینک‌های استیل با کیفیت بالا و گارانتی پنج ساله را در دستور کار خود قرار داده است.

۷. این برند در سال 1391 برند جدید «کنتراست» را جهت تامین نیاز بانوی ایرانی به ثبت رسانده است.

۸. این شرکت توانسته نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته به ساختمان و همینطور جایزه بزرگترین مسابقه طراحی صنعتی دنیا از کشور ایتالیا را از آن خود کند.

۹. از دیگر افتخاران این برند می‌توان به عنوان «محبوب‌ترین برند به انتخاب مصرف‌کنندگان در صنعت لوازم خانگی آشپزخانه»، چهره ماندگار کیفیت ایران و انتخاب به‌عنوان 100 برند برتر جشنواره قهرمانان صنعت اشاره کرد.

۱۰. شرکت کن در سال‌های 96 و ۹۵ در نمایشگاه‌های لوازم خانگی چندین شهر از جمله شیراز و تبریز، همچنین در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران حضور داشته است.

۱۱. با توجه به استقبال مصرف‌کنندگان ایرانی از محصولات کن، مدیران و متخصصان این شرکت تصمیم گرفتند تا علاوه بر افزایش ظرفیت تولید نیازهای داخلی، برای ورود به بازارهای جهانی نیز تلاش کنند؛ در همین راستا شرکت کن در عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا سرمایه‌گذاری کرده و محصولاتش را به کشورهای مذکور صادر می‌کند.

 

مرتبط با : کن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز