هر آنچه می‌خواهید درباره آلتون بدانید

لست سکند

شرکت آلتون تولید‌کننده محصولات خانگی از جمله اجاق گاز محسوب می‌شود. با اینکه این شرکت در رده شرکت‌های تازه‌تاسیس به‌شمار می‌رود اما موفق شده با شرکت‌های معتبر دنیا به رقابت بپردازد.

در ادامه کاماپرس به ارائه ۱۰ نکته درباره شرکت آلتون می‌پردازد که برای علاقمندان به حوزه تولید محصولات خانگی جذاب خواهد بود؛

۱. شرکت تولیدی صنعتی «اِلباگاز» با نام تجاری «آلتون» فعالیتش را از سال 1383 آغاز کرد و به دنیای تجارت وارد شد. فعالیت این شرکت در زمینه تولید اجاق‌گازهای مبله، اجاق‌گازهای صفحه‌ای توکار، فرهای توکار و انواع هودهای خانگی است.

۲. پیشینه این شرکت به سال 1367 برمی‌گردد که آن زمان نام «کارخانه تولیدی-صنعتی عادل‌گاز» را یدک می‌کشید. کارخانه عادل‌گاز توسط حاج حسین شعبانی در منطقه صنعتی جاجرود تاسیس شده بود و محصولات این کارخانه شامل انواع اجاق‌گازهای فردار و طرح فر برند «لو-فرا» بود. اِلباگاز به وسیله سابقه تولیدی کارخانه عادل‌گاز، توسط فرزندان حسین شعبانی تاسیس شد و این بار محصولات این کارخانه با نام آلتون روانه بازار شد.

۳. در سال 1389 نیز این دو برند با یکدیگر ادغام شده و به تولید محصولات باکیفیت‌تر با توان تولیدی بیشتر به فعالیت خود ادامه داد.

راز آسمان پایتخت

۴. کارخانه الباگاز با بیش از ۳۰۰ نیروی کار، در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع و در منطقه صنعتی آئینه‌ورزان دماوند، جاده تهران فیروزکوه واقع شده است.

۵. گاز مدل 5اس شرکت اِلباگاز دارای استاندارد مدیریت سلامت شغلی و ایمنی و استاندارد مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات است.

۶. شرکت تولیدی صنعتی الباگاز توانسته در 32 استان کشور، شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایجاد کند. این شرکت خدمات پس از فروش خود را با 24 ماه گارانتی همراه با 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.

۷. شرکت الباگاز در نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی شیراز سال 98، نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی تهران سال 98، نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی تبریز سال 98، نمایشگاه گیلان سال 95، نمایشگاه تهران سال 95 و نمایشگاه تبریز سال 95، حضور داشته است.

۸. نفوذ در بازارهای داخلی از طریق توسعه فروش آنلاین و تمرکز بر مصرف‌کننده، توسعه بازار از طریق حضور در بازارهای خارجی، توسعه محصولات با تمرکز بر محصولات توکار و ارائه محصولات و خدمات متمایز با رقبا، از جمله استراتژی‌های این شرکت تولیدی صنعتی محسوب می‌شود.

۹. جمال‌الدین کشاورزیان، قائم مقام شرکت تولیدی صنعتی الباگاز، درباره موانع پیش روی صادرات لوازم خانگی گفته است بیشتر صادرات این شرکت به کشورهای خاورمیانه است. مطالعه بازارهای صادراتی و حضور در رویدادهای بین‌المللی مرتبط به صنعت، از جمله اقدامات این شرکت برای توسعه صادرات خود است. به گفته کشاورزیان، برند آلتون در حوزه رصد نیازهای منطقی بازار فعالیت دارد و در تلاش است که این نیازها را هرچه زودتر برآورده کند.

۱۰. فرهای توکار با عرض‌‌های 90 و ۶۰ سانتی‌متر با ظرفیت 95 و ۷۲ لیتر، از بهترین و با ارزش‌ترین محصولات برند آلتون محسوب می‌شود. توان این شرکت در تولید فرهای توکار برقی و برقی-گازی به اندازه‌ای افزایش یافته که می‌تواند تمامی نیاز کشور به این محصول را برآورده سازد.

مرتبط با : آلتون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز