هتل های نزدیک بازارهای کیش

تور لحظه آخری-کاماپرس

سفر به جزیره کیش حتی در ماه های گرم سال، همچنان جذابیت خود را دارد و جشنواره های تابستانی کیش برای مسافران رنگ و بوی فریبنده‌ای دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از رزرواسیون مهر، اگر هتل محل اقامت خود را در نزدیکی مراکز خرید انتخاب کنید آن وقت است که قدم زدن در مراکز خرید خنک و لذت بردن از خرید دوچندان می شود تا هم هزینه‌های سفر را به خاطر استفاده نکردن از تاکسی کاهش دهید و هم در وقت صرفه‌جویی کنید تا بتوانید از مراکز خرید بیشتری بازدید کنید.

پس پیش از سفر با یک انتخاب هوشمندانه در وقت صرفه‌جویی کرده و بهترین هتل کیش را از قبل رزرو کنید. بسیاری از هتل‌های کیش دور از مراکز خرید و در حاشیه جزیره قرار دارند، اما می‌توان با انتخاب هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در کیش که نزدیک ساحل قرار گرفته اند، در گرمای ظهر زیر خنکای کولر خرید کرد و در غروب  از جاذبه های ساحل زیبای کیش لذت برد.

در ادامه با ما باشید تا 3 هتل نزدیک بازارهای کیش را به شما معرفی کنیم.

راز آسمان پایتخت

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یک هتل 5 ستاره در جزیره کیش است که خدمات و امکانات مطلوبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل کیش در سال 1385 ساخته شد، اما برای ارتقاء خدمات کیفی خود، در سال‌های گذشته موردبازسازی قرار گرفته است. هتل پارمیس کیش بهترین انتخاب برای کسانی ست که اهل خرید هستند، چون مجتمع تجاری پردیس درست رو‌ به روی هتل واقع شده است.

168 اتاق هتل پارمیس کیش در 7 طبقه جای گرفته‌اند. لابی این هتل کیش بسیار زیبا و شیک است که با مدرن ترین وسایل روز تجهیز شده است. سوئیت عروس و داماد هتل پارمیس کیش، از بهترین و تاپ‌ترین اتاق‌های هتل است که مخصوص زوج‌های جوان می باشد.

باید افزود که این هتل کیش، چشم اندازی رو به دریا ندارد بلکه فقط اتاق ها در جهت دریا قرار گرفته‌اند اما فاصله هتل تا دریا کمتر از 6 دقیقه است که همین امر سبب شده تا رزرو این هتل نزد گردشگران بسیار محبوب باشد.

موقعیت مکانی هتل پارمیس کیش

آدرس هتل پارمیس: جزیره کیش، رو به روی مجتمع پردیس، هتل پارمیس کیش.

هتل 5 ستاره پارمیس به بازار ونوس، اسکله تفریحی کیش، هایپر مارکت کیش و … دسترسی بسیار آسانی دارد. ضمن این که فاصله کم تا دریا و فرودگاه بین المللی کیش را نیز نباید از قلم انداخت.

هتل جذاب پارمیس کیش نظرات مردم را به خوبی ارج نهاده و در راستای بهتر شدن خدمات خود به کار می‌بندند. همین امر موجب می‌شود تا میهمانان با رضایت خاطر هتل را ترک کنند و در سفرهای بعدی نیز همین هتل را برای سفر خود رزرو نمایند.

قیمت بسیار مناسب، خدمات و سرویس دهی مطلوب و رفتار عالی پرسنل از ویژگی های هتل پارمیس است. همین خدمات باعث گردیده تا بسیار پر مخاطب باشد.

هتل سورینت مریم کیش

هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش در اسفند 1390 به گروه هتل‌های سورینت پیوست و در اردیبهشت 1391 بازسازی و نوسازی آن آغاز شد و در روز 12 آبان ماه 1392 مورد بهره برداری قرارگرفت. هتل مریم کیش در حاشیه جنوب شرقی میدان امیر کبیر یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار دارد و از هتل های ساحلی کیش است.

56 اتاق و سوئیت هتل سورینت مریم کیش از ظاهر زیبایی برخوردارند که با نمایی متأثر از سبک معماری اروپایی “باروک” در 4 طبقه بنا شده اند.

موقعیت مکانی هتل مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش فاصله کمی تا ساحل و اسکله تفریحی، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو، مرکز خرید سارینا 1 و 2، مرکز تجاری، هایپر مارکت و … داشته و موقعیت مکانی عالی هتل این امکان را به شما می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصل های مناسب سال، پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره کیش بهره مند شوید. همچنین از هتل تا ساحل فاصله کمی وجود دارد بطوریکه میهمانان هتل می توانند این فاصله را پیاده طی کنند.

گردشگران با انتخاب این هتل می توانند لحظات خوبی را در کیش سپری نمایند، چرا که دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی است. هتل سورینت مریم یکی از با کیفیت ترین هتل های چهار ستاره در جزیره کیش می باشد که لِولی بالا تر نسبت به دیگر هتل های چهار ستاره کیش دارد. از این رو اگر به دنبال اقامتگاه با کیفیت جهت اقامتی راحت در جزیره کیش هستید، این هتل را در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های 3 ستاره در جزیره کیش است که می توانید با قیمت مناسب در این هتل کیش اقامت داشته باشید. این هتل جزیره کیش دارای 2 طبقه ساختمانی و 98 اتاق است که با بهترین طراحی و چیدمان روز مهیای پذیرایی و اقامت گردشگران شده اند.

این هتل یکی از ارزان ترین هتل های کیش است که موقعیت مکانی خوبی داشته و دسترسی آسانی به ساحل دریا و بازار های کیش دارد.

موقعیت مکانی هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش به دلیل موقیت مکانی خوبی که دارد به بازارهای بسیاری از جمله بازار زیتون کیش نیز نزدیک می باشد. مرکز تجاری کیش، بازار زیتون، اسکله تفریحی، پلاژ آقایان و دریا تنها بخشی از مکان های در دسترس هتل آرامش می باشند. تالار جزیره کیش درست رو به روی این هتل قرار گرفته و فاصله ای بسیار اندک تا ساحل خلیج فارس دارد.

هتل پارسیان کیش در میدان ساحل، بین مرکز تجاری و بازار زیتون واقع شده است.

هتل پارسیان کیش را به جرات می توان یکی از نزدیک ترین هتل های کیش به دریا دانست، چون تنها 3 دقیقه پیاده روی تا دریا دارد. به علاوه، قیمت مناسب و خدمات دهی به نسبت مطلوب هم از دیگر ویژگی های این هتل کیش برای رزرو است.

 

مرتبط با : رزرواسیون مهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز