هتل شایان کیش را با سایت کیش هتلز رزرو کنید

هتل شایان کیش-کاماپرس
لست سکند

پیدا کردن یک هتل ایده‌آل و مناسب برای گردشگران در جزیره کیش کار سختی نیست. هتل شایان کیش از جمله گزینه‌های اول خانواده‌ها برای اقامتی آرام و لذت بخش در این جزیره است.

به گزارش کاماپرس، هتل شایان کیش، بهترین‌های این جزیره را در دسترس شما قرار می دهد. این اقامتگاه لوکس با چشم اندازی عالی و انواع امکانات، انتخاب بسیاری از مسافران است. کاماپرس در ادامه به معرفی این هتل و امکانات آن می‌پردازد.

معرفی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

اتاق‌های هتل شامل مینی‌بار، یخچال، و تلویزیون می‌شود. کابانا استاندارد دونفره، دوتخته رو به دریا، کابانا دوبلکس چهارنفره، دوبلکس رو به جزیره، ویلا دوخوابه و سوئیت رویال دوبلکس دوخوابه بخشی از واحدهای اقامتی این هتل هستند. لازم به ذکر است که ویلاهای هتل شایان کیش با برخورداری از تمامی امکانات در کنار ساحل واقع شده‌اند. امکان درخواست سرویس اضافه برای هر اتاق وجود دارد. صبحانه و وای‌فای رایگان در دسترس است. میهمانان در هنگام اقامت در هتل شایان کیش به دربان و سرویس اتاق دسترسی دارند. به جهت آسایش بیشتر مسافران، فضای پارکینگ به صورت رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده‌ است. لازم به ذکر است که حضور حیوانات خانگی در اتاق‌های هتل ممنوعیت دارد.

هتل شایان کیش-کاماپرس

جاذبه‌های اطراف هتل شایان را بشناسید

هتل پنج ستاره شایان در مکانی مناسب در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش واقع شده است. یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های ایران با تجهیزات عالی و دسترسی آسان به مراکز تجاری و انواع جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌رود. افرادی که اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند، دسترسی آسانی به اسکله تفریحی کیش، مرکز غواصی، پارک دلفیناریوم و منطقه شگفت انگیز ساحلی و همچنین مراکز خرید مریم، ونوس و زیتون خواهند داشت. مجموعه درخت سبز در دره پرتغالی‌ها در فاصله اندکی از این هتل قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

 امکانات رفاهی هتل شایان

در این هتل می‌توان از امکانات مدرن و ویژه در اتاق‌ها و سوئیت‌های مشرف به مناظر شگفت انگیز بهره‌مند شد و در فضایی آرام از غذاهای خوش طعم رستوران‌های ایرانی و بین المللی لذت برد. رستوران سنتی باغ بهشت، رستوران شمبلیز و رستوران فرانسوی هتل از گزینه‌های محبوب گردشگران جهت صرف غذا است. کافه، استخر و سالن‌های مجلل همایش از دیگر ویژگی‌های رفاهی هتل است که سعی دارد بهترین شرایط را برای رفع نیازهای میهمانان خود فراهم کند. ارائه ویلچر و رمپ ورودی جهت تردد آسان معلولین در هتل شایان وجود دارد. سالن بیلیارد، صندوق امانات، آنتن مرکزی و سرویس‌هایی نظیر خانه‌داری 24 ساعته، اتاق نگهداری کودکان، ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات این هتل پنج ستاره است. امکانات ویژه این هتل شامل جشن شبانه از ساعت 12 و نیم بامداد تا سه نیمه شب می‌شود.

رزرو هتل با تخفیف، یک راه ساده برای کم کردن هزینه‌های سفر است. با رزرو هریک از واحدهای اقامتی این هتل از طریق سایت کیش هتلز می‌توانید از تخفیف‌های پنج تا 15 درصدی بهره ببرید. درصورت بروز هرگونه مشکل، کارشناسان کیش هتلز آماده پاسخگویی تلفنی هستند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و کانال تلگرام کیش هتلز مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیش هتلز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز