رزرو هتل آزادی تهران با مقرون به صرفه‌ ترین قیمت روز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر از پایتخت نشینان قدیمی در مورد مجلل ترین هتل تهران بپرسید، احتمالاً هتل هایت یکی از پاسخ‌های آنان باشد. هتل آزادی تهران با نام سابق هتل هایت، از سال 1370 تحت نظارت شرکت پارسیان قرار گرفته است. این هتل با پیشینه‌ای غنی و با حفظ کیفیت خود، همچنان نام خود را به عنوان یکی از لوکس ترین هتل‌های تهران ثبت کرده است. هنوز هم بسیاری از مهمانان بین المللی با سابقه، این هتل را برای اقامت خود در تهران انتخاب می‌کنند. 475 اتاق این هتل در 28 طبقه واقع شده و مانند سایر هتل‌های مجلل تهران، برخی از آن‌ها چشم اندازی به سوی کوه‌های البرز و برخی دیگر رو به خیابان‌های تهران دارند.

کاماپرس در ادامه به برخی از امکانات این هتل و قیمت روز واحدهای اقامتی آن اشاره می‌کند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی دارای واحد اقامتی لوکس در شش نوع اتاق و سوئیت مختلف است. امکانات اتاق‌های هتل شامل صندوق امانات، میز، سیستم اعلام حریق، مینی بار، آباژور، چای ساز، روم سرویس و تهویه مطبوع می‌شود. لازم به ذکر است که در این هتل مجلل در صورت استعمال سیگار باید به پذیرش اطلاع دهید تا واحدهای اقامتی به خصوصی در اختیار شما قرار دهند. در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شوید. هتل آزادی تهران به مهمانان خود قدرت انتخاب از بین اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دبل، اتاق های توئین، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های رویال، سوئیت دوبلکس و سوئیت پرزیدنتال و اتاق ویژه معلولین را ارائه می‌دهد. قیمت روز هریک متناسب با طبقه انتخاب شده و کیفیت خدمات متفاوت است. این هتل مفتخر است که از سیستم یکپارچه مقرون به صرفه انرژی BMS بهره می‌برد. در تمامی اتاق‌ها اطلاعیه‌های خاصی در خصوص شستشوی ملحفه‌ها و مصرف بهینه آب نصب شده است و به عنوان اولین هتل سبز ایرانی شناخته می‌شود.

موقعیت مکانی هتل

هتل پارسیان آزادی در دامنه رشته کوه‌های البرز و محل تلاقی بزرگراه‌های اصلی قرار گرفته و از بهترین شرایط دسترسی برخوردار است. از این نظر مهمانان هیچ مشکلی در این زمینه نخواهند داشت. این هتل در مجاورت نمایشگاه بین المللی، مرکز همایش‌های صدا و سیما، سالن همایش‌های سران اسلام، مجموعه ورزشی انقلاب و جاذبه‌های گردشگری خاص مانند مجموعه تاریخی سعد آباد، مرکز تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

رزرو هتل آزادی تهران با کمترین قیمت روز

رزرو واحدهای اقامتی هتل آزادی تهران متناسب با موقعیت جغرافیایی و امکانات بی‌نظیر خود ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد. با این حال آژانس گردشگری سفرانه با ایجاد شرایطی نظیر تخفیفات فصلی رزرو این هتل را برای بسیاری از افراد میسر کرده است. قیمت روز اتاق دو تخته توئین و دو تخته دبل در طبقات سه الی هشت به مبلغ سه میلیون و 700 هزار تومان است. اتاق دو تخته توئین ویژه در طبقه 20 الی 25 با هزینه سه میلیون و 850 هزار تومان رزرو می‌شود. قیمت روز رزرو سوئیت جونیور متناسب با طبقه انتخاب شده از مبلغ پنج میلیون و 900 هزار تومان تا شش میلیون و صد هزار تومان تغییر می‌کند. سوئیت رویال با مبلغ 9 میلیون و 250 هزار تومان و سوئیت پرزیدنتال با هزینه 25 میلیون تومان رزرو می‌شود. کاربران می‌توانند با عضویت در وبسایت سفرانه از تخفیفات این مجموعه جهت رزرو هتل آزادی تهران بهره مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “رزرو هتل آزادی تهران با مقرون به صرفه‌ ترین قیمت روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز