نشانه هایی از صعود قیمتی تتر در روزهای آینده+قیمت روز تتر

قیمت روز تتر-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تتر یکی از بزرگ‌ترین استیبل کوین‌های بازار است که از لحاظ ارزش بازاری رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، ذخایر ارزی این ارز دیجیتال رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از سانتیمنت، ارزش بازاری تتر به 9.99 میلیارد دلار رسیده است. این میزان از ارزش بازاری تتر طی هفت ماهه اخیر بی‌سابقه بوده و این مورد احساسات صعودی بازار را نشان می‌دهد. به علاوه، ذخایر یو اس دی تی در صرافی‌ها نیز افزایش فشار خرید را نشان می‌دهد. تداوم این شرایط احتمالا روی صعود قیمت روز تتر موثر خواهد بود.

قیمت روز تتر-کاماپرس

امیدواری‌ها بیشتر شده است

این رشد ارزش تتر در حالی رخ داده که ماه گذشته پیش‌بینی می‌شد وضعیت ارزهای دیجیتال در نزدیکی سال نو میلادی رو به وخامت برود. زیرا فعالان و تحلیلگران بازار رمزارزها پیش بینی کرده بودند که امکان رشد نرخ بهره طی روزهای پیش رو دور از انتظار نیست و احتمالا این موضوع روی قیمت روز تتر و دیگر ارزهای دیجیتال اثر منفی خواهد گذاشت.

راز آسمان پایتخت

اما تاکنون نرخ بهره تغییر خاصی نداشته و رشد پیدا نکرده است. کمیته بازار آزاد فدرال در نشست اخیر خود بیان کرده که نرخ بهره هدف بدون تغییر و در محدوده 5.25 درصدی تا 5.50 درصدی باقی خواهد ماند. این تصمیم در راستای انتظارات بازار جهانی اتخاذ شده است. به هر حال بررسی نرخ بهره آمریکا نشان می‌دهد که این مورد به بالاترین حد ممکن طی 22 سال اخیر رسیده و در صورتی که وضعیت تورمی کنترل نشود امکان صعود بیشتر آن و تزلزل بازار رمزارزها دور از انتظار نخواهد بود. در حال حاضر فدرال رزرو تمام قدرت و توان خود را به کار بسته که مانع از بروز تورم بیشتر و به دنبال آن صعود نرخ بهره و بهم ریختن شرایط اقتصادی شود. به همین دلیل معامله گران ارزهای دیجیتال نسبت به آینده و رونق بیش از پیش این بخش در روزهای آینده خوش بین هستند. به نظر در پی این شرایط ارزش بازاری تتر بالا رفته و احساسات مثبت نسبت به این ارز دیجیتال و دیگر رمزارزها به بیشترین حد خود رسیده است.

از کجا تتر بخریم؟

در صورتی که شما نیز نسبت به آینده بازار رمزارزها خوش بین بوده و مایل به چک کردن قیمت روز تتر و خرید این رمزارز هستید، بهتر است از طریق درگاه معتبر این کار را انجام دهید. اکس نوین یک بستر مناسب برای مشاهده قیمت روز تتر و خرید و فروش این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال است. این مجموعه تلاش دارد تا بهترین خدمات رمزارزی را به مشتریان خود ارائه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز