نحوه ثبت شرکت در اروپا برای اخذ اقامت

لست سکند

ثبت شرکت یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت در کشورهای اروپایی است که پس از سه سال می‌توان برای اقامت دائم درخواست داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار اشتغال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آلمان را می‌توان یک بازار اقتصادی اجتماعی دانست که با توجه به نیرو کار مجرب، سطح پایین فساد و عدم وجود قوانین خاص برای سرمایه‌گذاری، شرایط مناسبی را برای افرادی که قصد شروع تجارت در کشور دیگر را دارند فراهم کرده است.

از مزایای ثبت شرکت در اروپا می‌توان به بهره‌مندی از مزایای مالیاتی، افتتاح حساب شرکتی و شخصی، امکان اخذ آسان ویزا، استفاده از برند اروپایی، نیروی کار حرفه‌ای، مالکیت صد در صدی، امکان درخواست برای پاسپورت آلمانی و حق شهروندی، درخواست اقامت دائم پس از 3 سال و غیره را نام برد.

راز آسمان پایتخت

از انواع شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاران می‌توانند در اروپا ثبت‌ کنند می‌توان به  جی ام بی اچ و یو جی اشاره کرد که شرکت‌هایی با مسئولیت محدود هستند.

یکی از بهترین انواع شرکت‎ها برای سرمایه‌گذاری جی ام بی اچ است  که ساختار ساده‌ای دارد و  یک نوع بسیار معمول شرکت حقوقی در آلمان، اتریش، سوئیس و غیره به حساب می‌آید. در این نوع شرکت‌ها  در صورت بدهی، اموال سهامداران توقیف نخواهد شد و برای تاسیس به بودجه‌ای معادل 25 هزاریورو نیاز دارد.

شرکت یوجی نیز یکی دیگر از شرکت‌های مسئولیت محدود است که به سرمایه‌ای کمتر از 25 هزار یورو برای تاسیس احتیاج دارد.

چگونه می‌توان در اروپا شرکت ثبت کرد؟

برای ثبت شرکت در اروپا مدارک و شرایطی موردنیاز است که از آن‌ها می‌توان به سابقه تجارت، بررسی تاییدیه برای پذیرش پرونده، تنظیم قرارداد به نوع فعالیت، تشکیل پرونده از طریق وکلا در آلمان، اخذ ویزا مولتی پل، ارائه طرح تجاری، تعیین وقت مصاحبه، حضور متقاضی در آلمان برای دریافت اقامت یکساله و تکمیل مراحل ثبت شرکت در اروپا اشاره کرد که گروه ویزا 360 علاوه بر اطلاع‌رسانی‌های موردنیاز متقاضیان در این باره، مشاوره‌هایی در راستای مهاجرت، سرمایه‌گذاری، خرید ملک و غیره ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزا 360
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز