نحوه انتخاب آبمیوه گیری مناسب

آبمیوه گیری
تور لحظه آخری-کاماپرس

نوشیدن آبمیوه های تازه و خنک آن هم مناسب هر فصلی که با ذائقه شما سازگار باشد، یکی از لذت‌بخش ترین مزه هایی ست که می توان آن را تجربه کرد و یا این حس دلچسب را با دیگران شریک شد. آبمیوه هایی که سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن است و سلامتی و شادابی را برایتان به ارمغان می آورد. تنها کافی است یک آبمیوه گیری خوب در منزل داشته باشید

به گزارش کاماپرس، در 19کالا به عنوان یک سایت فروشگاهی لوازم خانگی در ادامه به این سوال «چه نوع آبمیوه‌گیری برای ما مناسب‌تر است» پاسخ خواهد داد.

لذت چشیدن طعم دلنشین آبمیوه‌ی تازه آن هم در یک روز تابستانی گرم، تجربه‌ای است که همه به دنبال آن هستند و افراد زیادی را ملزم خواهد کرد به دنبال تهیه هر چه راحت‌تر آن باشند. پس چه جایی بهتر از محیط خانه و در کنار خانواده. آبمیوه‌ها نقش به سزایی در سلامت هر فردی ایفا می‌کنند به این دلیل که سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند؛ اما بهترست که به جای نوع آماده آن که حاوی مواد نگهدارنده و مقادیر بالای شکر هستند، نوع طبیعی آن را تهیه کنید. لازمه تهیه یک آبمیوه خانگی دلچسب و خوشمزه داشتن یک دستگاه آبمیوه‌گیری خوب و کاربردیست؛ اما چگونه می‌توان یک آبمیوه‌گیری خوب خریداری کرد؟ در خرید دستگاه آبمیوه‌گیری نیز همانند تمام اقلام موجود در لیست خرید جهزیه و یا لیست خرید لوازم خانگی، قیمت حرف اول را می‌زند؛ اما چگونه می‌توان با یک قیمت باورنکردنی همان دستگاهی را خریداری کرد که مدت‌هاست به دنبال آن هستیم. قیمت تحت تأثیر موارد زیادیست، برای مثال این روزها به دلیل نوسانات دلار قیمت انواع آبمیوه‌گیری از برندهای خارجی بسیار بالاست پس ما به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک مدل کاربردی و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستید برند‌های داخلی را هم مد نظر قرار دهید. همان طور که می‌دانید برندهای زیادی هستند که در داخل کشور به تولید لوازم خانگی می‌پردازند. از جمله آنها می‌توان به پارس خزر اشاره کرد که مدل‌های متنوعی را بر اساس نیاز کاربر ایرانی تولید می‌کند؛ اما آیا موارد دیگری هم هست که در خرید آبمیوه‌گیری تحت تأثیر قیمت باشد؟ در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، شاید بتوان دور موتور یا سرعت یک دستگاه آبمیوه‌گیری را نیز از جمله مواردی برشمرد که بر قیمت محصول تأثیرگذارست؛ اما عملکرد یک دستگاه را نباید بر اساس قیمت آن محاسبه کرد. مدل‌های زیادی هستند که با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه از عملکرد قابل قبولی برخوردارند. در ادامه به برخی از مدل‌های آبمیوه‌گیری اشاره خواهیم کرد.
آبمیوه گیری سانتریفوژ یا پرسرعت:
این نوع آبمیوه ‌گیری‌ها برای خرد کردن انواع میوه و سبزیجات با سرعت بسیار زیادی می‌چرخند و از نیروی گریز از مرکز برای جداسازی تفاله میوه از آب آن بهره می‌برند. مزایا و معایب این نوع آبمیوه‌گیری‌ها به شرح زیر است:
این نوع آبمیوه‌ گیری‌ها عموماً بسیار سریع بوده و از آنجایی که دهانه عریضی دارند نیاز نیست که میوه و سبزیجات را زیاد خورد کنیم؛ اما در نظر داشته باشید که این نوع آبمیوه گیری‌ها سر و صدای زیادی هم دارند که ممکن است برای برخی خیلی خوشایند نباشد. گرچه به برس‌هایی جهت تمیز کردن فیلترها مجهز هستند؛ اما معمولاً سخت تمیز می‌شوند. همچنین لرزش بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. اندازه آنها نیز ممکن است کمی بزرگ باشد؛ اما اخیراً مدل‌هایی از آنها در اندازه‌های کوچک‌تر نیز تولید می‌شود. آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر را می‌توان از جمله این مدل از آبمیوه‌گیری‌ها در نظر گرفت.

راز آسمان پایتخت

آیا درجه حرارت دستگاه بر کیفیت آبمیوه تأثیرگذارست؟
گرچه برخی از تولیدکنندگان آبمیوه گیری‌های فشاری عنوان می‌کنند که حرارت حاصل از عملکرد موتور آبمیوه‌گیری‌های سانتریفوژ بر کیفیت و مواد مغذی آبمیوه تأثیر دارد ولی آزمایشات انجام شده این موضوع را تأیید نکرده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز