نحوه احراز هویت اتباع در صرافی ارز دیجیتال ایرانی چگونه است؟

خرید و فروش رمزارزهای مختلف در بسترهای امن مراحلی دارد. افراد به منظور انجام معاملات رمزارزی در یک صرافی ارز دیجیتال شناخته شده باید ثبت نام کرده و احراز هویت انجام دهند، سپس به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فرآیند کا وای سی یا همان احراز هویت پایه‌ای از مقررات انطباق ضدپولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم در سراسر جهان است. این مورد موسسات مالی را وادار می‌کند تا مشتریان خود را شناسایی کرده و ماهیت کسب و کاری که در آن مشارکت دارند را بشناسند. این عملیات علاوه بر جلوگیری از پولشویی، مانع از فیشینگ و تشکیل حساب اجاره‌ای می‌شود. فرایند احراز هویت شامل طیف بزرگی از اقدامات با دقت کافی، غربالگری و نظارت پی در پی است. به همین دلیل صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا هر صرافی دیگری در سطح جهانی از احراز هویت برای شناسایی ماهیت فعالیت مشتریان خود استفاده می‌کند.

در واقع احراز هویت وسیله‌ای برای جلب اعتماد است که صرافی‌ها به آن توجه دارند. به همین دلیل اگر فردی مایل به استفاده نامحدود از خدمات این نوع صرافی‌ها باشد، باید تمامی سطوح احراز هویت را سپری کند.

درباره سطوح و ارائه دهنده‌های مختلف بررسی احراز هویت بدانید

تمامی صرافی ارز دیجیتال معتبر مطابق قانون به احراز هویت مشتریان خود می‌پردازند. احراز هویت معامله گران با توجه به قوانین و سیاست‌های آن دارای سطوح مختلفی است. به عنوان مثال، در برخی از صرافی‌های ارزی پنج سطح برای احراز هویت کاربران وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

تعدادی ارائه دهنده مختلف بررسی احراز هویت وجود دارند. صرافی‌های خارجی از آیدلوژی یا آنفیدو استفاده می‌کنند. هر مورد از این ارائه دهندگان خدمات مختلفی اعم از تایید هویت، سن و پیشگیری از کلاهبرداری را دارند. اما صرافی ارز دیجیتال معتبر داخلی معمولا فرآیند احراز هویت را به شکل دیگری انجام می‌دهند.

یوبیتکس؛ بستری مطمئن برای معامله گران ایرانی و اتباع خارجی

در صورتی که ساکن ایران هستید و به معاملات ارزهای دیجیتال علاقه دارید، بهتر است بهترین صرافی ارز دیجیتال با احراز هویت مناسب و درست را انتخاب کنید. صرافی ارز دیجیتال ایرانی یوبیتکس یکی از درگاه‌های مطمئن است که تمامی خدمات رمزارزی را در بستری امن و مطمئن ارائه می‌دهد.

این مجموعه گذشته از ارائه خدمات برای ایرانیان، به اتباع خارجی ساکن ایران نیز خدمت رسانی رمزارزی دارد. منتهی اتباع خارجی بعد از ثبت نام در این سایت باید کارت آمایش خود را ارائه دهند تا فرآیند احراز هویت آن‌ها انجام شود. در صورتی که اتباع برای احراز هویت کارت شناسایی یا اقامت دیگری ارائه دهند، احراز هویت آن‌ها انجام نخواهد شد و امکان استفاده از خدمات رمزارزی این درگاه را نخواهند داشت.

اگر برای مدارک مورد نیاز احراز هویت و مسائل مرتبط با آن سوالات بیشتری دارید، کارشناسان مجموعه در تمامی ساعات کاری روزهای هفته پاسخگوی شما خواهند بود. ضمنا مطالب وبلاگ و راهنمایی‌های سایت نیز به شما کمک خواهد کرد تا فرآیند احراز هویت را به آسانی پشت سر بگذارید و سپس در این سایت معاملات رمزارزی داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : یوبیتکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز