نبشی فولادی در یک نگاه + قیمت روز بازار آهن 24 تیر 1402

لست سکند

نبشی‌های زاویه‌دار در کاربردهای بسیار متنوعی از جمله ساخت قاب‌ها، تریلرها، کشاورزی، حصارکشی و بسیاری از محیط‌های تجاری و صنعتی دیگر استفاده می‌شوند. نبشی‌ها به ویژه از نوع L شکل، یک بست فلزی 90 درجه است که بیشتر در خرپاهای سقف استفاده می‌شود. این محصولات فولادی زاویه‌دار می‌توانند پایداری قابل اعتماد و مقاومت خوبی در برابر خوردگی را روی تیرهای نگهدارنده و سکوهای سازه‌ای ایجاد کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول فولادی می‌پردازد.

کاربرد و ویژگی‌های نبشی فولادی

نبشی‌های فولادی برای مصارف مختلفی در تعدادی از صنایع استفاده می‌شود. قاب بندی یکی از رایج ترین موارد استفاده برای زوایای فولادی است. اما از زوایای فولادی برای براکت‌ها، تریم، آرماتورها و بسیاری موارد دیگر نیز استفاده می‌شود. هرچه زاویه فولاد بزرگتر باشد، وزن و استرس بیشتری را می‌تواند تحمل کند.این محصولات در اندازه‌های استاندارد و یا با سایزها و تنظیمات سفارشی موجود هستند. نبشی‌ها بسته به کیفیت مورد نیاز ممکن است از مواد مختلفی ساخته شوند، اما رایج ترین آنها فولاد کم آلیاژ با مقاومت بالا یا فولاد کربنی نورد گرم است. به دلیل ارزش آن در بسیاری از کاربردهای ساختمانی و مهندسی، زاویه تولید شده در فولاد زاویه دار باید بسیار دقیق باشد. محاسبات متعددی برای تضمین یک نتیجه نهایی با کیفیت بالا انجام می‌شود.

قیمت نبشی جاوید بناب

نبشی‌ها به دلیل سازگاری، کارایی و هزینه ارزان در همه جا وجود دارند. نبشی فولاد جاوید بناب با بال‌های مساوی به روش نورد گرم تولید شده و از بهترین کیفیت برخوردار است. ضخامت و طول نبشی، دو عامل مهم در تعیین قیمت این محصول پرکاربرد هستند. معمولا نبشی چهار جاوید بناب از جمله محصولات پرطرفدار به لحاظ اندازه است. نبشی پنج جاوید بناب متناسب با نیاز مشتری در ضخامت‌های سه، چهار و پنج میل تولید می‌شود. قیمت ارز، نفت، سنگ آهن، هزینه‌های حمل و نقل و بسیاری از موارد دیگر در کاهش یا افزایش هزینه نبشی تاثیرگزار است.

جدول زیر شامل قیمت برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن می‌شود:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-t-bars-studs-angles/steel-angle-price/foolad-javid-bonab-angle

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز