ممنوعیت فروش برخی تجهیزات پزشکی مرتبط با کرونا در eBay

لست سکند

فروشگاه اینترنتی eBay برای جلوگیری از سودجویی و افزایش قیمت تجهیزات پزشکی فروش برخی از آنها را ممنوع کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از زومیت، فروشگاه اینترنتی eBay اعلام کرد برای جلوگیری از افزایش قیمت تجهیزات مرتبط با پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، فروش برخی از آن‌ها را ممنوع کرده است. فروشگاه بزرگ اینترنتی eBay در بیانیه‌ای گفته است از انتشار هرگونه فهرستی جلوگیری می‌کند که در آن، کاربر بخواهد ماسک از نوع N95 یا N100، ماسک مخصوص عمل حراجی، ژل ضدعفونی‌کننده‌ی دست یا دستمال‌های ضدعفونی‌کننده بفروشد.

در بیانیه‌ی eBay آمده است چنین فهرست‌هایی می‌تواند نقض‌کننده‌ی قوانین ایالات متحده و شرایط فروش در eBay باشد و رفتاری ناعادلانه در قیمت‌گذاری محصولات را به‌نمایش بگذارد. برخی از ایالات آمریکا مشمول قوانینی می‌شوند که هنگام بروز شرایط اضطراری، قیمت محصولات با افزایش شدید مواجه نشود و درواقع، افراد سودجو نتوانند با قیمت‌گذاری غیرواقعی کلاه‌برداری کنند.

راز آسمان پایتخت

در روزهای گذشته، کاربران با به‌اشتراک‌گذاشتن قیمت محصولات مرتبط با پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ابراز نگرانی کردند. در این تصاویر، می‌‌توان محصولاتی را مشاهده کرد که قیمتی نجومی پیدا کرده‌اند. در پستی از eBay، فردی بسته‌ای 10 عددی از ماسک‌های معمولی را به قیمت 200 دلار می‌فروخت. در پست دیگری نیز، یک بطری ژل ضدعفونی‌کننده‌ی دست به قیمت 34/95 دلار به‌علاوه هزینه‌ی ارسال 8/70 دلار به فروش گذاشته شده بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز