معرفی 4 مدل لپ تاپ با بهترین صفحه نمایش

لست سکند

برندهای مختلف لپ تاپ از صفحات نمایش متفاوت و متنوعی استفاده می کنند و نوع صفحه نمایش روی قیمت لپ تاپ تاثیر مستقیمی دارد. بیشتر خریداران لپ تاپ نیز به دلیل تنوع موجود در کیفیت صفحه نمایش سردرگم می‌شوند و همیشه این سوال وجود دارد که بهترین صفحه نمایش برای لپ تاپ‌ها کدام است و با توجه به نوع کاربری باید از کدام نوع صفحه نمایش استفاده کرد؟

کاماپرس در این گزارش با بررسی انواع صفحات نمایش، لپ تاپ‌هایی با بهترین صفحه نمایش را معرفی کرده است.

انواع صفحات نمایش لپ تاپ‌

این روزها صفحات نمایش لپ تاپ‌ها از تنوع زیادی برخوردار است. اگرچه بیشتر سازندگان لپ تاپ از صفحات نمایش LCD و انواع مختلف آن استفاده می‌کنند، اما صفحات نمایش LED، OLED، IPS،TN  و انواع جدیدتر نیز در برندهای مختلف استفاده می‌شود. در این میان، صفحات LED و مشتقات آن مصرف انرژی کمتری نسبت به LCD داشته و تصویر بهتری را نشان می‌دهند. البته این مزیت در صفحات نمایش OLED بیشتر به چشم می‌خورد. صفحات IPS نیز یک تفاوت عمده با صفحات LED و LCD دارد و آن هم جابه­جایی افقی کریستال‌ها در این نوع از صفحات نمایش است که محدودیت‌های زاویه دید را از بین می‌برد و رنگ و کنتراست خوب و دقت و ثبات رنگ فوق العاده­ای را به نمایش می­گذارد. در ادامه ویژگی صفحات نمایش چهار مدل لپ تاپ بررسی شده است.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU604VY-AB

این مدل لپ تاپ ایسوس بهترین صفحه نمایش را در بین لپ تاپ‌های هم رده خود دارد و دارای یک صفحه نمایش 16 اینچی IPS است که بدون حاشیه می‌تواند وضوح تصویر QHD+ را به کاربر ارائه دهد. این صفحه نمایش دارای رزولیشن 1600*2560  پیکسل بوده و زمان پاسخگویی در آن سه میلی ثانیه است. لپ تاپ ‌ ROG Zephyrus M16 با این صفحه نمایش با کیفیت، مناسب علاقه­مندان بازی‌های رایانه­ای و کسانی است که برای طراحی و کارهای گرافیکی از لپ تاپ استفاده می‌کنند.

قیمت لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU604VY-AB در زمستان 1402 حدود 247 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ اپل MacBook Pro 14 (2023)-MTL83

یکی از جذابیت ها و ویژگی های منحصر به فرد مک بوک های اپل همواره صفحه نمایش آن بوده است. در این مدل نیز ما شاهد یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش لپ تاپ های موجود در بازار هستیم. صفحه نمایش MacBook Pro 14 با سایز 14.2 اینچ دارای پنل OLED است. نوع صفحه نمایش این مدل Liquid Retina XDR می‌باشد که مختص لپ تاپ های اپل است. وضوح تصویر 4K با رزولوشن 1964*3024 و نرخ به روزرسانی 120Hz برای پخش با کیفیت ترین ویدئوها یک گزینه ایده آل می باشد. صفحه نمایش این مک بوک مات بوده و شدت روشنایی 600nits را ارائه می دهد که میزان روشنایی خوبی برای این لپ تاپ است.

قیمت لپ تاپ اپل MacBook Pro 14 (2023)-MTL83 حدود 92 میلیون تومان است.

 

قیمت لپ تاپ - کاماپرس

لپ تاپ لنوو مدل Legion PRO 7-CA

این مدل در بین لپ تاپ‌های لنوو یکی از بهترین نمونه‌ها برای علاقه­مندان به بازی و متخصصان طراحی و گرافیک محسوب می‌شود. صفحه نمایش 16 اینچی این لپتاپ از نوع WQXGA IPS مات بوده و با رزولیشن 1600*2560 پیکسل، واضح‌ترین تصویر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. وضوح تصویر ارائه شده در این لپ تاپ 2K است و از تکنولوژی‌های استفاده شده در آن می‌توان به Dolby Vision، HDR 400،  G-Sync و DC dimmer  اشاره کرد.

قیمت لپ تاپ لنوو مدل Legion PRO 7-CA حدود 160 میلیون تومان است.

قیمت لپ تاپ - کاماپرس

لپ تاپ ام اس آی مدل Stealth 16 A13VF Mercedes AMG Motorsport

صفحه نمایش 16 اینچی این دستگاه از نوع OLED با روکش مات و رزولوشن 3840*2400  وضوح تصویری 4K را ارائه می دهد. نرخ به روزرسانی تصویر 60Hz کیفیت پخش ویدئو عالی را ایجاد می کند. زاویه دید 180 درجه و مات بودن نمایشگر در محیط های باز و روشن عملکرد عالی از خود نشان می دهد. و برای کسانی که امور گرافیک و طراحی دارند نیز مناسب هست.

قیمت لپ تاپ ام اس آی مدل Stealth 16 A13VF Mercedes AMG Motorsport حدود 124 میلیون تومان است.

بهترین لپ تاپ‌ موجود در بازار را از کجا بخریم؟

آداک یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه واردات و فروش انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت و کامپیوترهای یک‌ پارچه است. این شرکت با بیش از 21 سال سابقه فعالیت در زمینه تامین و فروش محصولات در حوزه آی تی، فروشگاه اینترنتی خود را به آدرس https://adak.shop از سال 1397 راه اندازی کرده است. پشتیبانی حضوری و آنلاین این شرکت در چهار فروشگاه و سایت این شرکت از طریق شماره تلفن 02142297 انجام می‌شود. قیمت لپ تاپ های معرفی شده در این گزارش نیز برگرفته از سایت آداک شاپ بوده و برای این تاریخ می باشد. متقاضیان می‌توانند با خرید لپ تاپ از آداک شاپ، محصول خریداری شده را ظرف دو ساعت در تهران و یک الی دو روز کاری در سایر شهرها دریافت کنند.

انتهای پیام

 

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز