معرفی هتل پارسیان استقلال تهران + قیمت روز واحدهای اقامتی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تصمیم گیری در مورد نوع هتل یا اقامتگاه تاثیر بسیاری بر کیفیت سفر می‌گذارد. یک انتخاب صحیح در طول سفر باعث کسب رضایت در میان تمامی اعضای خانواده می‌شود. هتل‌ پنج ستاره استقلال تهران با ارائه انواع واحدهای اقامتی زیبا، خدمات و امکانات بین المللی سعی در ایجاد تجربه‌ای عالی برای مهمانان خود را دارد. این هتل با نام سابق هتل هیلتون از جمله اقامتگاه‌های لوکس پایتخت است. برج‌های دوقلوی غربی و شرقی هتل استقلال تهران در مجاورت رشته‌کوه البرز قرار دارند. این هتل به برخی از مکان‌های پربازدید پایتخت و همچنین چشم ‌اندازی بدون مانع از کل شهر دسترسی دارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی این هتل و قیمت روز سوئیت‌های آن می‌پردازد.

تفاوت واحدهای اقامتی برج شرقی و غربی

واحدهای اقامتی هتل در دو برج شرقی و غربی شامل دو نوع اتاق و سوئیت می‌شود. تمامی واحدها از تجهیزاتی نظیر صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، اینترنت، یخچال، مینی بار و تخت خواب برخوردار هستند. امکانات هر دو برج تاحد زیادی مشابه یکدیگر است. سیستم‌های امنیتی ضد حریق و خدمات 24 ساعته روم سرویس از دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل پارسیان استقلال است. یکی از تفاوت‌های اصلی برج شرقی با برج غربی در چشم انداز اتاق‌های آن است. با اقامت در برج شرقی شاهد مناظر زیبایی از رشته کوه البرز خواهید بود. در حالی که واحدهای اقامتی برج غربی رو به پایتخت قرار دارند. برج شرقی شامل 114 باب اتاق یک نفره، 159 باب اتاق دو نفره، 15 واحد سوئیت معمولی و سه باب سوئیت رویال می‌شود. برج غربی دارای 28 سوئیت معمولی و دو باب سوئیت رویال است. در برج غربی 54 باب اتاق یک نفره و 175 باب اتاق دو نفره طراحی و ساخته شده است. قیمت روز اتاق یک تخته شرقی به مبلغ سه میلیون و 750 هزار تومان قابل رزرو است. اتاق دو تخته دبل شرقی و دو تخته توئین شرقی به مبلغ چهار میلیون و 300 هزار تومان است. قیمت روز یک شب اقامت در سوئیت معمولی شرقی به مبلغ شش میلیون و 200 هزار تومان تمام می‌شود.

موقعیت مکانی هتل

موقعیت مکانی هتل عامل مهمی است که می‌تواند بر قیمت روز هتل تاثیر بگذارد. هتل‌ها در مقاصد توریستی محبوب یا نواحی تجاری مرکزی، گران‌تر از هتل‌های در مناطق کمتر محبوب هستند. هتل پارسیان استقلال نیز از دسترسی خوبی برخوردار است. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به نمایشگاه تهران، اجلاس سران اسلام، صداوسیما و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

هتل استقلال تهران را با سفرانه رزرو کنید

رزرو انواع اقامتگاه‌ها از جمله هتل استقلال تهران در وبسایت سفرانه تنها با چند کلیک به راحتی امکان‌پذیر است. با عضویت در وبسایت سفرانه می‌توان از انواع تخفیفات فصلی سفرانه جهت رزروی مقرون به صرفه استفاده کرد. لازم به ذکر است که در صورت کنسلی، مجموعه سفرانه خسارتی تحت عنوان کارمزد دریافت نخواهد کرد. کاربران می‌توانند جهت اطلاع از تخفیفات فصلی و قیمت روز واحدهای اقامتی از طریق وبسایت یا شماره تماس 02179515 با کارشناسان سفرانه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز