معرفی توری حصاری و کاربرد آن + قیمت روز بازار آهن آلات 3 تیر 1402

توری حصاری-کاماپرس
لست سکند

توری حصاری یا فنس یک محصول همه کاره با هزاران کاربرد مختلف در صنایع گوناگون است. چیزی که توری حصاری را به یک محصول قابل انطباق تبدیل می‌کند این است که می‌تواند در تعداد بی‌شماری از مشخصات تولید شود. بسته به قابلیت‌های تولید، ترکیبات تقریباً بی‌پایانی از اندازه‌های دهانه و قطر سیم‌ها وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در ساختار بافته شده یا یا به طریق جوش دادن تولید کرد.

کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول فولادی می‌پردازد.

توری حصاری چه کاربردی دارد؟

محصولات توری حصاری به طور گسترده برای تقویت، زره پوش، حفاظت، حصار، حمل و نمایش عملیات در مناطق مختلف مورد مصرف قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت که توری حصاری جزء لاینفک صنعت و زندگی روزمره است. این محصولات معمولاً در کاربردهای صنعتی زمانی بیشترین استفاده را دارد که نیاز به جداسازی یا فیلتراسیون باشد. همچنین برای استفاده در کاربردهای تجاری مانند غربالگری حشرات یا حصار حیوانات گزینه محبوبی است. کاربردهای گسترده‌تر برای توری حصاری شامل ایجاد امنیت، حفاظ پنجره، ماشین، صفحه راه پله، صفحه شومینه، حفاظ ناودانی و تهویه می‌شود. اخیراً، توری حصاری در زمینه معماری و صحنه هنر نیز ظهور کرده است.

مواد توری حصاری و ویژگی آن

سیم‌های مورد استفاده برای ساخت توری حصاری را می‌توان از فولاد کربنی، فولاد گالوانیزه، فولاد روکش شده پی وی سی، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس، آلیاژهای مس نظیر برنج و برنز و سایر فلزات یا آلیاژها ساخت. توری ساخته شده از سیم‌های فولادی کربنی استحکام بالایی دارد، مغناطیسی است و می‌توان آن را گالوانیزه یا برای جلوگیری از خوردگی رنگ کرد. توری ساخته شده از سیم‌های فولادی ضد زنگ، در عوض، نیازی به عملیات سطح بیشتری ندارد. در حالی که از یک سو، سیم مسی انعطاف پذیری، رسانایی حرارتی و الکتریکی بالایی دارد و در برابر خوردگی جوی مقاوم است. از سوی دیگر، سیم برنجی دارای خواص بسیار عالی در برابر سایش است. سیم آلومینیوم، دیگر ماده مورد استفاده در ساخت توری حصاری است. از آن برای شبکه‌های بسیار سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی استفاده می‌شود.

جدول زیر شامل قیمت برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن می‌شود:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-wire-mesh-price/steel-fence-mesh

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز