معرفی بهترین تور دبی برای نوروز 1403 +(راهنمای سفر)

تور نوروز دبی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اگر برای تعطیلات نوروز به دنبال یک سفر خارجی کم‌هزینه و هیجان‌انگیز هستید، رزرو تور دبی نوروز 1403 با توجه به فاصله کم این کشور از ایران و برخورداری از جاذبه‌های گردشگری متنوع، گزینه­ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، دبی یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی جهان از نظر امکانات تفریحی و رفاهی است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. با رزرو تور دبی نوروز 1403 می‌توان تعطیلات بهار را در یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان سپری کرد و پس از تماشای معماری باشکوه و آسمان‌خراش‌های زیبا، در سواحل آرام این کشور با منظره زیبای خلیج فارس استراحت کرد.

در این گزارش، راهنمای سفر و چگونگی رزرو تور دبی نوروز 1403 ارائه شده است.

دبی کجاست؟

دبی، بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی است که از نظر جغرافیایی، در سواحل جنوب شرق خلیج فارس واقع شده است. این شهر شگفت‌انگیز، یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه و قاره آسیا است که تاکنون سرمایه‌گذاری‌های کلانی در حوزه توریسم در آن صورت گرفته است؛ به‌طوری که سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند.

چرا رزرو تور نوروز دبی؟

دبی، شهر تفریحات و سرگرمی‌های شگفت انگیز و تمام نشدنی است که بازدید از آن‌ها در یک سفر امکان‌پذیر نخواهد بود؛ از این رو بهتر است پیش از اقدام به رزرو تور نوروز دبی، ابتدا لیستی از مراکزی که قصد مراجعه به آن‌ها دارید، تهیه کنید. برخی از مهم‌ترین مراکز تفریحی و گردشگری دبی در ادامه معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

سواحل طلایی:دبی، مملو از سواحل متعددی است که هر یک امکانات تفریحی و رفاهی ویژه‌ای را برای مسافران فراهم کرده است. از جمله این سواحل می‌توان به ساحل جمیرا، پارک ساحلی الممزار، ساحل لامر، ساحل مارینا دبی، ساحل کایت دبی و ساحل ام سقیم اشاره کرد.

تور دبی نوروز 1403-کاماپرس

مساجد و بناهای تاریخی:مساجد دبی از جمله مسجد جمیرا، یکی از جاذبه‌های محبوب گردشگری این شهر است که جلوه درخشانی از هنر معماری اسلامی را به نمایش می‌گذارد. از دیگر مساجد باشکوه دبی می‌توان به مسجد جامع دبی، مسجد خلیفه التاجر و مسجد ایرانی اشاره کرد.

موزه‌ها: اگر به تاریخ علاقه‌­مند باشید و بخواهید درباره معماری سنتی در دبی، اهمیت خورها، نحوه صید مروارید، مساجد، بازارها و ادوات موسیقی عربی بیشتر بدانید، موزه‌های باشکوه و زیبای دبی را نباید از دست دهید. از جمله این موزها­ می‌توان به موزه اتحاد، موزه قهوه، موزه سکه، موزه آینده، موزه نایف، موزه شتر و موزه تاریخ سینما اشاره کرد.

پارک‌ها: یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی در دبی، انواع پارک‌های ساحلی و غیر ساحلی با امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران است. در تور دبی نوروز 1403 می‌توان ساعاتی از روز را دور از زندگی شهری و در آرامش به استراحت پرداخت. از جمله این پارک‌ها می‌توان به پارک زعبیل و پارک ساحلی جمیرا اشاره کرد.

تور دبی-نوروز 1403-کاماپرس

مدارک و شرایط اخذا ویزا برای سفر به دبی

نخستین قدم برای سفر به دبی، اخد ویزای توریستی این کشور است. دریافت ویزای توریستی دبی تنها از طریق کارگزار آن و پیش از سفر به دبی امکان‌پذیر است. اعتبار ویزای معمولی دبی 14 روز بوده و برای اقامت بیشتر باید ویزای یک ماهه یا سه ماهه دریافت کرد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی شامل پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار، مدارک شناسایی و بیمه مسافرتی است. البته در صورت رزرو تور دبی نوروز 1403، آژانس گردشگری تمامی این کارها را انجام می­دهد.

در دبی از کجا خرید کنیم؟

مراکز خرید دبی با برخورداری از معماری لوکس و مدرن، فضایی دلنشین، قیمت‌های مناسب، فضاهای باز و انواع رستوران و کافه با غذاهای لذیذ و متنوع، یکی از مراکز تفریحی مهم این شهر محسوب می‌شود. سیتی سنتر دیره، اوت لت مال، وافی دبی، برجمان، فستیوال سیتی دبی، مرکاتو و مرکز خرید ابن بطوطه از جمله معروف‌ترین مراکز خرید دبی است که در تور دبی نوروز 1403 می‌توانید به آن‌ها سر بزنید.

تور دبی نوروز 1403-کاماپرس

بهترین رستوران‌ها و غذاهای دبی

امتحان کردن غذاهای جذاب عربی، یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر به دبی محسوب می‌شود. با رزرو تور دبی نوروز 1403 می‌توانید به سری به رستوران‌ها و کافه‌های متعدد محلی و بین‌المللی دبی بزنید و غذاهای محلی آن را امتحان کنید. از معروف‌ترین رستوران‌های دبی می‌توان به کافه رستوران تام اند سرژ، رستوران Dinner In The Sky، رستوران Pierchic و رستوران BB Social Dining  اشاره کرد.

تور دبی نوروز 1403-کاماپرس

رزرو تور نوروز دبی با “سلام پرواز”

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان، یک مجموعه فعال و معتبر در زمینه گردشگری و اجرای انواع تور با خدمات ویژه به مقاصد داخلی و خارجی است. این مجموعه با داشتن تیمی متخصص و مجرب، تور دبی نوروز 1403 را با بهترین قیمت برگزار می‌کند.

از خدمات ویژه سلام پرواز می‌توان به صدور بلیت ایرلاین‌های داخلی و خارجی، انجام بیمه مسافرتی،  صدور بلیت الکترونیکی، رزرو هتل، ترانسفرهای گروهی و انفرادی و اخذ ویزای کشورهای مجاز برای پاسپورت ایرانی اشاره کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت salamparvaz.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز