معرفی ارزان ترین کرم ضد چروک صورت و دور چشم

لست سکند

پیری و افزایش سن باعث افتادگی پلک و پوست صورت می‌شود و معمولا این روند در تمامی افراد اعم از زنان و مردان تقریبا از 40 سالگی شروع می‌شود. برخی افراد به دلیل استرس فراوان و مشکلات مختلف زودتر دچار افتادگی یا اصطلاحا پیری پوستی در نواحی مختلف صورت خود می‌شوند. اما روش‌های مناسب و راحتی وجود دارند که افراد با آن‌ها روند پیری پوست را کند می‌کنند. از جمله این روش‌ها خرید کرم دور چشم و کرم ضد چروک صورت است.

به گزارش کاماپرس، زیبایی در دنیای امروز بسیار مهم شده و افراد به منظور داشتن صورت و بدن بی‌عیب و نقص به هر کاری اعم از روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی متوسل می‌شوند. این موضوع نه تنها بین خانم‌ها بلکه برای آقایان نیز مهم شده است. یکی از اجزای اصلی زیبای که بین خانم‌ها و آقایان مشترک بوده پوست صورت است. هر چه پوست صورت بی‌نقص‌تر و بدون افتادگی باشد، چهره شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. این روزها روش‌های زیادی برای جلوگیری از افتادگی پوست یا همان پیری آن به وجود آمده اما اغلب تهاجمی و خطرناک هستند. استفاده از دستگاه‌های مختلف که دارای اشعه‌های خطرناک هستند یا لیفت، اغلب تهاجمی است و برخی از زیباجویان با به کارگیری این روش‌ها دچار مشکلات زیاد و غیرقابل جبران در پوست صورت خود شده‌اند.

تمرکز روی پوست صورت با روش‌های تهاجمی بسیار خطرناک و ریسکی است. معمولا حتی افرادی که دچار مشکلات ظاهری نمی‌شوند با عوارض جانبی این روش‌ها در بلندمدت مواجه خواهند شد. اما روش‌های کمتر خطر و بسیار موثری وجود دارند که به هیچ عنوان تهاجمی نیستند و عوارض خاصی ندارند، که از جمله آن‌ها خرید کرم دور چشم و کرم ضد چروک صورت است.

این کرم‌ها متناسب با نوع پوست متفاوت هستند و استفاده از آن‌ها در بلندمدت نه تنها از روند پیری پوست جلوگیری می‌کند بلکه باعث افزایش شفافیت و کاهش لک و زایده‌های صورت نیز می‌شوند. بنابراین خرید کرم دور چشم و کرم ضد چروک صورت مناسب کارآتر و به صرفه‌تر است.

خرید کرم ضد چروک ارزان

اگر به دنبال کرم ضدچروک ارزان قیمت هستید، می‌توانید از محصول ایرانی آردن استفاده کنید. این محصول از لیپوزوم آ اچ آ 10، سرامید و فسفولیپید تشکیل شده و باعث افزایش رطوبت پوست صورت می‌شود. کرم ضدچروک مذکور از رفع چین و چروک‌های سطحی پوست جلوگیری کرده و به نوعی آن را سفت می‌کند. این کرم به نوعی باعث بازسازی و ترمیم پوست صورت و همچنین نرمی و شفافیت آن می‌شود. کرم ضد چروک صورت آردن با حجم 50 میلی‌لیتری در بازار موجود است و با اعمال تخفیف 10 درصدی سایت سفیر، 71 هزار و 100 تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر محصول مذکور، افرادی که کرم ضد چروک صورت از برند ایرانی می‌خواهند، می‌توانند محصول لیفتازوم فیس دوکس را مورد بررسی قرار بدهند. این محصول برای رفع چین و چروک سطحی پوست و جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک‌های عمیق پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرم ضد چروک فیس دوکس به دلیل داشتن لیفتازوم باعث افزایش لاستیسیته پوست می‌شود و در نتیجه استفاده کننده پوستی منعطف و مستحکم خواهد داشت. حجم این کرم 40 میلی‌لیتر بوده و نرخ آن در سایت سفیر به 74 هزار و 800 تومان می‌رسد.

خرید کرم دور چشم ارزان قیمت از سفیر

یکی از کرم‌های دور چشم ارزان قیمت بازار، هیدرازوم فیس دوکس است که در ایران تولید می‌شود. این کرم دور چشم مرطوب کننده بوده و باعث بازسازی پوست حساس دور چشم می‌شود. ضمنا این کرم دور چشم ترک، قرمزی، خشکی و التهاب پوست دور چشم را برطرف می‌کند. خرید کرم دور چشم هیدرازوم فیس دوکس به افراد دارای چشم جوان توصیه می‌شود. اندازه این کرم 15 میلی‌لیتر بوده و در سایت سفیر، با تخفیف 15 درصدی، به قیمت 83 هزار و 800 تومان عرضه شده است.

دیگر کرم دور چشم ارزان قیمت بازار، کرم سه کاره مای است. این کرم برای رفع چین و چروک‌های ریز دور چشم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. گذشته از آن، این کرم دور چشم به درمان پف، تیرگی و چروک پوست دور چشم نیز کمک می‌کند. کرم دور چشم سه کاره مای از کمپلکس سینکل، عصاره گیاهان دریایی و روغن جوجوبا و همچنین ویتامین آ و ای تشکیل شده است که با این مواد باعث آبرسانی و افزایش استحکام پوست دور چشم می‌شود. این محصول در اندازه 15 میلی‌لیتری به بازار عرضه شده و در سایت سفیر، با تخفیف 15 درصدی، با نرخ 88 هزار و 400 تومانی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز