مطمئن ترین و راحت ترین راه انتقال ارز با “ووچر پرفکت مانی”

انتقال ارز-کاماپرس
لست سکند

پرفکت مانی نام یک سیستم پرداخت بین‌المللی است که امروزه در میان ایرانی­ها با توجه به مزایا و قابلیتهای بالای آن در انتقال ارز به محبوبیت بالایی رسیده است. روش‌های متعددی برای بهره‌مندی از خدمات سیستم پرداخت پرفکت مانی وجود دارد که خرید ووچر پرفکت مانی یا کارت شارژ پرفکت مانی یکی از آنهاست.

به گزارش کاماپرس، خرید کد ووچر پرفکت مانی، یک روش ساده و آسان برای استفاده از خدمات سیستم پرداخت بین‌المللی پرفکت مانی و انجام تراکنش‌های ارزی با سرعت بالا و با کارمزد بسیار پایین است. کد ووچر پرفکت مانی به‌واسطه مزایای متعدد آن از جمله امنیت، استفاده آسان، ارتباط نداشتن با تحریم‌ها و امثال آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. استفاده از این کد علاوه بر حل مشکلات پرداخت ارزی، قابلیت درآمد ارزی را نیز برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی صفر تا صد خرید ووچر پرفکت مانی فوری ‌پرداخته است.

پرفکت ­مانی چیست؟

برای آشنایی با کد ووچر پرفکت مانی و نحوه استفاده از آن بهتر است ابتدا با سیستم پرداخت بین‌المللی پرفکت مانی آشنایی داشته باشیم. پرفکت مانی نام یک سیستم پرداخت بین‌المللی است که نخستین بار توسط شرکتی با همین نام واقع در کشور پاناما، فعالیت خود را با هدف تسهیل پرداخت و انتقال ارز به‌شکل ایمن و با کارمزد پایین آغاز کرد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

در حال حاضر روش‌های متعددی برای استفاده از خدمات سیستم پرفکت مانی در نظر گرفته شده که ووچر الکترونیکی پرفکت مانی یکی از بهترین و آسان‌ترین این روش‌ها است. ووچر پرفکت مانی شامل یک کد 10 رقمی ووچر و یک کد فعالسازی 16 رقمی ووچر بوده که به آسانی از صرافی‌های معتبر قابل خریداری است. با داشتن ووچر مانی می‌توان به‌راحتی و تنها با وارد کردن کدهای موردنظر، خدمات و کالاهای موردنیاز را از سایت‌های خارجی به‌صورت ارزی خریداری کرد.

راز آسمان پایتخت

ووچر پرفکت مانی-کاماپرس

خرید ووچر پرفکت مانی چه مزایایی دارد؟

خدمات ووچر پرفکت مانی به‌واسطه مزایای متعدد آن، یکی از خدمات محبوب شرکت پانامایی پرفکت مانی است. برخی از این مزایا در ادامه بررسی شده است.

استفاده آسان: استفاده از کد ووچر پرفکت مانی بسیار آسان بوده و مشکلاتی همچون رد تراکنش، تاخیر در تراکنش، تایید برای نقد کردن ووچرها و امثال آن ندارد.

امنیت بالا: شرکت پرفکت مانی تمامی روش‌های نفوذ عوامل مخرب در استفاده از کد ووچر پرفکت مانی را مسدود کرده و از دارایی کاربران خود به‌خوبی محافظت می‌کند؛ از این رو پرداخت در این روش به‌صورت مستقیم و با امنیت بالا صورت می‌گیرد.

نداشتن تاریخ انقضا: کد ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت شارژ نامحدود عمل کرده و شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت انقضای کارت خود، در هر زمان که مایل باشید، مبالغ خود را نقد کرده یا از کد ووچر خود استفاده کنید.

کارمزد پایین: کارمزد تراکنش‌های صورت گرفته از طریق کد ووچر مانی به‌قدری پایین است که تقریبا هیچ هزینه‌ای برای صاحبان آن‌ها ندارد. کارمزد پایین این کدها برای افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال یا صاحبان کسب و کار که دائما مشغول پرداخت‌های ارزی هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

ارتباط نداشتن با تحریم‌ها: مهم‌ترین مزیت سیستم پرفکت مانی برای ایرانی‌ها در مقایسه با سایر سیستم‌ها مانند پی‌پل یا مستر کارت، عدم اعمال تحریم‌های آمریکا است؛ به‌طوریکه کاربران ایرانی می‌توانند با خرید پرفکت مانی به‌راحتی به دریافت و انتقال ارز اقدام کنند.

خرید و فروش سریع: با خرید کد ووچر پرفکت مانی بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات، مبلغ موردنظر بدون هیچ‌گونه تاخیر به حساب شما واریز می‌شود. علاوه بر خرید آسان و سریع، می‌توانید کد ووچر مانی را در هر نقطه از دنیا، در کوتاه‌ترین زمان فروخته و مبلغ نقد از صرافی دریافت کنید.

چطور ووچر پرفکت مانی خریداری کنیم؟

برای دریافت ووچر پرفکت مانی می‌توانید از دو طریق افتتاح حساب کاربری در سایت پرفکت مانی و شارژ حساب و همچنین خرید از طریق صرافی‌های معتبر اقدام کنید. در خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی‌های معتبر داخلی، دیگر نیازی به افتتاح حساب کاربری و سر و کله زدن با چالش‌های آن نداشته و می‌توانید به‌راحتی کد ووچر با مبلغ موردنظر را خریداری ‌کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی با ایرانکس

“ایرانکس ” به‌عنوان یک صرافی ارز دیجیتال معتبر به آدرس اینترنتی http://iranex.cc  در راستای تسهیل مبادلات ارزهای دیجیتال، خدمات ویژه‌ای را در زمینه‌ فناوری ارزهای دیجیتال مانند خرید ووچر پرفکت مانی عرضه می‌کند. این مجموعه با بهره‌مندی از یک تیم تخصصی در زمینه طراحی پلتفرم‌های معاملاتی، بستری ایمن و بین‌المللی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

از جمله مزایای خرید ووچر پرفکت مانی از این صرافی می‌توان به پشتیبانی شبانه­روزی، امکان معامله آنی، همکاری در فروش با دعوت از کاربران جدید و همچنین آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات دنیای رمزارزها اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مطمئن ترین و راحت ترین راه انتقال ارز با “ووچر پرفکت مانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز