مش آجدار چیست؟ + جدول قیمت روز محصولات بازار آهن 17 تیر 1402

لست سکند

توری یا مش به صورت کلی از قرار گرفتن میلگردها به صورت افقی و عمودی بر روی هم تولید می‌شود. عرضه این محصول متناسب با ابعاد چشمه و اندازه‌های مفتول در سایزهای گوناگون صورت می‌گیرد. مش آجدار یا مش جوشی به واسطه فرآیند جوشکاری در محل‌های مورد نظر به هم متصل می‌شوند.

کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول فولادی و کاربرد آن می‌پردازد.

انواع کاربرد مش آجدار

این محصول فولادی در روسازی‌های بتنی، کفپوش معلق و مقاطع بتنی پیش ساخته به طور گسترده کاربرد دارد. از دیگر موارد استفاده این محصول می‌توان به مسیرهای پیاده روی بتنی، دال‌های زمینی صنعتی و تجاری و پایه‌های مسکونی اشاره کرد. قبل از انتخاب شبکه مناسب برای کاربرد خود با یک مهندس مشورت کنید استفاده از اندازه مش اشتباه می‌تواند منجر به شکست ساختار بتنی شود.

ویژگی‌های مش دنده‌ای یا آجدار

استحکام بالا و بهبود چسبندگی به بتن از خصوصیات مهم این محصول فولادی است. مش آجدار ترک خوردگی بتن را که ممکن است در نتیجه انقباضات رخ دهد به حداقل می‌رساند. مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، دوام و عمر طولانی از دیگر مزایای مش دنده‌ای است.

قیمت مش جوشی تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

خصوصیات فیزیکی، اتفاقات سیاسی و اقتصادی هریک تاثیرات خاص خود را در تعیین قیمت مش آجدار دارند. از آن جا که ساخت مش به واسطه محصولی به نام میلگرد صورت می‌گیرد بنابراین هرگونه تغییر در قیمت میلگرد بر هزینه نهایی مش جوشی تاثیر می‌گذارد. سایز میلگرد، نوع میلگرد، سایز چشمه از دیگر عوامل فیزیکی موثر است. سایر فاکتورهایی که هزینه مش جوشی را تغییر می‌دهد شامل قیمت ارز، قیمت نفت، مواد اولیه، هزینه‌های حمل و نقل و غیره می‌شود. خرید بهترین توری مش آجدار متناسب با نوع کاربرد مصرف کننده، نیاز به دقت و دریافت مشاوره دارد. مجموعه آهن ملل به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر انواع مش آجدار را در کنار سایر محصولات فولادی به فروش می‌رساند. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه هرگونه مشاوره به صورت تلفنی هستند.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر شامل قیمت روز برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن می‌شود:

منبع: https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-wire-mesh-price/steel-ribbed-mesh

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز