مشاهده قیمت تتر در سایت همتاپی

لست سکند

تتر به عنوان یکی از مهمترین استیبل کوین‌های بازار سهم قابل توجهی از بازار رمز ارزها را به خود اختصاص داده است. مشاهده قیمت تتر تا اندازه‌ای در میان کاربران برای خرید و فروش این توکن اهمیت دارد که سایت همتاپی گزینه‌ای به عنوان خرید و فروش آسان تتر را به درگاه خود اضافه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تتر پشتوانه دلاری دارد و طی روزهای اخیر که قیمت رمزارزها همواره در حال تغییر بود، نرخ این ارز دیجیتال ثابت باقی ماند. هم اکنون نیز قیمت تتر در محدوده 1 دلار قرار دارد.

زمانی که قیمت بیت کوین و اتریوم دستخوش تغییرات ناگهانی و غیر قابل پیش بینی می‌شود، بیشتر افراد سرمایه‌شان را به سمت خرید استیبل کوین‌ها مانند تتر می‌آورند. اینجاست که پیش بینی قیمت تتر اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

قیمت تتر و تحلیل تکنیکال

مشتریان با تحلیل تکنیکال این رمزارز سعی در پیش بینی آینده قیمتی آن دارند و تلاش می‌کنند تا با خرید و فروش به موقع بیشترین سود را به دست آورند یا از زیان احتمالی جلوگیری کنند.

راز آسمان پایتخت

تحلیل تکنیکال تتر در دو روز گذشته نشان دهنده شکست خط روند شکل گرفته آن است. همین موضوع سبب شد تا قیمت این رمزارز تا محدوده 52 هزار و 800 تومانی اصلاح بخورد و نزول داشته باشد. بعد از آن با دو کندل قوی اصلاح کامل‌تری داشت و تا مرز 52 هزار تومانی عقب نشینی کرد.

براساس شاخص برایند تتر بخریم یا بفروشیم؟

شاخص‌های مختلفی برای تحلیل تتر وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها شاخص برایند تحلیل تکنیکال تتر است.

این شاخص به صورت آنی نمایی کلی از تحلیل تکنیکال تتر در بازه زمانی انتخاب شده را در معرض دید معامله‌گر قرار می‌دهد. در واقع این ابزار برایندی معروف از محبوب‌ترین اندیکاتورهای تکنیکال تتر همچون متحرک واگرایی/همگرایی، ایچیموکو، استوکاستیک، مومنتوم و شاخص قدرت نسبی است.

در بالای نمودار گزینه بازه زمانی قرار دارد که با انتخاب آن می‌توانید پیش بینی قیمت تتر را در آن بازه زمانی ببینید. اگر بازه زمانی یک ماهه را انتخاب کرده باشید، در صورتی که نمودار به شما پیشنهاد خرید دهد به این معنی است که قیمت تتر در بازه زمانی یک ماه آینده بالاتر می‌رود. نتیجه تحلیل تکنیکال در پایین نمودار 5 گزینه زیر خواهد بود:

  • فروش
  • خرید
  • نگهداری
  • تاکید برای فروش
  • تاکید برای خرید

خرید تتر از همتاپی

سایت همتاپی به منظور راحتی بیشتر مشتریان خود، گزینه‌ای تحت عنوان خرید و فروش آسان تتر را تبیین کرده است. معامله گران با استفاده از این گزینه امکان معامله سریع و آسان تتر را خواهند داشت.

برای خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری از درگاه همتاپی کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و بعد از اتمام فرآیند ثبت نام روی رمزارز مورد نظر خود کلیک کنید.

صرافی رمزارزی همتاپی

همتاپی سال 98 در پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی به طور رسمی شکل گرفت. این صرافی اولین شرکت فعال در حوزه بلاکچین و خرید و فروش انواع رمزارز است که توانست سال 1399 عنوان برترین استارتاپ استان خراسان را به دست آورد. این مجموعه همواره تلاش کرده تا با فراهم کردن بستر امنیتی شرایط را برای معامله آسان و امن مشتریان خود فراهم آورد. به همین دلیل افراد زیادی جذب این صرافی می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : همتاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز