مزیت های استخدام پرستار در منزل برای سالمندان

افزایش مشغله‌های روزمره و گرفتاری خانواده‌ها سبب شده تا این افراد کمتر به والدین خود بپردازند. در صورتی که والدین سالخورده دچار بیماری مانند آلزایمر و دیگر امراض باشند، مراقبت مداوم از آن‌ها حائز اهمیت و البته وقتگیر است. با توجه به شرایط کنونی، اگر فردی امکان مراقبت از والدین خود را نداشته باشد، دریافت خدمات مراقبت در منزل مانند: استخدام پرستار در منزل و … توصیه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با افزایش سن و سال، میزان ایمنی بدن کاهش پیدا کرده و انواع امراض به سراغ فرد می‌آید. برخی از این بیماری‌ها ریشه مشخصی دارند، اما برخی از انواع آن منشا خاصی ندارند. آلزایمر یا فراموشی یکی از بیماری‌هایی است که در اثر کهولت سن معمولا گریبان گیر سالخوردگان می‌شود. این بیماری با علائمی خود را بروز می‌دهد و درمان خاصی ندارد، تنها با مراقبت‌های کامل و ویژه می‌توان از رشد بیشتر این مریضی جلوگیری کرد. معمولا فرزندان تلاش می‌کنند تا حداکثر مراقبت را از والدین خود که دچار این مریضی هستند، داشته باشند. اما این روزها به دلیل مشغله‌ها و مشکلات موجود، امکان رسیدگی تمام وقت به والدین وجود ندارد. در چنین شرایطی به منظور جلوگیری از تبعات منفی و دردسرهای بعدی، افراد از خدمات مراقبت در منزل مراکز تخصصی و معتبر بهره مند می‌شوند.

چرا استخدام پرستار در منزل برای سالمندان بهتر است؟

این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که سالخوردگان دچار فراموشی، اختیار بسیاری از مسائل را از دست می‌دهند و حتی روی انجام امور روزمره خود نیز کنترلی ندارند. به همین دلیل باید فردی به صورت تمام وقت یا پاره وقت از آن‌ها مراقبت و وضعیت آن‌ها را کنترل کند. اگر فرزندان بتوانند خودشان این کار را انجام دهند از استخدام پرستار در منزل بی‌نیاز خواهند شد. اما در صورتی که شاغل باشند یا به دلیل مسائلی مثل دوری و دیگر مشکلات امکان مراقبت از سالخوردگان خود را نداشته باشند، از خدمات مراقبت در منزل استفاده خواهند کرد.

علاوه بر آلزایمر و فراموشی، بیماری‌هایی دیگری هم هستند که توان حرکتی سالخوردگان را می‌گیرند و جسم آن‌ها را به شدت تضعیف می‌کنند. در چنین شرایطی نیز، استخدام پرستار در منزل ضروری به نظر می‌رسد. به هر حال سالخوردگان در شرایط انحطاط جسمانی نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند و باید به آن‌ها توجه حداکثری شود.

راز آسمان پایتخت

نکات مثبت استفاده از خدمات مراقبت در منزل

معمولا توقف رشد بیماری سالمندان و سال خوردگان در شرایطی کند خواهد شد که در منزل خود تحت مراقبت قرار بگیرند. افرادی که بیماری‌های سخت دارند بسیار حساس می‌شوند و نیازمند توجه و مراقبت دائمی هستند. به همین دلیل اگر شخصی به آن‌ها توجه نشان دهد و مراقبشان باشد، به خوبی این موضوع را درک می‌کنند و زودتر روند بیماری آن‌ها متوقف می‌شود.

به طور کلی کاهش سرعت روند پیشروی بیماری آلزایمر و دیگر انواع امراض برای سالمندان به مراقبت به موقع احتیاج دارد. مصرف دارو در ساعت کاملا مشخص، خوردن وعده‌های غذایی راس ساعت، گفت و گو با یک نفر و … از جمله مسائلی است که باید آن را مدنظر داشت. معمولا با استخدام پرستار در منزل تمام این نیازهای سالمندان رفع می‌شود.

بیشتر پرستاران مراکز معتبر که برای مراقبت از سالمندان بیمار استخدام می‌شوند، آموزش لازم را در این زمینه دیده‌اند. معمولا این افراد با حضور در خانه سالمندان و سالخوردگان بهترین خدمات مراقبت در منزل را ارائه می‌دهند و بعد از گذشت مدتی با آشنایی با خصوصیات رفتاری و برنامه دارویی آن‌ها، باعث بهبود وضعیتشان خواهند شد.

خدمات مراقبت در منزل مجموعه سرویک

با توجه به مواردی که گفته شد، افراد با خیالی آسوده‌تر برای دریافت خدمات مراقبت در منزل سالمندان به یک مرکز معتبر و باتجربه مراجعه می‌کنند. البته پیدا کردن یک مجموعه باسابقه که پرستاران آن به درستی وظیفه مراقبت از سالمندان را انجام دهند، کار آسانی به نظر نمی‌رسد.

مجموعه سرویک با داشتن سابقه 15 ساله در زمینه خدمات مراقبت در منزل و پرستاری از کودکان و سالمندان، یک مرکز معتبر در این حوزه محسوب می‌شود. ساکنان تهران که برای نگهداری از سالمندان خود نیاز به پرستار دارند، می‌توانند به این مجموعه مراجعه داشته باشند. هم اکنون سرویک 30 هزار مشترک فعال دارد و تا به حال در حوزه پرستاری کودکان و سالمندان به هزار و 500 مشتری خدمات ارائه داده است. افراد به منظور آگاهی از خدمات این مجموعه، امکان مراجعه به وبسایت و حتی مشاوره با کارشناسان آن را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سرویک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز