مزایای خرید از فروشگاه عمویادگار بانه

خرید تلویزیون
لست سکند

فروشگاه اینترنتی عمویادگار یکی از بزرگترین فروشگاه های سطح کشور،با سابقه عالی و درخشان ، و با ارائه طیف گسترده ای از محصولات همواره سعی بر ارتقاء فروش اینترنتی و فرهنگ سازی در بین جامعه کرده است. « ضمانت اصالت کالا » ، « تسریع در ارسال » ، «ارائه بهترین مشاوره در امر فروش » ، « پرداخت در منزل » از اصل های مهم فروشگاه عمویادگار است، که از اول کار تا به الان سرمشق کار خود قرار داد است. این فروشگاه سعی دارد « لذت تجربه یک خرید واقعی » را برای مشتریان خود فراهم کند.

به گزارش کاماپرس، این فروشگاه در شهرستان بانه استان کردستان واقع شده است که با معرفی محصولات بهترین برند ها در فضای مجازی و ارسال آنها برای مشتریان در سراسر ایران جزوه فروشگاه های پر آوازه و مشهور با سابقه درخشان می باشد. یکی از موردی که این فروشگاه به صورت تخصصی عرضه می کند تلویزیون می باشد که جزوه ملزومات هر خانه ایرانی است این فروشگاه تمام سایز های تلویزیون از جمله 32،40،43،49،55،60،65،70،75،85 در برندهای فوق الذکر را ارائه می کند از میان تمام برند های معروف در حیطه تولید لوازم صوتی تصویری ، برند شیائومی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین تلویزیون های روز دنیا با مناسب ترین قیمت نسبت به بقیه برند ها می باشد شاید برای بعضی از شماها برند شیائومی نامی ناآشنا و جدید باشد ولی این برند که در اوایل کار خود را با ارائه گوشی های تلفن همراه معرفی کرد و رضایت مشتریان خود را جذب کرد امروز بهترین تلویزیون ها را عرضه می کند و به شدت در حال رقابت با بقیه برند ها می باشد و کم کم پای خود را به بازارهای جهانی باز کرد. تلویزیون شیائومی در حال حاضر دارای سایز های 32 ، 43 ، 55 ، 65 می باشد. که از این میان سایز 55 اینچ آن جزو پرفروش ترین ها می باشد با توجه به قیمت ها نیز قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ نسبت به بقیه برند ها خیلی ارزانتر و دارای امکانات بالاتری می باشد.
امکانات تلویزیون های شیائومی 
تلویزیون شیائومی از سری محصولات سال 2019 میلادی می باشد.که دارای کیفیت تصویر فورکا و با پشتیبانی از سیستم عامل آندروید نسخه گولوبال ، پنل نمایشگر IPS ، مرورگر اینترنت، وای فای داخلی و دستیار صوتی و … میباشد.
تلویزیون های این دو برند 
از جمله این قابلیت ها به کارآمدی و مدرن بودن می توان اشاره کرد و همچنین به پنل IPS ،کیفیت تصویر 4K ، فناوری Ultra Surround ، قابلیت FILMMAKER MODE ، هوش مصنوعی ، سیستم عامل Web os وتایزن و دستیار صوتی اشاره نمود .

ایسنا در گزارشی نوشت: یکی دیگر از برند های پر آوازه و مشهور که فروشگاه عمو یادگار در بانه آن را عرضه و به تمام ایران ارسال می کند برند سونی است این برند برای همه نامی آشنا و محبوب است و تلویزیون سونی نسبت به بقیه برند ها کیفیت تصویری عالی داره ولی قیمتش هم بیشتر هست و مدل های زیاد پر تنوع نداره چون هر ساله یک سری مدل ارائه می دهد و تمام و کمال روی این مدل ها کار می کند از جمله امکانات تلویزیون های سونی به موارد زیر می توان اشاره نمود.

سخن پایانی
فروشگاه اینترنتی عمو یادگار یک فروشگاه بزرگ در سطح کشور در عرصه لوازم خانه و ملزومات خانه فعالیت می کند و با توجه به اینکه تمام نماد ها و مجوز های رسمی از جمله نماد اعتماد الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت ، نماد اتحادیه کسب و کارهای کشوری و نماد ساماندهی را دارد و همچنین با داشتن سابقه درخشان در امر خدمات رسانی مجازی در چندین سال اخیر به هم وطنان گرامی می تواند پیشنهاد خوبی باشد برای مشتریانی که می خواهند از راه دور و به صورت مجازی وسایل خانگی خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه عمویادگار بانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز